| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 202 .. 402 403 404 405 406 .. 2082 .. 3757
30.07.12 10:48
Reebee 

Re: Bräute 2013

@kleid
also i has nid würkli abgsproche mitem fründ, aber wo mir am fritig im brutlade gstande sind hett er au gmeint, dass er sich au en a-linie ab de taille bi mir vorgstellt hett. mir sind det scho ziemli uf einere wellelängi.

30.07.12 10:48
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@sanis
Also wenn du es farbigs Kleid ahesch würd em scho säge er söll öbis neutrals näh nid as du in rot dörtstohsch und er inknall blau

Ig loh do mim schatz frei uswahl usser, er het mol gmeint er und si Trauzüg cheme i somänä Azug wie die 2 vo Dumm und Dümmer ahei! Mit Zilinde rund Schlaghose... Aber für das hei die 2 zfescht angscht vor mir

30.07.12 10:53
himbeer 

Re: Bräute 2013

@schmetterling: ah was de isch jetz scho? und bi eus i de schwiz? ah susch gits dnen halt e occasion

30.07.12 10:54
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Auf vielseitigen Wunsch meines Herzbuben trage ich jetzt weiss (und nicht lbau). Das Kleid ist der Hammer und ich fühle mich sehr wohl darin.

Beim Aussuchen hatte ich meinen liebsten aber dabei. Die Dame im Brautmodegeschäft meine das sei eher selten... weshalb eigentlich?

30.07.12 11:00
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Gute Frage! Ich möchte auch nicht das GG mein Kleid vorher sieht. Habe sogar extra ein kostenloses App auf's iPhone geladen welches Passwort geschützt ist wo die Fotos von meinem Kleid drin sind. Damit er's nicht zufällig in meinem Fotos sieht. Zuerst wollte ich auch ein farbiges Kleid, schlussendlich ist's weiss geworden. Das habe ich ihm gesagt, denke die Farbe kann man sagen (und es ist ja immer noch unklar wenn man sagt ein "weisses" Kleid). So ist's auch einfacher für ihn wegen dem Anzug. Den ich übrigens auch nicht vorher sehen darf!

30.07.12 11:06
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Also i bi debi gsi bim azug ussueche. er het da so wölle. er het eifach s hemd i de gliche farb vo mim chleid (ivory) gwählt

I will nöd das er s chleid gseht und er mags selber au nöd gseh. er will sich überrasche lo

30.07.12 11:08
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Sanis: Es sieht sehr schön aus dein Kleid

Man sagt halt, dass es Unglück bringt wenn der Mann die Braut im Kleid sieht. ist wohl daraus entstanden. ich finde jeder muss das selber wissen. ich finds halt schön, wenn mein GG mich erst am grossen Tag im Kleid sieht

30.07.12 11:11
himbeer 

Re: Bräute 2013

mine hät eh gmeint, er wird nöd extra en neue azug chaufe. ich hanem au gseit, am liebste hanen eifach i de schwarze azugshose miteme wisse hemd, ärmel ufegrugeled und dezue die verspiegled sunnebrülle, haha... ich wird denn eifach säge welli farb mis chleid gnau hät demit er vilicht no es neus hemd cha chaufe. aber er hät gmeint das geld investiered mer denn lieber anders. ich wott drum au ungern mega viel geld usgeh fürs chleid...

30.07.12 11:15
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ich möcht auch das min Schatz mich erst am Tag im Chleid gseht, okay, er möcht das selber au so. Bim Ahzug hät er gfunde ich söll mit cho go ussuche, mal luege ob ich das mach, möcht mich eigentlich au überrasche lah.

Bin grad StD Charte am bearbeite am PC (Name verdecke) damit ich nachher chan es Foti ufelad, falls öper möcht luege?

30.07.12 11:24
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LucyLu: Aber sicher mag i die gseh

 1 .. 202 .. 402 403 404 405 406 .. 2082 .. 3757
wirklich   Zeremonie   langsam   himbeer   Problem   richtig   schaffe   bearbeitet   natürlich   natürli   vorallem   einfach   eigentli   Kollegin   Zuletzt   eigentlich   schnell   gspannt   Hochzit   irgendwie