Also ig ha das Wucheend nüt gmacht fürs Hochzyt, s einzige isch, die erschte Probe Stuhlhusse si endlich acho und dr Tüll wo ig für d Schlaufe bstellt ha und d Tischläufer... Also d Stuhlhusse si die Strechhusse hei eus gar nid gfalle und mi Schatz het zur Tüllschlaufe gfunde mäh gsehts zwenig(es sticht nid so usse) ha igm gseit, dass mäh au so Stoffbänder cha chaufe extra für d Husse und ha ihm denn dr Pris gseit, er het denn gfunde öbs mi ernscht seig das züberleg uf das chems au nid druf a die sie denn dr glich Stoff wie d Läufer, lila Satin... uii stell mir das soo schön vor... Hoff die anderä Husse entspreche euse vorstellige resp. passe uf d Stiehl..
@Anette Euse Teil vom Baselbiet isch chli verschont bliebä, s het zwar au mega grägnet aber ha d Fürwehr nid ghört... Aber has geschter scho mitbecho, dass es bi euch wie verruckt do het.. Ig hass es au so spot no sms zbecho... cha denn au nüm schlofe..
und alli wo neu Sie: Herzlich willkomme!!!!
@Toluwu: uii das freut mi für di!! Wo hesch es gfunde??
hallo mitenand! mir händ au es schöns weekend gha, im bündnerland isch nochli schöner wetter gsi als bi eus dihei und ich ha mer schön s gsicht verbrennt im garte. jänu
hochzitstechnisch händ mer nöd viel gmacht, nur im auto bim fahre chli drüber gredt, vorallem wenn mers eusne familie wänd säge... ich mag nüm warte :-)
@schmetterling: ja es sött eifach im september sii, das würded mer beid schön finde... aber s datum staht nonig definitiv, da würdi no gern zerst mit eusne familie rede. aber location hät mal all date im september für eus blockiert, so nett...
@LucyLu: merci. hoff sie sind live denn au so schön. mir händ ja "nur" 40 gäst und viel sind päärli oder sus im gliche hushalt. sind 21 stuck wo mir hauptsächlich im dezember denn verteiled oder teils verschicked (dene wo i nöd so mag )
Ich bi Gschäftsführigsassistentin.. Abr s isch gliich kai Grund e Terminänderig so spot uf mis private Natel z schickä...
has no halbe denkt, i bin au GL assistentin. aber i han mer agwöhnt, dasi mis gschäftshandy eifach abstell am abig und ade wucheende, schliessli ischs ja kein 24/7 job ;) mini privat natelnr. hett nur s'HR, das hani extra so gmacht.
i ha no ganz vergesse z'erwähne, dass ich vo mim schatz vor enere wuche es wunderschös collier becho han als hochziitsschmuck :) föteli hani leider nur ufem handy, muen mal luege dasis chan überlade. es isch vo swarovski.