| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 190 .. 378 379 380 381 382 .. 2070 .. 3757
19.07.12 14:38
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Liebi Daninici

Also ig freu mit mit euch und glaub dr Rescht do inne au-... ig weiss, du hetsch das sicher lieber vo euchrer Site ghört aber lueg, es wird immer Lüt gäh wo sich nid mit euch werde chönne freue, meischtens chönen die sich über gar nüt freue... Vo däm her au wenns weh macht, gniess es mit denä wo sich für euch freu und dr Rest söll dir gstohle bliebä!

Es guets Kollege Päärli wo mirs gseit hei hei au nuul reaktion zeigt... Mir si echt baff gsi... Aber ebe, hauptsach mir freue eus...

19.07.12 14:44
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Lula: es isch so schimm das i sini family nüme gseh will. nur no a de hochzit, das gsehnd wie mir das "ohni" si gschafft händ und wie guets üs etz goht (sorry das i gad so schrieb, aber s verhältnis isch echt uh schlimm und wa sie sich gleisted händ chönds i mine auge au nüme guet mache)
also sie werded a de ganze hz debi si. sus will i gar nix meh mit dene ztue ha

19.07.12 14:45
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling: Danke für dini liebe wort
git halt au immer wieder komischi lüt. vielicht sinds mengmol ifersüchtig. häsch recht, hauptsach mir freued üs

19.07.12 15:26
Lula 

Re: Bräute 2013

Ohje, Daninici!! Tönt sehr schlimm!! Wie geits Dim GG drmit?

Aber i kennes, aber mit mire eigene Muetter. Mir gseh nand meist gad mau 2x im Jahr u das längt mir für. Wo si am Fritig cho isch, isch dStimmig eifach gad enorm gsunke, si u ihre Verlobti hei e mega Stei gschrisse.
I weiss jtzt de sit 3 Jahr das i Zöliakie ha, u si gsehts nit ii, dass me da haut eifach muess luege, u ohni Kompromiss, si het de aube no dNärve mr zsäge, i söuo nit so blöd tue. (us däm Grund muess i a Ihrem Hochzyt us am Handtäschli ässe?!)
Ha aber eifach müesse säge, solang miner Groselete no läbe, blibe mr uf däm Kontakt u nerne isch fertig.

19.07.12 16:18
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Lula: tönt bi dir aber au nöd guet i han dasselbe wie du. git sehr viel wo würklich immer säged mer söll doch nöd so schwierig tue. aber dini eige muetter. tuesch mir gad mega leid

es tuet ihm mega weh. isch halt au schlimm für ihn wenn er gseht wa i für e verhältnis zu mim mami ha.
er het nie öper gha. de vater isch alkoholiker gsi und d muetter het sich nöd für ihn interessiert.
i has mit mim dad au nöd so super, aber i weiss das er immer do isch für mi

19.07.12 20:54
Mime 

Re: Bräute 2013

Oh je, das tuet mmer aues mega leid z ghöre! aber zum glück heit der jo jewile euche schatz und die liebe fründe, und chöit euch ufenang verlo! u das isch do sooooo vüu wärt!

mou nomou e frag zu save the date chartene, weiss es isch ersch grad diskutiert worde dohie: verschicket die, wo das gmacht hei oder no wei mache, ou a aui gescht, oder verauem a aui gescht wo "für aues" iglade wärde?

19.07.12 21:19
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hallo ihr liebe!
das isch echt mega schad, dass es bi de einte vo eu so abgaht...ich ghöre zum glück zude andere. tuet mer mega leid für eu alli, echt. aber mir teiled gern eui idee, unsicherheite, freud oder ebe au leid.
so, jetzt wünsch ich eu allne e gueti ziit und ich meld mich ab für 2 wuche!!!
es gaht ab nach ägypte go tauche!!!
blubbb, blubb,
Nemo

19.07.12 21:41
Elise 

Re: Bräute 2013

mime: Wir schicken die STD nur an die Gäste, die zur ganzen Feier eingeladen sind.

19.07.12 21:42
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Meld mi au wieder mal

@ Daninci10: es tuet mir au sehr leid so Sache ghöre. Ich hoffe ihr chönnt jetzt das Hochziit für oi zwei organisiere wo ihr möchtet. Ich freue mich sehr für jede wo de Schritt dörf mit sim liebste mache i
Und das isch doch s'tolle da im Forum, mer freuet ois all fürenander, oder Ladies? Also mir gahts ufjedefall so. Wünsch oi Daninci viel Chraft und trotzdem ä gueti Vorbereitigsziit.

@ Mime: ich wür die STD Chartene nur dene Gäst gäh wo für alles Ihlade sind also so wür ich's mache wenn mir en separate Apero händ. Aber da mir nur Gäst händ wo bi allem däbi sind, händ mir oisi STD dene verteilt wo ois gaaanz Wichtig sind as däbi sind am HZ. Bi paare wo mer nid sicher sind hämer kei Ihgrechnet. Ich find für en Aperogast isch es nid nötig das er s'Datum scho soviel verus weiß, es gaht ja vorallem drum dass sich die gladne de ganz Tag tünd reserviere...

@ Nemo: ganz schöni Ferei und viel Spass bim tauche *blubbblubb*

@ all: bald hämer all STD überreicht, fehlet nur na zwei, drü denn dörf ich s'Foti online tue, @ nini: ha mis verspreche nid vergesse

Am Sunntig hämer mit oisne TZ abgmacht zum d'Location mal zweige. Freui mi, bin scho sit Letzt Herbst nüm dete gsi.

Grüessli

19.07.12 22:57
Lula 

Re: Bräute 2013

@mime: Jep, gueti Fründe u so ne Schatz si ächt Gold wärt!!!!
I dänke zwar nit, dass mir StD Kartene wärde verschicke, aber wenn würdis "nume" a dGäst verschicke wo fürs ganze Fescht iglade si...

@Nemo: Da inne chönne mitfiebere u sech fröie, hälfe u Problem zlöse isch wunderbar.
Wünsche Dir viu Spass i Dine Ferie u gniess es!! Chönntisch üs äch e bitz Sunne u chli Wärmi i dSchwyz schicke?

@LucyLu: Juhui fröie mi scho uf dFotis...


Wünsche euch no ne schöne Obe, respektive e guete Start i Fritig, ga nit drvo us das no öber da isch...

 1 .. 190 .. 378 379 380 381 382 .. 2070 .. 3757
Kollegin   Hochzit   Zeremonie   schaffe   irgendwie   bearbeitet   eigentli   einfach   langsam   vorallem   gspannt   eigentlich   himbeer   natürli   wirklich   schnell   Problem   Zuletzt   richtig   natürlich