| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 188 .. 374 375 376 377 378 .. 2068 .. 3757
18.07.12 13:41
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Daninici: Das glaub i dir, mir gechs glich... Uii wieder chli neui Möbel, Deko... Viel Spass wünsch dir shco jetzt...

Jo die wasserlösliche göh scho no aber dr rescht.. vorallem sprütze die farbe so wenn du sä mit dr Rolle uftragsch... Aber isch ebe scho toll wenn mäh so cha mithelfe...

Mi Schatz het sich dr ganz Rückeverbrennt er het denkt denn wird er chli bruun.. Jänu het er gschieder chli sunnecreme gnoh:-)

18.07.12 13:58
Mime 

Re: Bräute 2013

Hoi zäme!
... werum klappet das mit dene at-zeiche nid???

.. .cora & melanie83: ha mi brüeder nach sine kontaktdate fürs singe gfrogt, gibenechse wiiter sobaud ise ha!

...zibesa: chami de andere nur aschliesse und der ou nomou aues guete wünsche. s guete dranne miteme ching z hürate so churz nach geburt isch, muesch sicher nid no churz vorem hochziit s chleid notfaumässig am babybuuch apasse (isch mim mami so gange... ha haut grad e wachstumsschub gha!)

... schmetterling: oje, wünsche dim mami gueti besserig! mis hett leider öppis ähnlechs, wome aber nid cha operiere, bzw. d gfahre vor op si z gross im verglich zume eventuelle nutze. si hett zwar nid ganz so schlimmi symptom wie dis mami, aber haut glich ou. aber jtz hett si grad was anderes wosi dra dänkt (mis hcohziit, hihihi) und isch chli abglänkt und das macht zimlech öppis us bire.

..me..geschter hani mini TZ gfrogt, ob si wott - si hett's im momänt zimlech turbulänt i ihrem läbe, mit alter bezieig wo usenang isch und grad scho e nöie, aber dr alt isch immer no do, denn züglet, jtz no d usbildig abbroche- und si hett sech soooo mega gfreut und gmeint, jtz heig si wieder öppis zum druf häre schaffe... so langsam aber sicher wüsses aui lüüt, womer wichtig si, zum teil schwäbi fasch chli ufere rosa wolke, so glücklech bini... und vo mim schatz chöme im momänt ou meh liebesbechundige (mou e kuss eifach so oder e umarmig) aus ou scho... s isch soooo schön, die vorfreud!
liebi grüess

18.07.12 14:13
Lula 

Re: Bräute 2013

@FleenM: Ah ok, ja s13 isch eh Hammer Zahl!!

@Schmetterling: Hoffe Dim Mami geits bau umi besser!

@Mime: Was heit Dir de aui mit em @?? So schön mit Dire TZ!!

18.07.12 14:16
Mime 

Re: Bräute 2013

s heisst immer URL's und e-mail Adressen sind zur Zeit in Thema erstellung/antworten nicht erlaubt. wie machsches de du (s at?)

18.07.12 14:21
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling: also weisch mir händ ei wand, fensterrähme inne ca 25 stuck und e ganzi stege mit gländer zum striche. aber gäll . . . wers schö ha will mue halt chli was tue defür

din schatz isch lustig. aber us rot wird ja denn au bru

@Mime: das freut mi für di mit dinere tz. gnüss die vorfreud und svorbereite. goht leider doch sehr schnell verbi

18.07.12 14:22
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Mime: @ het bi mir am afang au nöd tue. irgendwenn ischs denn eifach so gange

18.07.12 14:42
Arwalds_Braut 

Re: Bräute 2013

@Mime: man braucht, denke ich, ein gewisses Ranking, um @s und URLs tippen zu dürfen. Das soll wohl verhindern, dass man sich anmeldet, um Werbung zu machen. Also einfach fleissig schreiben, dann wird das mit dem @ schon

18.07.12 14:45
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Mime... chasch di tröschte bi mir gohts au nid.. chunn die glich meldig...

Oh das duet mir sehr leid für dis Mami, cha dir echt nochefühle... Das mit em Kopf isch so komplex... Hoff au bi euch chunnst guet, es git jo hüt so viel behandligsmöglichkeite. Ebe si chas sich jetzt ablenke und das duet guet...

alli: Merci viel mol für euchi Antworte... S schlimmschte isch eigentlich verbi.. ds wo jetzt am laufe isch kenn ig no vo minerä anderä Schwöschter, die het vor 3 Joohr ä Hirnbluetig gha und het dä Prozess au mitgmacht vo dem her weiss i dass es wieder chunnt. Bi eh Optimisch i allne Lage..

Daninici: denn bruchsch erscht recht ä ganzkörper overall.... lack isch no schlimmer, a dä Händ gohts wäg mit Nagellackentferner aber i dä hoor.... Oh, dir heit öbis vor... Ischs denn ä älteri Wohnig wo dir renoviered oder ensprichts eifach nid dinä Vorstellige?!

Das meint er ebe au... nur liedet er sit 2 Däg will er sooo heiss het.. Muess en halt chli isälbäle...

18.07.12 14:47
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@arwaldsbraut....
Mir gäbe eus mieh, gäll Mime....

18.07.12 14:47
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Läck jetzt gohts... gschafft.... @@@@@@@@@

 1 .. 188 .. 374 375 376 377 378 .. 2068 .. 3757
richtig   Hochzit   Kollegin   bearbeitet   eigentlich   himbeer   schnell   langsam   eigentli   gspannt   Problem   wirklich   natürli   Zeremonie   vorallem   irgendwie   einfach   schaffe   natürlich   Zuletzt