| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 209 .. 416 417 418 419 420 .. 2089 .. 3757
31.07.12 10:45
Elise 

Re: Bräute 2013

Lilly4:
isch 'white lounge in walliselle' en guete lade? händs viel uswahl?

Ja das würd mich auch interessierä.

Bin eh gspannt, wie tüür denn die Chlaider sind. Han jetzt au nöd s mega Budget defür, hoffe ich findä denn au öppis wo prislich nöd voll usäm Rahmä kait.

Ich gang aber zerscht bimenä Ladä ir Nöchi go luegä, so fürs erschte Feeling

31.07.12 10:49
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Kai kurzi i de white lounge . . schad
also im zoro hets kai. aber döt nebeddra i de boutique hets scho gha. finds döt zwar extrem tüür

glaub gang glich mol id white lounge. brucht mer döt au en termin wie im zoro?

31.07.12 10:54
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ Light in the Box: ich ha jetzt grad am Weekend det mal es Massgschniederets Chleid bstellt für a es HZ. Ich brichte denn wennt meh weiß. Verussichtlich wird's am 11.8 verschickt.

http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...-16_676_16.html

Grüessli

31.07.12 10:55
Rela 

Re: Bräute 2013

also mier händ all läde gfalle und eigentlich hets öpe überall ähnlich vil chleider ka. im mery's hets aber am meiste ka.

ich würd au i de white lounge en termin veribare. ussert sie händ grad spontan zit. achso dänn han ich de ander lade gseh bim zoro. die händ mega schöni abechleider im zoro.

31.07.12 11:01
Mona83 

Re: Bräute 2013

ou ja lucylu gisch üs dän bscheid wiäs isch. nimmt mi mega wunder. :-)
was händs gschribä wäg de lieferfristä?

31.07.12 11:13
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Rela: ja sehr schöni sache, au schueh gäll
mal luege. mue ja fürs zivile kai wisses si, somit chönt is chleid denn meh alege

31.07.12 12:15
Nussbaum 
Re: Bräute 2013

Hallo mitenand

Also so als Gratistipps, ab und zur lohnt sich an Blick is Ricardo. Mis Chleid hani via Ricardo kauft und ihr händ jo d Gschicht mitbecho. Das Chleid choschtet susch 2650.00 und ich darfs jo fast nid säge - ich Han 400.00 zahlt. Ds Apasse chunnt denn scho no, aber Au mit dem isch es as echts Schnäppli gsi.

31.07.12 12:27
MaLu 

Re: Bräute 2013

Lilly4:
isch 'white lounge in walliselle' en guete lade? händs viel uswahl?


also mir hets sehr gfaue!!

@ himbeer, ou cool, no so e agenda-papeterie-dinger-fan!! mir isches genau gliich gange

@ rela, i bi ir genau gliiche situation gsi wie du. ha nur wöue gah schmökere, usverchouf und hopp hani de fummel gchouft.. ha zwar immer no mängisch angst vo mim spontan-entschluss aber wie d daninci gseit het, itz eifach nümme umeluege

31.07.12 12:34
Mime 

Re: Bräute 2013

LadyWolverine:
@ehevorbereitigsverfahre...??? Bruch mer das? Also isches irgendwo vorgschribe, dass mer so öppis muess mache?

Hey LadyWolverine
Auso im Aargou muesch du 3 mönet vor dr zivile Trouig s Gsuech zum Ehevorbereitigsverfahre bim Zivilstandesamt igä. Die tüe de luege, obde überhoupt darfsch hürate (heisst, ob nid scho ghürate und mündig bisch). Da mi Zuekünftig äbe uf dr Gmeind schaffet, hetter mir das im Beamtedütsch erklärt. Dini Standesbeamtin wird ja das eh aues afo prüefe oder der säge, wenn wo was wie muesch bringe. Würmer kei sorge mache...

31.07.12 12:34
Rela 

Re: Bräute 2013

MaLu: Da bin ich aber froh gahts au no öpertem so

Ich gahn jtz die Wuche no einisch ga luege und schlüf no einisch dri und wänn de Wow-Effekt immer no genau glich isch, dänn chauf ichs. Ich dänke es git doch immer es paar Chleider wo eim gfallet. Und da ich allgemein sehr gärn Chleider han fühl ich mich äbe no schnäll i eim wohl

 1 .. 209 .. 416 417 418 419 420 .. 2089 .. 3757
irgendwie   himbeer   bearbeitet   Kollegin   eigentli   schnell   Zuletzt   natürli   gspannt   einfach   richtig   Zeremonie   Hochzit   wirklich   Problem   natürlich   schaffe   eigentlich   langsam   vorallem