| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 194 .. 385 386 387 388 389 .. 2073 .. 3757
24.07.12 10:39
Lula 

Re: Bräute 2013

@Schmetterling: Gloub muess mi mou achte wie ni ne Schlaufe binde... Gar nit gwüsst das me das ou dr verkehrt Wäg cha mache.

24.07.12 11:09
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hoi zäme

soo ich bin au wiederma da... mier gads im moment nöd so guet.. mer müend alles noi plane und so well mer ois das nüm chend leiste wo mer scho plant hend well ja gli es babeli chunt...

d chile blibt den machemer au grad de apero döte ufere wise bstelled afach es grosses zelt sprich en grosse pavillon...

go ässe gömmer sicher uf dütschland well det chunt mini ganz verwandschaft her und es isch günstiger...

aber es chunt scho guet. irgendwie

24.07.12 11:11
Nussbaum 
Re: Bräute 2013



Yes ich habe nun auch unsere Location gefunden, also falls jemand im Kanton SH eine tolle, nicht ganz gewöhnliche Location sucht dann gebe ich gerne die Daten weiter. Save the Date Karten sind bestellt und nun bin ich doch etwas ruhiger.

Habt ihr euch schon Gedanken für das Hochzeitkleid gemacht? Wo geht ihr einkaufen/anprobieren?

Ein Thema ist bei uns noch die Musik, habt ihr Livemusik oder einen DJ?

Liebe Grüsse und einen sonnigen Tag

Natalie

24.07.12 11:16
Elise 

Re: Bräute 2013

Wir haben unsere Location nun auch gefunden und reserviert

Thema Hochzeitskleid: Ich weiss noch gar nicht, wann ich losziehen soll. Am liebsten würde ich ja jetzt gleich schon Kleider anprobieren, aber dann denke ich wieder, dass ich ja noch genug Zeit habe.
Beim Laden bin ich auch noch nicht sicher, wohin ich gehen werde, evtl. mal ins Chez Janine, da eine Freundin von dem Laden geschwärmt hat.

24.07.12 11:21
Nussbaum 
Re: Bräute 2013

Ja das mit dem Sofort Probieren kommt mir bekannt vor, bin schon seit Wochen im Internet am gucken :-)
Habe Kleider der Marke Faragé angeschaut, die sind ja wunderschön aber leider saumässig teuer. Da ich ja 3 Töchter habe, wird mein Kleid nachher auch nicht verkauft, vielleicht möchte es irgendwann mal eine meiner Mäuse habe.

Zoro am Pelikanplatz hat sonst auch noch eine grosse Auswahl und im Aathal habe sie im Moment sehr viele reduzierte Kleider.

24.07.12 11:31
Nussbaum 
Re: Bräute 2013

für Zibesa

Sorry aber jetzt muss ich dir mal ins Gewissen reden

eine Hochzeit ist wunderschön - ein Highlight im Leben, ABER es ist kein Vergleich zu einem Baby. Glaub mir es gibt NICHTS, GAR NICHTS was schöner, besser, toller und liebenswerter ist als dein Kind. Dann wird die Hochzeit halt kleiner und die Variante mit D ist doch auch toll. Apero bestellen wir auch im Migros und mieten dann für diese Zeit 2 Personen die Ausschenken.

Geniess es schwanger zu sein, es ist ein Privileg ein Kind zu bekommen. Und mach dir keinen Kopf das kleine Krümel hat sich den Zeitpunkt ausgesucht und vielleicht kann man es auch Schicksal nennen.

Wenn ich dir irgendwie mit Babydingen helfen kann, lass es mich wissen, ich habe soooo viele Dinge die wir nicht mehr brauchen :-))))


Knuddl und nimm mir meine Worte nicht übel

Grüessli

Natalie

Ergebnis anzeigen
24.07.12 11:35
Nussbaum 
Re: Bräute 2013

Standesamt in Bülach, danach Essen im kleinen Kreis
Kirche Buchberg-Rüdlingen, Apero vor der Kirche
Hochzeitsessen in Büttenhardt im Ferienheim/Pferdeparadies

24.07.12 11:49
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@schmetterling: i machs glaub au verkehrt

24.07.12 11:50
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Nussbaum: ich habe mein Kleid von Zoro. Die haben eine sehr schöne Auswahl.

Wir haben einen Saxophonist und einen DJ

24.07.12 13:06
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ nussbaum,

@ chleid: i ha mis chleid scho gchouft
bi ir white lounge by zoro gsi und het mi super dünkt, e grossi uswahl, viel chleider wo mir gfaue (ähnlech speziell wie im zoro, aber chly günstiger) und d beratig isch würklech sehr guet gsi!
ha eigentich nid gred wöue zueschlah, aber naja, i bi halt so..
du chönntsch dir ja es faragé-chleid choufe, wenn s nämlech dür 4 teilsch (we mit dine töchtere rächnisch) denn isches sogar sehr priiswärt
wie alt si si de, dini müüs..


@ musik, mir hei ir chile, wenn alles klappt e kolleg oder kollegin vo üs wo singt. zwar nid gratis, für das si si scho z bekannt , aber i findes no schön, das mir d sänger kenne.. denn am apéro heimer e band und nachem nachtesse legt eine vo üsne fründe, wo iglade isch, uf..
hoffe, es geit de würklech so uf, bi afah chly vorsichtig

@ zibesa, mach dir keni sorge, das chunnt scho guet! i weiss, das isch ärgerlich, wenn me alles muess umplane, aber gloub mir, du wirsch nach dr geburt ke gedanke me a serigs "verschwende"..
und z wichtigste isch ja, dass dir eue tag chöit fiire, muess ja nid tüür si

@ snet, ja mir si itz würklech a dere zelt-variante dran.. gah gred mal uf dere site gah luege..
und du hesch scho recht, fribourg isch nid so touristisch wie luzern.. und mir hürate ja z murte, das isch zwar o touristisch, aber eigentlich no chly.. i gsehs chly so wies schmetterling het gseit, es git eifach restaurants, die heis nid nötig.. und die närve mi när gred chly!! und die ar seepromenade entlang hei anschiinend gnue anderi gäst... und di einte hei mir ja es apéro für min. 80.- pro person (ohni getränk) wöue atreie, damit mir dörfte nur z apéro bi ihne näh... ehm.. hallo??

@ schmetterling, genau!! es git eifach scho restaurants wo z geld nid nötig schiine z ha.. das regt mi de aube chy uf, i weiss nämlech nid, öb si i dene zwe stund de würklech o dä umsatz würde mache, wie sie miteme hochzytsapéro hei.. aber villecht isch ne o dr ufwand z gross?? naja, wer nid wott het gha

 1 .. 194 .. 385 386 387 388 389 .. 2073 .. 3757
Hochzit   eigentlich   Problem   vorallem   eigentli   einfach   richtig   bearbeitet   langsam   schnell   irgendwie   gspannt   Zuletzt   wirklich   Zeremonie   natürlich   himbeer   schaffe   natürli   Kollegin