| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 190 .. 377 378 379 380 381 .. 2069 .. 3757
19.07.12 11:01
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo Tolowu: Jöö so herzig... verständlich dass dir briellt heit.. isch bi mir au nid anderscht gsi... Wunderschöne Ring... ä Atrag hesch aber scho becho gha oder isch das zytglich au no dr Atrag gsi? (ha das glaub verpasst)

Ha vorgeschter au mi Ring zruggbecho vom Goldschmied... trag en jetzt richtig mit stolz.. und ebe will mir sjo dä Eltere gseit hei, und geschter au eusi Tätschis gfrogt hei und ihnes mitteilt hei.. ischs jetzt gaaaaanzzz offiziell

19.07.12 11:06
FleenM 

Zibesa:
Hihi, jetzt hesch mi churz verwirrt mit 2014 Hey ganz herzliche Glückwunsch! Wow, was für es tolls Johr für eu! *partyy*

Toluwu:

Woww! wie herzig! Hey ehn uh schöne Ring! Do het din Verlobt guet usglesa

Schmetterling;
Juhuu, jetzt chas di ganz Welt wüssa. Gell, da isch ehn super schöne Moment! Wie hend d'Eltere reagiert?

19.07.12 11:18
toluwu

nicht registriert

Vielen lieben Dank für all Eure Glückwünsche!

Na ja, nen richtigen Antrag gab's nicht. Wir hatten vor ca. 3 Monaten einfach darüber geredet und beschlossen zu heiraten.

Den Ring hab ich selber ausgesucht. Aber ich wusste halt nicht, wie ich ihn bekommen werde. Ich hätte GG halt auch zugetraut, dass er ihn mit ganz unromantisch (wie wir halt auch sind) zu Hause gibt. Aber es war sooooooooo schön! *seufz*

Zuletzt bearbeitet am 19.07.12 11:19

19.07.12 11:44
Daninici10

nicht registriert

@all: Gnüsseds das sich alli so mit eu freued. isch bi üs leider nöd so. bi de letschte planig het sich fast niemer defür interessiert. sini family sowieso nöd. v.a. de muetter isch es sch....egal was mit ihrem sohn isch und mi mag sie au nöd. froged mi nöd warum. sie het sichs mittlerwile mit mir sowieso versaut da sie ihren eigene sohn vorsätzlich in hammer inelaufe lo het und au sus het ihm niemer gholfe oder au nur mol gfrogt wies ihm goht. mini eltere händ ihn vo afang a unterstützt und ihm gholfe wos händ chöne

wo mir d hochzit händ müesse absäge het Keine vo sinere site au nur mal gfrogt wies üs goht.
das isch etz au en grund weshalb nur e hand voll lüt vo üsere neue planig wüssed

tuet mir leid das i da gad so do ine gschriebe ha. es macht mi halt uh trurig wenn i bi eu so vo vorfreud les und so

19.07.12 11:45
PrinzessinN

nicht registriert

@toluwu: Herzliche Gratulation...was für ein süsser Antrag
Dein Ring ist wunderschön! WOW!

Zuletzt bearbeitet am 19.07.12 11:46

19.07.12 11:56
jusi 

toluwu: härzlichä glückwunsch, so härzig

Daninici: oh je, das tönt nit schön... dörf i frogä, wieso häit dir denn d hochzit mol müässä absägä? läider gits immer wider so sachä... bisch glaub nit diä einzig do im forum wos mit dä eltärä/schwiegereltärä oder süscht vrwandtä nit guät het mir duät das im allg. für alli läid wo so gschichtä müässä durä machä. trüäbt halt immer s schönä an somänä ereigniss... ig has glück, dass igs mit minr family und au mit siner guät ha und sich alli fröiä...

19.07.12 12:40
Daninici10

nicht registriert

@jusi: min schatz het kai freud mit mir wenn i das do ine schrieb.

das find i so schön i freu mi für alli wos so händ. isch halt eifach schad will zit bis zur hochzit goht rasend schnell verbi und mer sötts würklich chöne gnüsse und freud dra ha
aber weisch was, i chna mi ja mit eu freue und ihr vielicht chli mit mir

19.07.12 13:01
Lula 

Daninici: Das wei mir nit, dass Di Schatz kei Fröid het, hätti nämli ou wöue frage. Hoffe das es dasmau ohni grossi Schwierigkeite klappet u ihr Planig wie ous Hochzyt chöit gniesse...

@jusi u Daninici: Nee Dir sit nit di einzige wo zT Ärger mit Familie u süschtigne Katastrophene heit...
Muess wohl so si.

Was mi aber wunder nähmti, was machet Dir a Fiirtäg oder süschtige Iladige. Aso ladet dr se ii, oder si si haut eifach.
U wie löset Dir das am Hochzyt? Ilade zu auem, "nume" zum Apero oder gar nit?

19.07.12 13:05
jusi 

daninici, käi problem, das vrstang ig, wenn du das do nit chasch/ wettsch vrzellä...

lula, i ha ebä zum glück käi problem

jusi:
ig has glück, dass igs mit minr family und au mit siner guät ha und sich alli fröiä...

19.07.12 13:56
Reebee 

jep, definitiv nid di einzige mit pleiten, pech und pannen :(
es isch eigetli scho trurig, dass a somene freudige alass sich di beteiligte nid eifach mal chönd zemeriisse und wenigstens so tue als würdet sie sich freue.

1 .. 190 .. 377 378 379 380 381 .. 2069 .. 3757
wirklich   Zuletzt   himbeer   Zeremonie   irgendwie   langsam   Kollegin   gspannt   Problem   vorallem   natürlich   eigentli   bearbeitet   richtig   eigentlich   einfach   schnell   natürli   Hochzit   schaffe