| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 200 .. 397 398 399 400 401 .. 2079 .. 3757
30.07.12 08:01
Reebee 

Re: Bräute 2013

ohje, das isch ja voll nervig :( bi eus isch ruhig gsi, es hett eifach geschter vormittag recht gregnet.
was bisch denn du vo bruef dass du am abig am 11i no muesch schaffe?

30.07.12 08:20
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Laaaaaaaadiesssssssssss...

Ich hab am Samstag MEIN Kleid gefunden!! Ich bin immer noch total durcheinander...

30.07.12 08:25
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ anette, ou nei... das gloubi dir, dass du jetzt erschlage bisch. i wünsche dir drum e hoffentlich ruehigi wuche!
und so züg wie sms und tel am abe spät kenni sehr guet.. !

@ toluwu.. ou cool, magsch zeige?

30.07.12 08:28
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@MaLu eigentlich will ich's der ganzen Welt zeigen...! Aber man weiss ja nie, wer hier alles rum schleicht...

30.07.12 08:31
MaLu 

Re: Bräute 2013

kannst es mir ja per mail schicken

30.07.12 08:35
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

MaLu:
kannst es mir ja per mail schicken

Schon geschehen!

30.07.12 08:46
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Zusammen

Uiii Anette, das tönt ja krass, bei uns hat es nur am Samstag mal ca 2 Minuten meeega gestürmt und quer geregnet, dann ist die Schwarze Wand an uns vorbei gezogen.

Wir waren gester wieder fleißig, haben die Gästeliste bearbeitet und für die Decko schon mal die Hälfte der benötigten Stoffbahnen zugeschnitten. Naja, Solche verregnete Sonntage sind ja gut für die HZ Vorbereitungen.

Toluwu, magst du mir dein Kleid auch zeigen?nur wenn du magst *gwundrigbin*

Guten Wochenstart euch allen, ich habe Ferien und hoffe dass dass Wetter besser wird.

Grüessli

30.07.12 08:51
Mona83 

Re: Bräute 2013

Guätä Morgä allersiits :-)

mir händ das weekend au wieder mal öpis gmacht zum thema hochziit. :-) vielmeh häsch bi dem wätter ja au nöd chönä machä. :-)

Am fritig hämmer zwei sängerinä agloset wo für id chilä wäred. also ich hans super gfundä und min schatz au. händ a dem abig no üsi trauzügä mitgnah damit mer no e meinig meh händ und mini trauzügin isch begeistärät gsi aber dä trauzüg seit uf eimal sini cousinä seg viel besser. aaah mann warum frögt är sie dän nöd? immer wäni scho bald öpis han und öpertem wet zeigä heissts aber ich wüsst doch no öpert. grrr

ja guät mir händ scho no viel ziit aber d band oder sänger für d chilä würdi halt eifach gärn öpä wüssä. s isch nöd so mis liäblingsthema d musig und drum wetis vilicht hinter mich bringä.
janu uf jedä fall hetet mer jetzt sicher mal zwei guäti sängerinä, fall dä TZ sini cousinä bringt isch au guät.

gestär hämmer no d gästelistä aktualisiärt und allnä gschribä wo mer no e-mail adrässä oder sust adrässä bruchet. jetzt gseht sie scho viel besser us und ich han u freud. bald machet mer s shooting und d SdD chärtli. :-)

ah ja toluwu, zeig dis chleid :-)

30.07.12 08:53
Reebee 

Re: Bräute 2013

toluwu, dis chleid würi au gern gseh

30.07.12 09:01
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

@reebee

Ich bi Gschäftsführigsassistentin.. Abr s isch gliich kai Grund e Terminänderig so spot uf mis private Natel z schickä...

 1 .. 200 .. 397 398 399 400 401 .. 2079 .. 3757
Zeremonie   natürli   natürlich   eigentli   Zuletzt   eigentlich   Hochzit   richtig   bearbeitet   vorallem   Problem   langsam   schaffe   irgendwie   himbeer   gspannt   einfach   wirklich   schnell   Kollegin