| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 207 .. 412 413 414 415 416 .. 2087 .. 3757
31.07.12 08:59
himbeer 

Re: Bräute 2013

@daninici: waaaas e wuche? das gaht ja no eeeewig :)
ich ha immerhin hüt morge scho d versandbestätigung gha. vilicht chunnter ja no die wuche, uuuuh

du hani das richtig verstande dass ihr schomal händ welle hürate? häsch das schomal verzellt irgendwo? chum grad nüme drus

31.07.12 09:09
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo zäme :-)

ihr händ dämfall all scho recht viel vorher eues chleid usgsuecht? chumi grad chli 'panik' über ... gahn aber i 2 wuche au mal bitz go vor schneuggä wie ich mich freue !!!!!!

@nussbaum: dis chleid isch wunderschön! so öpis wür mer au sehr guet gfalle ...

31.07.12 09:11
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui ja i de heftli häts mega schöni kleider gha... uiuiui. aber ich gsehs cho, die wo mir guet gfalled sind immer die tüürste

31.07.12 09:16
Lilly4 
Re: Bräute 2013

gaht mir amig ähnlich himbeer

31.07.12 09:17
Mona83 

Re: Bräute 2013

@himbeer das gaht mir au so. han mega angst dass mir genau di tüürstä gfalled mer nöd chan miätä und so. janu ich gah au mal i drü wuchä oder so go luägä. :-)

31.07.12 09:17
Rela 

Re: Bräute 2013

hallo zäme
ich han mich vor es paar wuche agmolde und vorgstellt, aber han leider dänn kei zit meh gfunde mitzschribe

ich bin am samstig mit mir tz ga brutchleiderläde aluege und mier händ eus vor allem wöle informiere wänn de usverchauf startet. i mim favorite-lade het de usverchauf scho gstartet und prompt isch mier es chleid ins aug sprunge. wöll dänn d verchöiferin spontan zit ka het han ich rasch dörfe drischlüfe. und es isch eifach en traum. ich bin mier jtz aber unsicher ob ich no soll uf die nöi kollektion warte, da es doch no chlei früeh isch (hürate im august 2013). aber de pris isch natürlich scho sehr verlockend und es isch eifach es traumchleid (obwohl ich mich ursprünglich im nä andere chleid gseh han) . isch öpert i de gliche situation oder het en guete ratschlag?

31.07.12 09:23
himbeer 

Re: Bräute 2013

wieviel choschtets denn jetz no?
dörfsch eifach nachher nüme go luege, findsch ja eigentlich immer no es schöners, haha

31.07.12 09:25
Lilly4 
Re: Bräute 2013

die gedanke hani au scho gha rela ... gahn i 2 wuche mal chli id läde go luege (nachdem ich uh viel im internet umegstöberet han) und im moment isch ja usverchauf, die neu kollektion chund ab sep./okt. und dänn laufend und ich han ebe au chli angscht das ich mich i eis verlieb aber dänn glich unsicher bin falls öpis i dä neu kollektion si wird womer au gfallt :-( und s ander dänn evtl. sogar weg isch (das vom usverchauf) aber ich dänk mer, wenn dich wüki ines chleid verliebt häsch und es dir das gfühl git das es s richtige isch, dänn schnapp därs

glaub ebe so usverchauf chleider chasch nöd wüki reserviere oder chönds där wahrschindli au nöd nahbstelle, ICH WEISS ES NÖD, aber nimms a ... drum, wür ICHS riskiere, wenni mir sicher wär und mich pudelwohl drin wür fühle! viel säget ja: mer gspührts wenns DAS CHLEID isch ... bin gspannt ob ich das gfühl au wird ha hoffentlich ... dänn sötts ja eigentlich eifach si zum entscheide!

31.07.12 09:33
Rela 

Re: Bräute 2013

himeer: z chleid choschtet jtz no 1'200, isch 30% (ohni änderige etc.), also nur z chleid. es entspricht halt au grad mim budget da ich nid meh als 1'500 chan/möcht zahle. also wärs perfekt.

Lilly4: ich het nid dänkt, dass ich es chleid gsehnd bzw. es isch au nid plant gsi ich han z chleid mit azahlig chöne reserviere. chönt aber dänn au no es anders chleid chaufe und de betrag überträge. ich bin jtz eifach an das gschäft bunde. demit bin ich aber au z fride, da ich det die schönste chleider gseh han und mier de lade sehr sympathisch isch. ich han mich scho grad in das chleid verliebt, es het en WOW-effekt gä ich han grad für en momänt nümm gschnufet, glaub ich ursprünglich han ich eher es schlichts wölle und jtz isches eher es prinzässin-chleid mit ner rise schleppe. das verunsicheret mich halt au. ich gahn jtz die wuche no einisch ga luege bevor ich mich entscheid. ich find d entscheid halt scho no schwirig, da ich halt au gärn würd welä wüsse was es halt i de neue kollektion so het

händ iehr dänn d chleider scho? isches nid chlei früeh? han eigentlich bis im herbst oder sogar jan/feb. wöle warte

31.07.12 09:35
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ Mona83: bin Terminreservationsformular vom Standesamt staht: bitte behalten Sie die Frist zur Einleitung des Ehevorbereitungsverfahrens im Auge. Ich verstah das so dass mer muss selber dra denke. Ha mir ä Notiz i de Agenda gmacht (April 2013).

@ Chleid: ich gah erst so im November go luege, möcht das nachli usezögere damits mer den im Winter nöd langwilig wird

Zuletzt bearbeitet am 31.07.12 09:36

 1 .. 207 .. 412 413 414 415 416 .. 2087 .. 3757
eigentlich   einfach   Hochzit   langsam   schnell   irgendwie   Zuletzt   eigentli   richtig   Problem   natürli   vorallem   gspannt   wirklich   schaffe   himbeer   bearbeitet   Kollegin   Zeremonie   natürlich