| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 197 .. 391 392 393 394 395 .. 2076 .. 3757
27.07.12 09:55
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Lula: Immer am W-end gäll Also mir händ etz en schlüssel für Tüfgarge vo de neue wohnig übercho und gönd morn namal chli go usmesse. müend die gnaue mass age zum farbe bstelle.
Sus wird halt denn chli kuschled und Kino-Abig gmacht. Han min schatz sit am mentig morge nüme gseh. Er isch etz scho di 3. wuche uf montage
Was händ denn ihr vor?

27.07.12 09:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir gönd is bündnerland am weekend ines feriehus vo de familie, aber glaub wird nöd viel mit wandere und bädele. jänu, lönd mer eus mal überrasche.

über d ring ha mer nonig so gedanke gmacht, die sind mer lustigerwiis au nöd soooo wichtig. also klar muess er mir gfalle und so, aber es git wahrschinli sehr öpis schlichts mit wissgold und fertig. schinbar gäbs no en verlobigsring für mich hani letzschtens ghört vo minere bessere hälfti, vilicht häts ja denn det nochli steinli druf, hihi. ich lahm mi mal überrasche.

27.07.12 09:56
Elise 

Re: Bräute 2013

Wir konnten zum Glück unseren Termin beim Standesamt auch schon ein Jahr vorher reservieren. Wir heiraten ja auch "nur" standesamtlich.

Wegen den Ringen wollen wir uns in den nächsten Wochen mal umsehen, was uns so gefällt etc. Mir sind die Ringe schon wichtig, ich trage sehr gerne Ringe Und es ist halt doch etwas Bleibendes von der Hochzeit, daher dürfen die dann auch ein paar Franken kosten.

27.07.12 09:57
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: ui schön. bi gspannt was din schatz sich ifalle lo het. i han au erst e zitli noch de verlobig en ring übercho. defür en mega schöne

27.07.12 10:02
himbeer 

Re: Bräute 2013

@daninici: haha ja ich au, aber s schlimme isch halt dasi jetz immer druf warte das öpis chunnt und eignetlich würdi halt meeeega gern alle verzelle das mer hürated nächst jahr aber ich dörfs no niemerem säge bis quasi de offiziell atrag cho isch. mir händ denkt so spätistens i 2 mönet säged mers allne, aber das halti nöd us

27.07.12 10:17
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: gaht mir glich. i mue na bis im dezember warte bis etz wüsseds nur e paar lüt
wenns nüme ushaltisch, schriebsch üs chli

27.07.12 10:18
Elise 

Re: Bräute 2013

Wir haben ja zusammen "beschlossen" zu heiraten und wollten nichts sagen, bis das Datum fix ist, wir wissen, wo wir heiraten etc. Und bis jetzt wissen es auch erst etwa 10-15 Leute

Einen Verlobungsring habe ich später noch bekommen. Er war der Meinung, er wolle mir einen Verlobungsring schenken und ich durfte ihn dann selber aussuchen und habe mega Freude daran

27.07.12 10:20
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Save the Date Charte: Also mir mache resp. hei gmacht.. Die werde öbbe im Oktober verschickt und sie au für die Lüt wo chli entfernter sie d Hochzytsazeige will mir eigentlich s nid allne wei sägea.. aber bi mim Muul.. Chas chum für mi bhalte sits offiziell isch :-)

@Butterfliege also mir kombinieres aus, mir hei eus als Symbol füre Schmetterling entschiede und für d Fleur de Lys will das für mi Schatz ä Starki Bedütig het (uf dr erste Flagge wo Bosnie nach em Krieg gha het isch di druf gsi, und das het für vieli Bosnier-Bosnier ä hochi bedütig..) Uf dä StD Chärtli chömme bedi symbol vor und als Tischdeko wett igs au kombinierä... Mol luege was i alles find...

27.07.12 10:22
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja das ist bei uns ganz ähnlich jetzt, wir haben die location und zwei wunschdaten, wir wollen unseren familien aber zuerst fragen ob ihnen das überhaupt passt bevor wir uns auf eines festlegen... und das kann noch woooochen dauern dabei platze ich fast.

27.07.12 10:25
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou ja save the date charte sind au plant, aber meh will ich eifach irgendöpis wott mache, haha

 1 .. 197 .. 391 392 393 394 395 .. 2076 .. 3757
Kollegin   gspannt   natürli   Zuletzt   langsam   bearbeitet   einfach   himbeer   richtig   irgendwie   schaffe   Problem   Hochzit   Zeremonie   schnell   wirklich   eigentlich   natürlich   eigentli   vorallem