| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 193 .. 384 385 386 387 388 .. 2073 .. 3757
23.07.12 10:43
Lula 

Re: Bräute 2013

Hoi Mädels

@MaLu: Chunnt sicher guet, irgendwenn findet dr zpassende...

@LasyWolverine: Oh cool, darf me frage was de gwunne hesch?

23.07.12 11:15
schmetterling84 

Hallo Zämmä

Also ig ha das Wucheend gnutz um d Save the Date Chärtli vorzbereite und ha mol 20 Stück gmacht.. Fehle nur no öbbe 50 Süscht nüt göhs langsam a, aber muess jetzt no goh froge wäg em Garte.. Hoff es klappt.

@LadyWolverine Herzliche Glückwunsch.. Das isch dä Wettbewerb wo mäh mit rauche muess ufhöre gäll? Solangs kei Live Interview isch, chasch das locker näh.

@Mime Ig has minerä Chefin letscht wuche eifach gseit, si het gmeint es wird langsam zyt Aber wenn mir nid so eng würde zämmä schaffe het igs au übers StD Chärtli bekannt gäh!

@Malu i welere Region suechsch öbis? Hesch gwüssi vorstellige? Vor dr Chilche hets kei Möglichkeit?

23.07.12 12:07
Daninici10

nicht registriert

wow schmetterling du häsch ja na einiges vor. sinds guet worde? bisch zfriede?

23.07.12 14:34
schmetterling84 

Hallo Daninici
Jo sie si sehr schön worde.. Has foti leider nur uf em Iphone.. Dues zobe föteli und denn cha drs schicke.. Ha mir ebe ä Cuttlebug gchauft und ha denn Lila Papier prägt und natürlich ä Schmetterling drufklebt!!! und es schildli mit "wir heiraten" ha im Internet chli gspinzlet und denn halt so nach mine Vorstellige gmacht... Hinde isch denn no ä Stempel mit Spruch..

Jo am längste ha ig zum d Schlaufe mache.. Ha as Chind bsunders guet ufpasst wo mir mi Schwöschter erklärt het wie mäh Mäscheli macht und has jetzt Johrelang spiegelverkehrt gmacht.. Jetzt ha ig am Samstig immer miesse umdenke drmits schön usgseht

23.07.12 16:29
MaLu 

@ lula, danke , i hoffes o

@ schmetterling, ir region fribourg.. vor dr chile hets e chlyne platz, aber es hätt nid gnue für es zält ufzsteue.. und da me hie nie weiss mitem wätter, wetti kes risiko igah und lieber e deckti variante ha..

i bi o gred a mine save the dates.. chasch di tröste, i ha o no eeeeeewig

23.07.12 16:35
Daninici10

nicht registriert

@schmetterling: bin gspannt. tönt scho mal sehr guet
du bisch ja herzig

23.07.12 16:46
schmetterling84 

@MaLu
Oh jo i derä Region kenn ig leider nüt... Lüt doch mol dört uf d Gmeini a, wenn di so si wie ig (schaff au uf einerä) gäbe si dir sicher gärn uskunft wos Lokalitäte gäbi i dr Nöchi zum miete.
Jo vorbereitet isch sowit allees usser d Ilag, aber ebe die Mäscheli....

...und denn ha ig Dubel no Papier bstellt in lila, Fotikarton Ig ha drus 10 uf 10 cm Quadrat usgschnitte.. ha mi chli vrrechnet.. ha 20 Böge bstellt... 2 hei glengt.. Guet ha scho denkt chli meh cha meh bruche.. aber das si chli gar meh! jänu bastle mri halt no chli drmit!

@Daninici Also wenn igs schaff post ig sä do! Hör uf.... Ig ha das gar nie gschnallt dass igs verkehrt mach, es het eifach immer chli komisch usgseh mini Mäscheli bis mir mol das öbber gseit het... Denn isch mir i sinn cho wiso...

23.07.12 22:36
Lula 

@Schmetterling: Wie cha dMäscheli dr verkehrt wäg mache???

24.07.12 07:29
MaLu 

@ schmetterling, ja das hani gmacht. di hei sogar e broschüre "heiraten in murten" mit adressene und so.. mir hei eifach chly es "dumms" datum gwählt und denn isch no gred es stadtfest und drum wette mir eher unte am see bliebe, aber die am see wei nid nur apéros mache, sondern no gred z ässä derzue verchoufe..
mir hei gester no lang hin und her studiert und also langsam chunnt mir de nüm i sinn
ah und weg de schläufeli: mir glaube a di du schaffsch das

24.07.12 08:16
schmetterling84 

@Malu Ok, das isch natürlich blöd aber ig hoff ganz fescht für euch, dass dir öbis findet.... Das isch genau das wo mir in letschter zyt immer wieder passiert (nid ufs hürote bezoge) d Gschäfter hei mängmol eifach s Geld nid nötig, isch doch besser mäh verkauft Apero als gar nüt... und wenn dir es Catering mol afroged vo derä Region, zum teil hei die so eigeni Plätz wo si immer ihri Aläss mache, und meischtens au es zelt wo sie chönne stelle.. kenn das vo dr Lenk her, dört hei Fründe vo eus ä Partyservice und die hei zwoi plätz pachtet und mache dört immer ihri Aläss.. Je nach WEtter halt! Druck dir d Duume!
Merci merci, ig schaff das

@Lula Ebe Spiegelverkehrt, Fang mit links a und den halt alles vo dr falsche Site... bim Doppelküppel cha ig denn eifach a bednä lasche zieh und es goht uf... und denn gseh die Masche eifach nid schön us.... Ha immer dänkt, wiso dass ig das eifach nid fertig bring, und mir hei immer anderi mieschä schöni Lätschli mache...

1 .. 193 .. 384 385 386 387 388 .. 2073 .. 3757
einfach   irgendwie   bearbeitet   Kollegin   Zuletzt   vorallem   schnell   schaffe   Hochzit   himbeer   natürlich   richtig   natürli   wirklich   eigentli   Problem   eigentlich   Zeremonie   langsam   gspannt