| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 199 .. 396 397 398 399 400 .. 2079 .. 3757
28.07.12 09:59
Hublina 
Re: Bräute 2013

Hallo Ihr

Auch ich bin eine 2013 Braut

Bei mir gehts aber noch eine Weile, da ich erst im Herbst heiraten will.

Wir werden nur Zivil heiraten dies aber an einem Samstag, damit wir dan auch schön feiern können

Grüsse

28.07.12 12:47
Lula 

Re: Bräute 2013

Mime:
Lula:
Froue, irgendöber vo öich het doch öbi gschribe wäge Blueme. Ha vor WS so ne Büechli deheime wo Blueme nach de Farbe (Wiss/Creme, Gelb, Rosa, Burgund, Orange) u nach de Mönet sortiert, aso quasi was wenn zha isch... Bi Bedarf eifach schribe, luege gärn nache was farblech mit am Monet passt

Hallo Lula
mou e frog zu dire signatur: wie isch die z verstoh? was isch de siteme jahr?


Nit sit am ne Jahr, sondern so, dass mir u mängisch ou nume ig, äs Troumjahr hei, wüus mit de Datum perfekt würdi ufgah, u das isch ebe 13ni, u da s13 sit Ewigs MINI Zahl isch...

28.07.12 13:18
Mime 

Re: Bräute 2013

@Lula
aha... hmm, dr samschti vor üsem hochzit wär dr 13.4.13... s datum wär zwar eifacher, aber mir hetts de doch chli gnue 13nis dinne... bi einlech nid abergläubisch, aber irgendwie... u de? "würdi" ufgah? muessme di GG no chli akicke?

28.07.12 13:19
Mime 

Re: Bräute 2013

juhuu, d @ gö jtz ou bi mir!!

28.07.12 16:38
Lula 

Re: Bräute 2013

@Mime: drbi isch doch 13 soooo ne schöni Zahl... Jep, aber nit nume mit am Pfoschte sondern gad mit am ne ganze Gartezuun... Nee, so schlimm isch nit, er isch eifach so, mau zieht er mit, mit Ideene etc u mau macht er zue. Si ämu ar MariNatal gsi, hei e Hochzytordner u ou über Gäste, Kirche, Aperoort, etc gredt...

28.07.12 18:53
Mime 

Re: Bräute 2013

@ Lula:
das isch doch emu scho öppis... mine hett ou lang gmeint, das heig ja no ziit etc. u de uf zmau eines abends: "wenn hüratemer jtz???" ... so chas go

29.07.12 14:50
Nathi1985 

Re: Bräute 2013

aso i finde Zahl 13 au super, i mag di ungrade zahle

Heey mädels i han sooo froid, mir hend gester üseri Ehering bstelle
Wil min Schatz no Goldketteli/Ring gha het und si im Juweliergschäft no en Aktion gha hend (euro = chf) müend mir ez für üsi Ring no ca. 400.- zahle und es isch min absolute traumring.. alles Rotgold (en teil matt, dä ander teil glänzend) und mine natürli mit gaaanz schöne Steili!

Aso Juwelier Grundmann in Konstanz chani nur empfehle, echt super!!

En schöne Sunntig wünschi eu, trotz dem Regewetter!

29.07.12 22:47
Reebee 

Re: Bräute 2013

@ alli neui brüt: herzlich willkomme und viel spass :)

ich melde mich au wiedermal zrugg ;) mir sind am fritig in konstanz gsi und per zuefall hett min schatz sin azug gfunde ;) er isch vo wilvorst und mega schön :) dezue ane simmer no imene brutmodelade gsi und i han es absoluts traumchleid gseh. etz muenis denn nur mal no go probiere. gottseidank chan mer das bis 2014 bstelle hett d'verkäuferin gseit.
is hochziitshuus gangi glaub glich nid, die verkäuferinne det sind mega von oben herab. gar nid sympathisch inecho :(

morn heissts etz wieder schaffe... :(

Zuletzt bearbeitet am 29.07.12 22:47

30.07.12 07:20
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Mir hend diä 13 au gärn (siehe Signatur ;))

Het's bi eim vo euch au so es Unwättr gha am Wucheend? Bi eus isch alles untr Waser gstande. Min Verlobte isch in 2 Gemeinde mit dr Füürwehr vom Samschtig Obig bis am Sunntig am Morgä früh und denn von Sunntig am Morgä chli spöter bis am Sunntig nomittag im Iisatz gsi.
Ich ha 'numä' i eusem Dorf mitgholfe es paar Stund. Mir hend es paar Tier usem Buurehof müesse evakuiere und hend denn es paar Schweinli und Schoof bi mir in de Stall bracht.
Mir hend in dr Dorfmitti mit de blosse Hànd im Schlamm unterm Wasser noch de Doledeckel müenn grabe, wil nüt meh abglofe isch...
S isch s heftigs Wucheend gsi.. Und ich bi mega erschloh...
UNd denn bin ich extra für ins Nescht gescht zobe und was isch denn? Schribt mir min Chef am 11i znacht dass ich en Termin hüt zmittag um e Stund sell verschiebe... -.- Ha denn es zytle nüm chönne ischlofe -.-

Ha mega Grindweh und mini Muskle fühle sich a wie Beton... -.-

Ich hoff euch gohts sowir guet ;)

LG
Anette

30.07.12 07:59
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LadyWolverine: Oje da tönt würklich noch eme strenge w-end
Also bi üs umenand isch zum glück nünt gsi.

 1 .. 199 .. 396 397 398 399 400 .. 2079 .. 3757
natürlich   schaffe   Zeremonie   eigentli   langsam   schnell   vorallem   wirklich   Problem   richtig   bearbeitet   eigentlich   Zuletzt   gspannt   Hochzit   irgendwie   Kollegin   einfach   natürli   himbeer