| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 189 .. 375 376 377 378 379 .. 2068 .. 3757
18.07.12 15:01
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling: es isch e mega alts hus wos neui wohnig drigmacht händ. es gfallt mir ebe eifach nöd und für de mietpris änder is gern selber. ja da hämer üs was vorgno
wird sicher witzig und i bruch bestimmt mega viel nerve

so guet . . . endlich @

18.07.12 15:42
Lula 

Re: Bräute 2013

@mime: Taste "alt gr" drücke u de nos @, resp. 2.
Ha windows...

Gloube zwar nit, dass de das nit weisch, sorry...
sgeit eifach...

18.07.12 16:45
MaLu 

Re: Bräute 2013

ach fraue...
drü tag wäg und denn e mega stress zum läsä...
sit säuber schuld wenns itz e meeega text git, i hoffe, i vergisse niemmer oder vernuusche d sache.. wenn doch: sorry scho gred itz

@ daninci, hesch no gred anderi tipps für hochzitsfilme? so für wenns mi z nächst mal packt und i miteme chübu glace lust uf wedding-feeling ha ..
dis chleid isch würklech seeeeehr schön! e kollegin vo mir het es vera wang chleid gha, aber obwohl s mir sehr gfaut, hani mi de halt umorientiert
itz isches halt eis vo cymbeline
mir hei üs o scho überleit, imene mustang izfahre, scho nur, wüu das in amerika üses miet-auto in l.a isch gsi und soooo gfägt het

@ mime, hmmm also das problem mit dr planig wo nid so ganz vorwärts geit wüu me immer so lang muess uf gg's meinig warte, kenni ganz guet! mir mache itz eifach so ab und zu e "hochzytsabe" wo mir alles bespreche, so funktionierts bi üs itz ganz guet und o ohni frust und stress uf mire site..

@ zibesa, i gloube, wenn das baby mal da isch und du chly merksch, wie es uf viel lüt, ufregig etc und vor allem druf reagiert, wenn's di gseht, aber villecht nid geng gred zu dir cha, wirsch du sicher di optimali lösig für euch alli finde..
i ha mi sohn denn derbi gha und e kollegin vo mir het ihri tochter nach dr chile ame hüeti abgäh.. es chunnt ja vor allem druf ah, was euch wohl isch und das merksch eh ersch, wenn das chlyne mönschli de mau uf dr welt isch

@ nussbaum, herzlich willkommen

so, i gloub i ha d rundi gmacht.. e schöne abe no euch allne!

18.07.12 16:54
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@MaLu: i chönt di ganz zit nur so film luege. also was chunt mir do alles in sinn . .

27 Dresses
4 Hochzeiten und 1 Todesfall
Wedding Planner (de mit de Lopez)
Zufällig verheiratet
Die Hochzeit meines besten Freundes
Wedding Bells
Verliebt in die Braut
Wdding Date
Die Braut, die sich nicht traut
Eine Hochzeit zum Verlieben
Eine Hochzeit zu Dritt (han i nonig gseh)


Sex and the City 1 + 2 (chömed ja au hochzite vor)

meh chunt mir nöd in sinn

18.07.12 17:01
MaLu 

Re: Bräute 2013

boaahhh daninci.. si ja mega viel..
cool, da hani scho paar abeprogramm organisiert!
merci

18.07.12 17:28
Lula 

Re: Bräute 2013

Danke viu mau, Daninici... has gad gspicheret
I gloub mine verbietet mr de öbe hie zsi... Ha nim geschter gad gseit, das er mit mir muess "Vater der Braut" luege

18.07.12 17:58
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hoihoi

sooo mein kleiner zwerg misst ganze 5,7 mm das herz klopft schon wie wild und voraussichtlich kommts am 14.3.14 :)

18.07.12 17:58
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hoihoi

sooo mein kleiner zwerg misst ganze 5,7 mm das herz klopft schon wie wild und voraussichtlich kommts am 14.3.14 :)

18.07.12 18:07
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hoi Zibesa

Herzlichi Gratulation zur schwangerschaft, ihr packet das scho! Und übringends, nimm ah häsch 2013 wellä schriebe, sust wärsch nämli en Rekord mit überträge vo eim Jahr

Alles gueti!

Herzlich Willkomme bi ois Nussbaum. Ich bin au vom Züri Unterland

18.07.12 19:17
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ui ja bin ja kes nilpferd oder sus was... natürlich 2013!!! isch hald äml nöd so eifach mitem natel

 1 .. 189 .. 375 376 377 378 379 .. 2068 .. 3757
himbeer   natürli   irgendwie   wirklich   einfach   Zeremonie   eigentli   vorallem   Hochzit   schnell   Kollegin   gspannt   Zuletzt   eigentlich   bearbeitet   natürlich   richtig   schaffe   langsam   Problem