| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 196 .. 389 390 391 392 393 .. 2075 .. 3757
26.07.12 18:39
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Herzlich willkommen Hublina
Viel Spass und Erfolg beim Planen

26.07.12 19:17
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Hallo Hublina

Herzlich willkomme au vo mir! Jo dr herbst isch wunderschön.... Weisch scho wenn dir hürotet?

26.07.12 22:28
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo snet, Schau mal hier
http://www.heiraten.ch/forum/board/perso...e-12_225_4.html
Mein Name ist durch meine Katzendame entstanden. Sie heißt Lucy und wir rufen sie meistens LucyLu

Herrlich Willkommen Hublina in unserer Runde, Achtung, dass Forum kann Süchtig machen.

Gute Nacht!

26.07.12 23:28
butterfliege 

Re: Bräute 2013

hallo zäme :-)
ich mäld mi da au no ofiziell als 2013 bruut :-)
üses datum stat, dchile isch reserviert, e location füre abig isch gfunde und langsam fangi mi ah entspanne... Ich wür ja immer gern alles sofort wüsse :-)
ich muess vilicht da dezue au säge dass min schatz und ich die erste i üsem fründeschreis sind wo hüratet, das machts irgendwie doppled schwierig... niemert wo me cha frage wän me nöd wiiterweiss!!!
zum glück gids das forum!! han scho vieli hilfriichi tipps gläse!
was hend dbrüt früehner gmacht wis no kei internet geh hät?!?!

27.07.12 07:21
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Willkomme Hublina & butterfliege!

Min Nickname isch us minere Jugend blibe... Ich ha d X-Men Filme so gliebt und jänu, wil ich mich denn einisch ineme Chat so agemolde ha, isches aifach überal blibe im Internet ;)

@schmetterling
heit dir scho Platzkärtli? Ha da nämlig e schöni Idee gseh im Netz mit Schmetterling.

Ich bi grad am studiere ob ich überhaupt e grossi Uswahl an Blueme wird ha... Im März isches ja nonig sowit mit de Blueme... :/

Was heit dir für es Budget für euri Ehering geplant odr heit dir euri scho?

Ich ha mir min Traumring jetz zämme gestellt, aber ich find s isch z tüür mit knapp 3'000 Stei fürs Paar... Klar mer hets denn sis Läbe lang, abr..hmmm...

27.07.12 07:24
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Herzlich Willkome butterfliege

@LadyWolverine: Mir händ üsi scho. Warted schö i mim Tresor uf de gross Tag

27.07.12 07:27
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo butterfliege

Herzlich Willkomme i oisere Rundi, mer chömet fast jede Tag zuewachs über,so schön.

LadyWolverine, Wege de Ring, mir händ na kei, das Thema werdet mir den im Winter ahgah, finds extrem schwierig, möcht gern kein 0815 und mir und mim Schatz gfallt fast nüd wo mer bis jetzt ahglueget händ. S'Budget hämer nid so es großes gmacht da ois d'Ring nid sooo Wichtig sind so zw.2000 und 3000 für beid Zäme).. Händ gseit mit Chaufet ois zum 10 jährige HZ-Tag denn neui und ächli türeri

Zuletzt bearbeitet am 27.07.12 07:29

27.07.12 07:39
bergeri 

Re: Bräute 2013

@LadyWolverine: Miar hen üseri au schu, hen ca. 500.- kostet im Rhomberg. Üs sin d'Ring nid sooo wichtig gsi, schliasslich khören miar au ohni Ring zemma und i chan miar guat vorstella in 20 Johr wiederamol a neua z'neh für das Jöbli Usserdem törf min GG sina bim schaffa nid alegga und er het na denn praktisch nur am Wuchaend ah, darum hemmer au kei tüüra wella. i han mina immer ah. Üsera Fründschaftsring hemmer au für 200.- usem Rhomberg und hebt no wunderbar schu sit 7 Johr. i denka dr Ehering hebt sicher au so lang...

27.07.12 07:54
Mona83 

Re: Bräute 2013

Hallo Zämä

Coool mir wärdet immer meh. :-)

also d ring händ mir no nöd und ich dänkä da mir im juni hürated wärdet mir erst so im januar oder februar uf d ringsuächi gah. oder isch das z spat?

@butterfliege: bi mir isches ähnlich, sind au di erstä im kollegächreis und au üsi tz händ kei ahnig vo hochziitä. aber ich dänkä das chunt scho guät, so isch d gfahr nöd da dass ä hochziit "kopiärsch" sondern dini eigeni machsch wo au eckä und kantä hät. :-)

juhuu hüt abig gahni ä band go alosä wo alläfals für d chilä in frag chämt. han spontan d trauzügä und ä fründin und min schatz ufbotä und mir wäred diä all zämä go alosä. :-) so hämmer gnuäg meinigä.

27.07.12 08:25
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Han gad es Mail übercho das üsi Böxli für d Iladige verschickt sind. Bi soo gspannt druf

 1 .. 196 .. 389 390 391 392 393 .. 2075 .. 3757
richtig   eigentli   Zuletzt   wirklich   bearbeitet   Kollegin   irgendwie   Zeremonie   Problem   vorallem   einfach   langsam   natürlich   himbeer   schaffe   schnell   gspannt   eigentlich   natürli   Hochzit