| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 204 .. 406 407 408 409 410 .. 2084 .. 3757
30.07.12 13:57
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ha die schmetterling au scho gseh.
die für ad gläser sind na süess. ha i mir au scho überlait gha, aber mir tüend ja etz d gläser direkt graviere mit de gästenäme

30.07.12 14:02
schmetterling84 

@daninici Oh das find ig au wunderschön.. machsch es selber oder löht dirs lo mache? ha das anerä hochzyt au mol gha, denn hei sis ufd Conac Gläser graviert und wasser dri und es schwümmkerzli... het au mega usgseh...

30.07.12 14:06
Mona83 

hui ihr sind ja all mega bastelfreaks. :-) ich chan das voll nöd.
han mir dänkt dasi mini save the date chärtli ufem pc mach und au d iladigä. isch das schlimm?
mir machet däfür extra es shooting und ich schaff au idä grafik und bring sicher öpis guäts ane. aber irgendwiä hani äs schlächts gwüssä wäni gseh wiä schön bastlet eueri sind. :-)

han mer wäg de farbä no nöd soo gedankä gmacht. also d frag isch eifach, was muäs alles i dänä farbä sie?

mir gfallt viollet und grüen also eher so äs lindegrüän. mal luägä :-)

30.07.12 14:13
himbeer 

@lula: ja mir gönd no es paar täg uf italie afang september. also die "grosse" summerferie händ mer eigentlich scho gha, aber ich freu mi mega uf namal es paar täg! nachher isch fertig für das jahr. nächst jahr denn no flittis, hihi

30.07.12 14:26
Daninici10

nicht registriert

@schmetterling: mir lönds mache. wart no uf d offerte
ja da glaub i. han mir au scho überlait no was i d gläser ztue. isch mir aber no nix gschids igfalle.
mir bruched d champagnergläser denn ebe erst um mitternacht zu de torte

30.07.12 14:42
toluwu

nicht registriert

Lula:
@toluwu: Darf i ou es Foti? *gwunderbin*

Natürlich! Bitte PN an mich mit Deiner Email.

30.07.12 14:45
schmetterling84 

@Mona Also die Iladig mit allne Infos mach ig denn au uf em PC mit Föteli und so, aber d StD Charte bruche nid soviel Infos und denn find igs no schön... Und ig machs eifach gärn.
betreffend dä Farbe, miesse muess nüt. Bi eus wird eifach d Deko wiss/Lila si und ebe d Chärtli und mini Bridesmaids und d Blumechinder... Isch halt eifach so entstande will igs so schön find. Chasch jo au nur d Deko oder d Chärtli...

@Daninici.. oh das wird sicher schön.. hmm... in Schämpisgläser. wenn dir sä denn bruchen ischs no schwer so mit kerzli und wasser. oder wie wärs mit HZ Mandle oder schögeli? oder eifach d Serviette...

30.07.12 14:52
Lula 

@Schmetterling: Wow, wunderschön Dini Kartene!! So eini brchämti ou gärn.

@Mona: Werum nit es schöns dunkelviollet u nes zarts Lindgrüen. Viellech kombienert mit Bruun oder Beige?
Üs gfallt Türkis, praktischerwiis beidne, u mit Bruun oder Grau, oder evtl ou Beige findi das durchus Hochzytstechnisch...

@himbeer: Tönt doch guet, Vorfröiid isch ja bekanntlech di schönschti Fröiid

@toluwu: Machi gärn

30.07.12 15:08
Mona83 

ja das hani mir au dänkt lula. so äs lindegrüän und äs dunkels violet. das chönt mer mitem brutstruss, deko und chärtli kombiniärä.

schribet ihr uf d save the date chärtli nur s datum und dä namä?

30.07.12 15:22
schmetterling84 

@ Lalu.. kei Problem cha dr eini schicke Merci viel mol..
Jo dunkelbrun und Türkis isch soo schön.. hät mir au gfalle aber ebe Lila isch halt mi Favorit!

@Mona: mir schriebe eifach d Date dri und ziemlich sicher dr Ort... (süscht froge wieder alli wäge Hotels und fahre..etc...) und denn natürlichd Näme.. Als text denn eifahc so quasi: mir würde eus freue wenn dir euch dä Dag würdet reservier um mit eus zfierä..

1 .. 204 .. 406 407 408 409 410 .. 2084 .. 3757
himbeer   Zeremonie   Zuletzt   eigentlich   langsam   natürli   Kollegin   vorallem   schaffe   schnell   gspannt   wirklich   eigentli   Hochzit   einfach   natürlich   richtig   bearbeitet   irgendwie   Problem