| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 201 .. 399 400 401 402 403 .. 2080 .. 3757
30.07.12 09:54
FleenM 

Re: Bräute 2013

Moooorge mitenand!!

Wow Daninici! Gseht genial us! Do werdet sich euri Gäst freue!

30.07.12 09:58
Daninici10

nicht registriert

@Reebee: sicher schön. swarovski het mega tolli sache

Danke Zeigs eu denn wies usgseht wenn d iladige und antwortkarte drin sind.

30.07.12 09:59
schmetterling84 

@daninici Wooowwww!!! Das gseht den edel us, aber das psst perfekt zu euchrer HZ... Jo gäll mit 21 Schächteli ischs das guet machbar... Würds dä anderä au nur schicke.... Glaub i dim Fall würds mi mega reue das Schächteli dene z schicke aber ebe.. Mit dem muess mäh läbä..Leider!

@himbeer Jo das isch jo perfekt denn heit dir jo ganz gmietlich zyt um euch uf es Datum z'einige... Bi dä Spezielle Date wirds immer so kompliziert und pressierts!

@reebee So schön, het ers selber usgsuecht, oder bisch drbi gsi.. Glaub das wird mis gröschte Problem dr Schmuck!

Wie gsehts bi euch us, heit dir scho vorstellige zum Thema Schmuck? Isch jo klar,d ass ig wart bis zum Chleid, aber ig mach jo schmuck selber und bi unschlüssig öb ig denn öbis selber söll mache oder eifach mi echte alege.. aber dä ha ig jo scho hüfig treit.. hmmm...

30.07.12 10:01
toluwu

nicht registriert

schmetterling84:
@Toluwu: uii das freut mi für di!! Wo hesch es gfunde??

Im Domino in Lörrach. Auf dem Weg dorthin sagte ich zu meinem Trauzeugin "Ich bin ganz nervös, ich glaube ich finde heute mein Kleid."

@LucyLu und Reebee; bitte PN an mich mit Euren Mailadressen. Schicke Euch gerne ein Bild.

30.07.12 10:04
himbeer 

@LucyLu: Ja ich finds au super, ha grad mega freud gha das mer det chönd fiire wenn de erst kontakt scho so nett isch. mir sind schomal gschäftlich i dere location gsi miteme event und ich has det scho so super gfunde.

schmuck: ich denk ich wird au es svarovski-collier alegge woni mal vo mim schatz uf wiehnachte übercho ha. es isch mega schön und chli viel blingbling drum chanis susch fast nie alegge. es armband ghört au no dezue und ohrering hani au grad, denn würd grad alles passe.

30.07.12 10:05
schmetterling84 

@toluwu
Ahh im Domino.. Schint es göh no recht viel dört gohs Chleid chaufe.. Hesch gueti Erfahrige gmacht? Hesch no Uswahl gha?

Hesch dämfall ä "Vorahnig" gha... denn ischs jo perfekt.

30.07.12 10:06
LucyLu 

@ schmuck: dadrüber hani mir na kei Gedanke gmacht, tue das glaub würklich erst Entscheide wenni s'Chleid han. Bin nämlich überhaupt kein Schmuckträger, nur Ohrring und ab und zue ä Modeschmuck (Halschette vom H&M oder so).

30.07.12 10:09
Daninici10

nicht registriert

@schmetterling: irgendwie reuts mi scho uf di ander site mag die grad extra voll beidrucke. sölled ruhig chli iferstüchtig si

also i werd e fiini wissgold-kettle mit love-schriftzug und steinli aziehe und e diadem vom zoro wo i im juni im usverkauf gfunde ha und mini ring. i glaub meh bruchts nöd zu mim üppige chleid

30.07.12 10:14
schmetterling84 

@Daninici ....und zu dim Ring Dä isch so gross do längts s Blingbling für alles..
Stimmt, gibs dennä nume..

Schmuck: ig lieb Perle aber ha mol ghört mäh dört/sött a dr Hochzyt keini echte alege.. Hmm ha nüt anders... und denn ha ig no wissi Opal Ohräringli mit em passende Ahänger.. Aber das ha ig sehr hüfig a für schön.. Hmm wart aber au sicher bis ig mis Kleid ha.. mir würd au nur so äs Brilliäntli gfalle amenä fine chetteli...

30.07.12 10:18
toluwu

nicht registriert

schmetterling84:
@toluwu
Ahh im Domino.. Schint es göh no recht viel dört gohs Chleid chaufe.. Hesch gueti Erfahrige gmacht? Hesch no Uswahl gha?

Hesch dämfall ä "Vorahnig" gha... denn ischs jo perfekt.

Es hatte noch viel Auswahl, fand ich super. Ich hatte 2 Verkäuferinnen / Beraterinnen und ich fand beide etwas speziell... Aber nett. Ich möchte an meinem Kleid einen "Gürtel" von einem anderen Kleid, da meinten sie, ich müsse ihnen den Stoff bringen. Seh ich jetzt gar nicht ein. Habe ihr das gesagt und sie klärte es dann mit ihrer Schneiderin, ist also kein Problem das sie den schneidern. Na also, geht doch..! Als dann klar war, dass ich MEIN Kleid kaufe, umarmte sie mich noch und hatte ne riesen Freude, ihr gefiel dieses Kleid auch viel besser (es standen kurzfristig 2 zur Auswahl). Aber sie sagte vorher nicht, welches Kleid ihr gefällt. Fand ich noch gut, so kann sie niemanden "ihre Meinung unbewusst aufdrücken".

Etwas doof finde ich, dass wenn sie Schuhe für einen bestellen und diese passen das man sie dann nehmen muss. Was wenn die Schuhe am Fuss total blöd aussehen oder zwicken? Und wo anders schauen ist noch schwierig wegen der Farbe. Aber im Okt kommt die neue Kollektion und dann haben sie mehr Schuhe im Laden. Ich geh dann nochmals schauen.

Ich kann's also empfehlen!

1 .. 201 .. 399 400 401 402 403 .. 2080 .. 3757
vorallem   Problem   bearbeitet   Kollegin   Zeremonie   himbeer   wirklich   gspannt   schaffe   richtig   einfach   natürli   eigentli   langsam   Hochzit   schnell   eigentlich   irgendwie   natürlich   Zuletzt