| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 199 .. 395 396 397 398 399 .. 2078 .. 3757
27.07.12 16:03
laluna1712 
Re: Bräute 2013


also an meinem Ringfinger ist zwar auch viel Geld dran, allerdings nur ein kleiner Bruchteil im Vergleich zu dir, und ich habe bei meinen Ringen schon Angst, dass ich sie verliere

27.07.12 16:14
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Okay Ja, die hab ich natürlich auch.
Ist irgendwie lustig, er fällt sonst gar niemandem so auf.

27.07.12 16:36
Elise 

Re: Bräute 2013

Daninici - wow was für ein Ring

Solche "Klunker" sieht man hier ja eher selten, ja den würde ich auch nicht mehr ausziehen

27.07.12 16:39
laluna1712 
Re: Bräute 2013

Die haben keine Ahnung

Carmile hätte da sicher Freude, als Tiffany-Fan.

CARMILE wo bist du??

27.07.12 16:40
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Also mir werdet au keis Symbol ha sondern d'Farbe wo ois Dur alles werdet begleite. Uf de StD, Ihladige Deko etc. Het nämli überhaupt kei Idee was mer für es Thema näh chönntet. Schmetterling findi Mega schön aber passt nid zu ois.

Oisi StD sind inzwüsche all verteilt, d'Reaktione sind unterschiedlich usgfalle aber im Grosse und ganze händ all Freud kah, vorallem mim Schatz sin Cousin hät ois grad abknutscht kah ;-)

Ich wird min Verlobigsring nachher rechts träge und dafür den de Fründschaftsring ablege. Min Verlobigsring isch nid typisch, en Ring miteme chline Steinli vom Rhomberg für knapp 190,- aber ich bin eh nid so de Schmuck Träger und mit de Desinfektionsmittel und de Händsche häts nid so en typische chönne sih. Mir werdet Wege de Ehering Au mal zum 123gold go luege gah.

27.07.12 17:28
MaLu 

Re: Bräute 2013

hallo mitenand..
bi o gred k.o. zur tür inegschwankt

@ benutzername: das si di erste beide buechstabe vo mine söhn, Mattia und Luca

@ hublina, butterfliege und himbeer, herzlich willkomme bi üs 2013er brüt..
cool, mir si scho e rächti truppe !

@ ring, mir wärdet üse sehrwahrschinlech bim gliiche goldschmied.. (oder hmm wie heisst äch das bi däm? carbon-schmied? ) la mache wie üsi verlobigs und fründschaftsringe.. mir si mega z friede gsi mit sire beratig und arbeit. mir hei öppe es budget vo 2'000.-
mau luege wie realistisch das isch

@ weekend, mir hei familygrille und i freue mi mega! pflanze mi nämlech de vor mire schwost ihre buuch und warte das mini nichte/mi neffe mi mau so richtig schuttet

@ daninci, da chani dir ganz guet nachefüehle.. ha mi schatz o am mänti z letscht mau gseh. bzw mir schlafe scho am gliiche ort, si eifach nid zur gliiche zyt wach

soooo, i wünsche euch allne es schöns wuchenänd!
ha letscht wuchenänd bi üs ir chuchi e rägetanz gmacht, wüu ig nid ane alass ha wöue und es het auso gnützt tue versueche, für euch e sunnetanz häräzbringe

ps: mir hei hüt d bestätigung vom standesamt übecho

Zuletzt bearbeitet am 27.07.12 17:37

27.07.12 18:24
Lula 

Re: Bräute 2013

Froue, irgendöber vo öich het doch öbi gschribe wäge Blueme. Ha vor WS so ne Büechli deheime wo Blueme nach de Farbe (Wiss/Creme, Gelb, Rosa, Burgund, Orange) u nach de Mönet sortiert, aso quasi was wenn zha isch... Bi Bedarf eifach schribe, luege gärn nache was farblech mit am Monet passt

27.07.12 19:00
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Elise: GG hat gemeint wenn er mich mal ohne Ring sieht gibts Ärger

27.07.12 19:16
Mime 

Re: Bräute 2013

Lula:
Froue, irgendöber vo öich het doch öbi gschribe wäge Blueme. Ha vor WS so ne Büechli deheime wo Blueme nach de Farbe (Wiss/Creme, Gelb, Rosa, Burgund, Orange) u nach de Mönet sortiert, aso quasi was wenn zha isch... Bi Bedarf eifach schribe, luege gärn nache was farblech mit am Monet passt

Hallo Lula
mou e frog zu dire signatur: wie isch die z verstoh? was isch de siteme jahr?

27.07.12 20:11
Elise 

Re: Bräute 2013

Daninici10:
@Elise: GG hat gemeint wenn er mich mal ohne Ring sieht gibts Ärger

Haha, so guet

 1 .. 199 .. 395 396 397 398 399 .. 2078 .. 3757
irgendwie   natürlich   gspannt   eigentli   Hochzit   schaffe   Zuletzt   natürli   Zeremonie   langsam   himbeer   vorallem   Problem   einfach   wirklich   eigentlich   schnell   Kollegin   bearbeitet   richtig