| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 193 .. 383 384 385 386 387 .. 2072 .. 3757
22.07.12 13:36
Mime 

Re: Bräute 2013

Oje Sterndli, jo das verstohni dasses di närvt... mi würds ou gwautig! obwou, einlech gits doch vüu schlimmeri sache? nimms so guet wies geit mit humor, we das aues isch wo id hose geit, ischs jo e klacks...
glg mime

22.07.12 14:35
Mime 

Re: Bräute 2013

Liebe Bräute
Ig bi grad am Ziitplan vode nächschte 9 Mönet... Ig schaffe hüüfig am Wucheänd, normalerwiis jedes 4. Wucheänd, cha aber variriere (jtz bini ou uf Piket, aber s louft grad nüt...) D Arbetsplän wärde quartalswiis gmacht, u chöi de ou no verschobe wärde. Natürlech wird de mis Hochziit berücksichtiget wärde ir Früeligsplanig, aber froge mi haut glich: Wenn informiert me dr Arbetgeber übers Hochziit? Und wenn säget ders de Mitarbeiter? Muess jo zum Teu sooooo ufs Muu sitze, dassi no nüt säge...
Wie machet dir das, und wie würdet ders i mire Situation mache? Dr Nachteu a üsem Datum isch haut, dasses 3 Wuche nach Oschtere so ir Früeligsferieziit isch...
Merci für eui Inputs!
Mime

22.07.12 18:42
MaLu 

Re: Bräute 2013

liebi mime
also mein arbeitgeber und die mitarbeiter wissen es bereits.
wieso ist das bei dir ein nachteil, dass es während der frühlingsferienzeit ist? wollen da viele weg? oder warum denkst du, dass du es noch nicht sagen solltest?
ich glaube, ich würde, wenn es für die planung einfacher ist, den arbeitgeber recht früh informieren.
bin nicht sicher, ob ich dich richtig verstanden hab

22.07.12 20:13
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Liebe mime

Ich habe dies in meinem Geschäft schon seit ich verlobt bin offen kommuniziert. Es wissen eigentlich alle Bescheid. Habe wie MaLu dieFrage weshalb sie dies noch nicht wissen dürfen? Ich würde dies auch so früh wie möglich offen legen. Meine Chefin weiß auch bereits dass ich nächsten Frühling wegen den Flitterwochen ca 8 Wochen Ferien möchte, so weiß sie Bescheid und ich muss kein Geheimnisse daraus machen und kann offen darüber reden und planen.

Grüessli

22.07.12 23:10
Mime 

Re: Bräute 2013

nei, wott gar nüt gheim bhalte... bi nur überhoupt nid sicher gsi, wie "me" das so macht... aber mir hei eh hütt abgmacht, dassmer doch de baud save the date chartene uselöh und de isch jo de chatz eh usem sack und mir informiere s ganze umfäld, inkl. arbeitgäber...
merci vüu mou fürs wiiterhäufe

23.07.12 06:24
MaLu 

Re: Bräute 2013

Mime:
nei, wott gar nüt gheim bhalte... bi nur überhoupt nid sicher gsi, wie "me" das so macht... aber mir hei eh hütt abgmacht, dassmer doch de baud save the date chartene uselöh und de isch jo de chatz eh usem sack und mir informiere s ganze umfäld, inkl. arbeitgäber...
merci vüu mou fürs wiiterhäufe

ja genau.. mit de save the dates isches när ganz offiziell
wenn verschicket dir se? heiter scho e idee was dr machet?
mi chef hets erfahre, wüu mi fründ ihn nach paar adresse für locations gfragt het
und d mitarbeiter heis so by the way erfahre..

@ me.. bi üs isch witerhin location-suechi agseit.. es isch überall z gliiche, die wo üs gfaue (nöch bir chile und am see), gäbe z restaurant nid nur für apéros und si o nid bereit, e teil z reserviere
aber nur nid dr muet verlüre.. irgendwenn finde mir de scho o e lösig..

23.07.12 08:00
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Guete Morge liebi Brütlis :)

@snet: ou ja und ich gib ihre's sogar schriftlich :D
Ich finds eifach truurig, wenn de Partner s nit merkt wie danebe sich si Partnere benimmt... S fällt doch ufen zrück irgendwo...

So das Weekend hei mir nüt bezüglich Hochzyt gmacht.. Sind am Samschtig gsi go Töff fahre und gescht hei mir eifach mol gechillt ^^

Hüt bin ich numä e halbe Tag im Office.. Han am nomi mis erschte Zitigsinterview Ich ha Angscht

23.07.12 08:39
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LadyWolverine: mir händ au nix bezüglich hochzit gmacht das w-end.

ui, was häsch denn du für e interview?

23.07.12 08:52
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Ich ha bim Rauchstopp-Wettbewerb mitgemacht und ha de Hauptpris gwunne :D

23.07.12 09:20
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Wow super Chan mir vortstelle wie nervös das bisch, wür mir glich go

 1 .. 193 .. 383 384 385 386 387 .. 2072 .. 3757
vorallem   Problem   himbeer   natürli   eigentli   schaffe   gspannt   langsam   wirklich   Hochzit   richtig   schnell   bearbeitet   Zeremonie   eigentlich   irgendwie   Zuletzt   Kollegin   natürlich   einfach