| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 198 .. 394 395 396 397 398 .. 2078 .. 3757
27.07.12 13:13
himbeer 

Re: Bräute 2013

hihi ja ich ha mer au immer so eine gwünscht und au bim juwelier im schaufenster immer gseit "LUEG MAL DIE GFALLED MER MEGA GUET" aber me weiss ja nie :-)

ah ja und himbeeri sind ja au öpis vom beste wos git.

Zuletzt bearbeitet am 27.07.12 13:22

27.07.12 13:22
Mime 

Re: Bräute 2013

Hey Ladies!!

1. maaaaaan hütt heiter wieder mau es tämpo druffe!!! chunnt me jo fasch nid noche mit läse (guet mis hirni schaffet sowieso im energiesparmodus...)

2. härzlech wüukomme a aui neue

3.Ringe: sehr es intressants thema. müesse mer de ou mou luege, wasmer wöi. üsi eutere hei beidi je rel. schlichti goldigi ringe, mit gravure drin. mini vorstellig vom ehering gseht einlech ou so us. im mom legi zum schaffe eh gar nüt a a de häng, zie sogar d uhr ab. a welere hang treit me dr ehering? links chönntine ev. träge. aber wennine de glich muess abzieh, verlüürine ev. muess mou mini verhüratete kolleginne de froge (wes de ou ir bude offiziell isch ) wie sis mache

4. mi schatz hett letscht wuche mou rein präventiv afo i erfahrig bringe, wenn er äch nächschts jahr si wk hett. bis jtz hetter immer im winter, jan/feb gha. aber isch äbe ine neui truppe versetzt worde. und was chunnt use: 15.4.-irgendwenn mai... BINGO!!!!!!!! Jtz probiert er aues, zum si Kommandant z erreiche, zumem stecke, dasser dr wk so nid cha mache. und verwütscht dä kommandant nid... s isch zum haare raufen, maaaaaaannnn. das chas doch nid sii! wehe, mir müesse wäge däm aues verschiebe! i meine, me chönnt wahrschinlech scho, aber es wär zimlech dumm...

5. hmm, bi üs wäre töffe sicher ou no es motiv... isch üses gmeinsame hobby. mi schatz wett ja am liebschte ire töffflotte vom apero ad obelocation verschiebe... d idee wär scho cool, gseh eifach es problem mit dr frisur und em helm...

6. mi nickname isch d churzform vo mim pfadiname ... pfadi wär ou no es dekothema, mir hei üs dank dr pfadi kenneglernt und si immer no beidi drbi...dank däm dass mer einigi kollege us dr pfadi hei, wird es eh irgendwie es thema si. solang mer nur keis lagerfüür hei...(nid fausch verstah, has sehr gärn, aber rouchgschmack muessi nid im bruutchleid ha...)

liebi grüess
mime

27.07.12 13:26
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: Ja mue di manne amel scho druf ufmerksam mache gäll

sind mini lieblingsfrücht

27.07.12 13:28
Lula 

Re: Bräute 2013

@Daninici: Jep, isch e mega seich... Nüt speziells, müesse im und ums Huus no chli was mache, u am Sunnti wei mir bi schönem Wätter no chli ufs Velo. Mau luege...

@butterfliege: Muess mau chli ga gugge, öbis speziells wäri haut eifach scho dr Hammer
Oder e Schmetterling uf am Töff?

@Verlobigsring: Wes de eine git, wetti dä de ebe scho ou nach am Hochzyt trage. Genau so wie dr Fründschaftsring. Mau luege, i liebe Ringe.

@all: Mir hei e Gwundernaseliste, wirde di, wes geit, hüet Nami no aktualisiere, wär sech no wetti verewige...

27.07.12 13:31
Lula 

Re: Bräute 2013

Da süsch no dr Link für dGwundernaselischte

http://www.heiraten.ch/forum/board/personenkreise/braut-braeutigamtalk/gwundernasenliste-braeute-2013-12_216_12.html

27.07.12 13:32
Mime 

Re: Bräute 2013

@butterfliege: Muess mau chli ga gugge, öbis speziells wäri haut eifach scho dr Hammer
Oder e Schmetterling uf am Töff?



hihi, oder e töff ufem schmätterling ... oder e rocker-schmätterling...
sorry, ha würklech chli warm... das wird mer öppis hütt nomi

27.07.12 13:38
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Mime: Also en schmetterling uf em töff das wärs doch. Gegesätz ziehed sich ja bekanntlich a

27.07.12 14:38
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

De Töff chönnte mir au no neh, abr wil eus nüt gscheites als Thema ifallt, hei mir beschlosse dass mir numä uf d Farbe gönn und nit uf Symbol odr öppis ;)

27.07.12 15:45
laluna1712 
Re: Bräute 2013

Hey Daninici

Ist das ein Tiffany Setting? Wenn ja dann hast du aber einen spendablen Mann, der kostet mit über 1.5 Karat ja soviel ich weiss mehr als viele hier für ihre ganze HZ ausgeben!

Aber trotzdem: WOW, echt ein Traumring!

Daninici10:
merci himbeer. bin au mega überwältigt. er gseht zwar uf em bild no grösser us
1.68 karat

27.07.12 15:56
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Ja genau laluna. Keine Ahnung wie teuer er war. GG wills mir nicht verraten

 1 .. 198 .. 394 395 396 397 398 .. 2078 .. 3757
himbeer   natürlich   vorallem   gspannt   eigentlich   natürli   wirklich   Hochzit   langsam   Problem   schaffe   schnell   Zuletzt   irgendwie   Zeremonie   richtig   eigentli   einfach   bearbeitet   Kollegin