| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 194 .. 386 387 388 389 390 .. 2074 .. 3757
24.07.12 13:18
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@MaLU: Was häsch für es chleid usgsuecht?

24.07.12 13:33
Nussbaum 

Üsseri Müüs sind 3,6 und 9 Johr alt :-)

Gohn glaub glich bald mal go luege wegeme Chleid, weisch nur go luege :-))))

Mir sind üs ebe gar nid einig wege der Musik, in dr Chirche singt sicher mini Schwöschter (wie immer an Fester) und ich hett gern an Alleinunterhalter wo chli Stimmig macht - mine Ma lieber an DJ...

24.07.12 13:38
schmetterling84 

@Malu Also das isch jo dr Gipfel.. 80.- pro Person? bi eus mache s Apero 2 Bäckereie wo kunde sind bi eus.. Die einte wei Fr. 12.- pro Person und dört drbi hesch: Lachsbrötli, Canapes, Laugegebäck (bi eus seit mäh silserli) so Schwänli us sprützteig gfüllt mit Crevette mousse, und weis was no.. D Chefin het mi mol id Backstube gholt wo sie vorbereitet het.. à Traum cha ig nur säge... Falls öbber us minerä Region isch gib euch gärn dr Name a...
Klar chunnt no dr Champagner und wyy und softdrinks.. Aber glich weisch wieviel du fü 80.- muesch ässä..
Ig empfihl dir echt es Cathering oder ebe ä Bäckerei... Die chömme au und mache alles parad und je nach dem helfe si au ischänke...

Weisch die Arroganz vo dä Resti rächt sich no! Gsehsch jo bi uns i dr Region, veil wo a dr grenze wohne göh is Dütsche goh ässä.. und warum, dr Pris isch unschlag bar sie sie sehr nett und es stimmt eifach alles...

@all Gang mi chleid erscht im Herbscht goh ussueche...

@Daninici au so guet ufpasst bim Mami oder wers dir au süscht zeigt het! Viellicht maches linkshänder au so aber sicher in schön!

Zuletzt bearbeitet am 24.07.12 14:11

24.07.12 13:44
Daninici10

nicht registriert

@schmetterling: weiss gar nöd wie i da so glernt ha, sie werded aber glich schön bi mir

24.07.12 14:42
MaLu 

@ daninci, eis vo cymbeline ha mega freud! mängisch hani zwar chly angst weg mim spontanchouf und wüus halt chly es speziells isch, aber de sägi mir, i bi ja o nid ganz "normal", de muesses mis chleid o nid si..

@ Nussbaum, ah so schön, de hets also doch no es anders mami mit ältere chind ume ..
wäg dr musik si mir o no nid 100% sicher, es isch eifach mau so wie mirs dänke.. mir isch am abe o wichtig, dass ig zyt ha für d gäst für gah z rede u so, und darum hei mir üs am abe gäge ne allei-unterhalter entschiede. ha süsch es schlächts gwüsse, wenni ihm nie zuelose

@ schmetterling, ja du hesch recht. caterer hei mir o scho im aug, da mir beidi ir gastronomie schaffe, würde üsi betriebe das sicher gärn mache und üs o e guete priis abiete , aber vor lag här und dr ambiance wäre paar vo dene restaurants äbä scho hammer gsi.. aber äbä.. also 80.-, i weiss ja nid, was die üs alles hätte wöue abiete.. vor allem isch dert dr 5-gänger när 220.-, also eigentlich nid sooo tür, das isch doch kes verhältnis. i gloube, di wei eifach nid, dass me nur z apéro dert nimmt..
dis apéro-agebot tönt ja aber o hammer.. hmmmmmm ha gred hunger übercho!

24.07.12 14:45
Daninici10

nicht registriert

@MaLu: Du bisch herzig. Find da super wenn mer chli spezielli chleider wählt. Händ sus ja vieli de glich Stil.

Da mue ja e mega Restaurant si. Scho recht tüür. Han au Hunger. Es etz en Keks

24.07.12 15:13
Nussbaum 

Hallo MaLu

Wie alt sind denn dini Chind? Weisch scho woher dass d Chleider für sie nimmsch?

Liebe Gruess

Natalie

24.07.12 15:43
MaLu 

@ daninci
das stimmt...
isch fein gsi dä keks?? i muess o mau luege, wasi söu ässä....

@nussbaum, auso mini zwe si scho chly älter (14 und 17), bi denn es jungs mami gsi
i dänkä fasch dasi dene nüm cha sägä, was si alege , aber si hei gseit, si wöue e wiisse azug gah choufe, "so armani, weisch..?" .. mau luege, wie mängisch das bis denn d meinig no änderet..
was leisch du dine mädels ah? isch no gäbig, de hesch scho drü bluememeitli

24.07.12 15:44
LucyLu 

Hallo Zäme

Ich reih mich au mal schnell ih, eigentlich dürft ich mich während em schaffe da nid ufhalte aber es lauft grad nüd (Summerflaute, wer isch au chrank im Summer ) drum hani denkt ruef mal es grosses HALLO id Rundi

@ Musig: mir händ a de Trauig es Trio wo singt und am Abig en DJ. Händ ois au nid chöne entscheide und so hämer beides.

@ Chleid: ich gah im Herbst s'erst mal go luege. Weiss nanig genau wer ich alles mitnäh söll? Sicher mini Schwöster (TZ) und em TZ sini Frau und denn na s'Mami, evtl. na SchwiMu oder isch es denn fast z'vîel? Ha ächli bedenke willi denn nid Lust han das all ihre Senf (und den na verschiedene) däzue gebet, weiss nid so recht, mal luege... Wie machet ihr das, die wo na keis Chleid händ und wie händ ihr das gmacht wo scho eis händ? Danke fürd Feedback.

@ zibesa: es chunnt sicher alles guet! Gnüss d'Schwangerschaft, das isch sicherlich es einmaligs wunderschöns Erlebnis!

Grüessli us de Praxis a alli und gnüsset de Summer
LucyLu

24.07.12 15:47
MaLu 

@ lucylu.. haalllooo wink!
auso i bi nur mit eire fründin gange.. bi zersch chly enttüscht gsi, wo isch klar gsi, dass tz und mini schwo nid chöi mitcho, aber när ufem wäg i lade bini fasch froh gsi, äbä wüu i zgfüeh ha gah, es hätt no chönne schwer wärde, mit üsne drü meinige..
uf dr andere site hesch so halt villecht no anderi aregige etc., wo si sache gseh wo dir nid uffalle.. het äuä derfür u derwider. bi aber happy, simer nur z zwöit gange

1 .. 194 .. 386 387 388 389 390 .. 2074 .. 3757
einfach   bearbeitet   wirklich   eigentlich   natürlich   natürli   eigentli   vorallem   himbeer   Zuletzt   Hochzit   Problem   gspannt   langsam   Zeremonie   schaffe   irgendwie   richtig   Kollegin   schnell