| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 191 .. 379 380 381 382 383 .. 2070 .. 3757
20.07.12 07:25
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Nemo: Dir ganz schöni erholsami ferie.

@LucyLu: Das Forum isch e ganz tolli sach. Find da uh schön wie mir üsi idee chönd mitenand ustusche usw.

20.07.12 07:28
MaLu 

@ lucylu, genau.. wir unterstützen, freuen, helfen, geben tipps und darum finde ich es so super hier

@schmetterling, das mit den kollegenpärli ging uns auch so.. aber eben, schulterzucken und weiterfreuen

@ daninci, es tut mir leid das zu hören, ich hoffe, das ihr zwei als paar nun diese vorbereitungen doppelt geniessen könnt und euch einfach zu zweit und aneinander freut

@ mime, bei uns kriegen nur die gäste, die bleiben, eine save the date "karte"

@me, sooooo, hab endlich den ersten teil unserer save the dates fertig, hab gestern genäht was das zeug hielt !! wenn ich weiterhin so langsam vorwärtskomme, bin ich froh, so früh angefangen zu haben

20.07.12 07:30
LadyWolverine 

Schöni Feriä Nemo :)

Ladies, gohts euch au mängisch so, dass dir fascht duure gheit wils Sachene git wo dir zwar aifach sett ignoriere, wils euch nüt agoht, abr glich chönnet dir s nit lo si euch drüber z ärgere?
Lüt wo aifach z dumm zum stei hüete sin odr Lüt wo dir aifach nit chönnet vrstoh, wieso anderei nit gsehnd was es würkli für Lüt sin?
Jeder seit immr "Chumm lass doch lo si, isch doch nit dis Problem, du musch jo nit mit ihre/ihm Kontakt ha" etc., abr glich nerv ich mich denn ab FB-Iträge odr sunnschtige Züg vo dene Persone...
Bini nit ganz gschosse odr kennt das eini vo euch?
Het au entfernt mit eusere Hochzyt z due.....leidr...

20.07.12 07:46
Daninici10

nicht registriert

@LadyWolverine: ja das i nur zu guet. chan denn amel au zu mir selber säge: nerv di nöd, es bringt nix. trotzdem ärgere i mi di ganz zit drüber

20.07.12 09:36
Lula 

Hoi Mädels

@LadyWolverine: Kennt doch jede, nit? Im FB machenis wie dSnet, u süsch muess de aube mi Schatz häre ha...
Aber es git ächt Lüüt woni mi aube sehr frage...

Wie geits euch süsch so?

20.07.12 09:44
LadyWolverine 

Und wenn genau so e Person zu de geladene Gäscht zählt?

20.07.12 10:55
FleenM 

@Daninichi

Das tuet mir uh leid, dass sich sini Familie det nid cha mit freue. Da sett ihne doch bewusst sii, dass eu das Desinteresse verletzt.

Weisch wa? Verzell eus eifach do inne was di extrem freut oder wa ihr neu organisiert hend und so. Mir freuet eus mit dir mit und sind so jo viellicht chli Ersatz?

A alli
Mir hend gester eusi STd Charte bstellt und hend jetzt au d'apero gäst mitiberechnet.

Ehn schöna taag wünschi eu!!

20.07.12 11:04
Mona83 

Juhuu gschaft. :-) bin jetzt zwei wuchä wäg gsi und fascht nömä nachächo mit läsä. :-)

hät viel neui gäh, dämfall au vo mir äs herzlich willkommä. :-)

hochziitsmässig isch bi üs nüt meh gloffä, sind z italiä am bädälä gsi und fein ässä. händ zwar dä laptop mitgnah falls äs mal grusig wätter isch und mir öpis wänd für d hochziit organisiärä aber das hät sich nöd ergäh. :-) isch au glich. :-)

wiä gahts eu sust so? also mir gahts super, erholt vo dä feriä und parat für di nächstä. :-)

Liäbs Grüässli

Zuletzt bearbeitet am 20.07.12 11:05

20.07.12 11:10
Lula 

@LadyWolverine: "Muesch" se de fürs ganze ilade? Oder chasch sägä, bis zum Apero u närne isch fertig. I ladi mini Muetter "nume" bis zum Apero i, bi mim Brüetsch weiss i no gar nit, ob i ne überhoupt ilade. Aber ou i ha öber, wo ni evtl muess ilade, muess jtzt eifach luege, wie sech di Fründschaft witer entwicklet, evtl chunnt si de gar nit...

@Mona: Schön bisch umi da. Aber du hesch üs vergässe, hättisch aso guet chli Sunne dörf mitbringe...

20.07.12 11:12
Daninici10

nicht registriert

@FleenM: da isch e ganz e gueti idee Danke dir

1 .. 191 .. 379 380 381 382 383 .. 2070 .. 3757
Problem   himbeer   vorallem   Kollegin   Zuletzt   irgendwie   Zeremonie   wirklich   schaffe   Hochzit   bearbeitet   natürlich   eigentli   langsam   natürli   schnell   richtig   einfach   gspannt   eigentlich