| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 203 .. 404 405 406 407 408 .. 2083 .. 3757
30.07.12 11:55
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ Daninici10: wie sind ihr den uf die Farbe cho? Isch na ä spezielli Farbkombination, gseht aber sicher Hammer us, also chasch mir uf jedefall grad vorstelle.

30.07.12 12:01
Daninici10

nicht registriert

Weisch mir händ bi de platzte hz rosa/wiss gha und brutjungfere händ rosa chleider. und da i nöd will nomol komplett anderi chleider kaufe han i eifach statt wiss anderi farbe dezue gno.
drum zum mim chleid etz au e schwarzes statt e rosa band

mini schueh sind au schwarz und d clutch wo i kaufe mag au

i cha nüme alles ändere und vorher isch alles so brav gsi farblich und etz halt chli frecher - anders

30.07.12 12:02
FleenM 

Hey die StD gsehnd super us! Grüen isch e super Farb, ha bi mir paar grüeni zimmer und paar violett/lila hihi

Mir hend StD in blau gstaltet, will mir eus am Meer verlobt hend..
Eusi Hochziit wird violett/lila sii! Da hani mir scho sit Johre immer so vorgstellt..

30.07.12 12:04
MaLu 

mir hei o gred e wand in lemongrass-grüen gstriche

mir wärde d farb lila ha (wägem lavendel).. aber öb sech die de würklech dür z ganze zieht, wüsse mir no nid..
uf de save the date-dinger hani ämu itz mal e violette fade gno

30.07.12 12:06
Lula 

Hoi zämä, läck muess me da viu nacheläse...

@mime: Es geignets Datum hätti mr ebe scho...

@nathi: z13 isch e dr Hammer!! Hesch es Foti vom Ring? *gwunderbin*

@reebee: Hesch scho nes Foti vom Kleid? Wie chunnsch de Du zur Ehr vo somne Collier?

@LadyWolverine: Nee, es het zwar zwüschedüre chli grägnet, aber es isch weder würk chaut no gruusig gsi. Wobi geschter isch es eis uuu schwatz worde, aber het de ohni Unwetter umi möge uftue...
Tönt bi Dir aber nach am ne astrengende Weekend! Hoffe Du hesch drfür nit so ne strängi Wuche.

@toluwu: Darf i ou es Foti? *gwunderbin*

@LucyLu: Mir hei drfür dr Sunnti gmüetlech uf am Sofa verbracht.
Wird wou guet si, wünsch Dr ämu wunderschöni Ferie
Colli StD Kartene!!

@mona: Wäri ja zeifach wenns aui immer gad am Afang würde sägä, was si no für Ideene hei...

@Daninici: Wow, wunderschöni Böxli
Mir heis gad umgekehrt mit de Kleider, i wetti es schlichts, zweiteiligs Kleid, evtl mit farbleche Akzente, u mi Schatz tröimt vom ne spezielle, übige Kleid...

@Schmetterling: Tönt guet bi Dir. Schön sit dr nech einig

@himbeer: Lieber Sunnebrand wie Hagelspure, oder... Het gescht i de Nachrichte zT sehr happig usgseh...
Und wenn säget drs jetzt öichne Eutere?
Was isch für Dich nit viel fürs Kleid?

@snet: inwiefern nit Detailorientiert?

@Schmuck: Ha vo mim Schatz es wunderschöns Halsketteli, Silber mit am ne wiise Opal u 2 Armbändeli, eis mit Charms, u es elegants... Daher isch mi Schmuck scho gäh.

@Sanis: Härzlech Willkomme bi üs.
Inwiefern abspreche? Aso eifach das es farblich u vom Stil passt, oder gad zämä ga luege?

Sorry, isch chli viel worde...

30.07.12 12:11
MaLu 

ahja, sanis herzlich willkomme!

und das mit dr party hei bekannti vo üs o gmacht. zersch gediege g ässä mit familie und engste fründe, denn es riese-dessertbuffet ufgstellt für alli und äbä e mega party.
i finde das vom ablouf här super!

viel spass bim vorbereite

30.07.12 12:13
LucyLu 

@ Daninici10: ja das verstahni dass nid alles nomal häsch chöne ändere, aber din Entscheid s'wisse dur schwarz ersetzte findi cool und es HZ dörf ja auch ächli frech sih, muss ja nid immer alles glich sih. finds eh lässiger wenn mer sich ächli usehebt und nid immer so typisch macht. Findi Super vo Dir.

@ FleenM: Danke ! Häsch au es Foti vo dinere StD?

@ LuLa: Danke !

@ MaLu: ouuuu ich möcht au soooo gern ä grüeni Wand, passt aber leider nid zu oisere Deko i de Wohnig

30.07.12 12:24
Daninici10

nicht registriert

@LucyLu: das stimmt. isch ja sus glich no vieles eher klassisch. und rosa isch ja scho sehr süess, het durchs schwarz ganz e anderi wirkig. schwarz wird denn eifach schwierig zum id deko ibringe.
do mue i mir no was ifalle lo

30.07.12 12:24
Reebee 

@lula
ab und an (oder besser gseit relativ oft) hett min schatz d'spendierhose a ;)
s'chleid findsch da (chas leider nid direkt verlinke...): http://www.enzoani.com/modeca/2012.html und s'modell isch s'nova.
aber i weiss nonig, öbs das wird sii oder nid, es gfallt mer eifach mega

@STD
wow, die sind würkli glunge ;) i hett etz au probiert sie ufz'mache ;)

@fabrkonzept
euses isch fuchsia, schwarz und wiis.
hüt hani min bstellte dekosache chöne in empfang neh

Zuletzt bearbeitet am 30.07.12 12:25

30.07.12 12:31
Daninici10

nicht registriert

@Reebee: Cooli farbe und au schwarz drin

Was häsch für deko bestellt?

S chleid isch au schön

1 .. 203 .. 404 405 406 407 408 .. 2083 .. 3757
wirklich   natürli   Zuletzt   schnell   Zeremonie   himbeer   bearbeitet   eigentlich   Problem   einfach   schaffe   gspannt   irgendwie   Kollegin   Hochzit   natürlich   richtig   langsam   vorallem   eigentli