| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 210 .. 417 418 419 420 421 .. 2089 .. 3757
31.07.12 12:37
Mime 

Re: Bräute 2013

LucyLu:
@ LadyWolverine:

Vor der Ziviltrauung muss das gesetzlich vorgeschriebene Ehevorbereitungsverfahren durchgeführt werden. Zuständig ist das Zivilstandsamt am Wohnort von Braut und/oder Bräutigam. Es hat nach Abschluss eine Gültigkeit von drei Monaten, die ersten 10 Tage unterliegen einer Sperrfrist. Die Trauung muss also vor Ablauf der drei Monate stattfinden, sonst verliert das Verfahren seine Gültigkeit. Die Trauung selber muss nicht zwingend am Wohnort erfolgen.

Das Ehevorbereitungsverfahren dient dazu, die Personalien und die Identität des Paares festzustellen, die gesetzlichen Ehevoraussetzungen abzuklären und die Namensführung nach der Heirat festzulegen. 

Das Paar muss gemeinsam und persönlich beim Zivilstandsamt erscheinen und diverse Dokumente einreichen. Wir bitten um eine telefonische Terminvereinbarung.

Wünscht das Brautpaar die Ehe in einer anderen Gemeinde in der Schweiz zu schliessen, so stellt das Zivilstandsamt nach Abschluss der Ehevorbereitung eine Trauungsermächtigung aus. Bei Eheschliessung im Ausland analog ein Ehefähigkeitszeugnis.

Grüessli

Oh Sorry LucyLu, has no nid gseh gha, dasses ou scho erklärt hesch bi no am hingenocheläse... jaja, so isches weme nid ime büro schaffet, sondern dusse büglet....

31.07.12 12:39
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ricardo... das isch au e idee. ich wird aber wohl glich denn zerst inen brutmodelade mal go luege, das wotti scho mal no vo ine gseh ha, hihi.

@malu: ja es isch scho fast krankhaft, ich lieb au büecher allgemein und alles wo mit papier ztue hät, freu mi scho sehr uf min weddingplanner

31.07.12 12:42
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himmer und malu: do sind ihr nöd di einzige. i ha das sit de chindheit so

31.07.12 12:43
Mime 

Re: Bräute 2013

Rela:
hallo zäme
ich han mich vor es paar wuche agmolde und vorgstellt, aber han leider dänn kei zit meh gfunde mitzschribe

ich bin am samstig mit mir tz ga brutchleiderläde aluege und mier händ eus vor allem wöle informiere wänn de usverchauf startet. i mim favorite-lade het de usverchauf scho gstartet und prompt isch mier es chleid ins aug sprunge. wöll dänn d verchöiferin spontan zit ka het han ich rasch dörfe drischlüfe. und es isch eifach en traum. ich bin mier jtz aber unsicher ob ich no soll uf die nöi kollektion warte, da es doch no chlei früeh isch (hürate im august 2013). aber de pris isch natürlich scho sehr verlockend und es isch eifach es traumchleid (obwohl ich mich ursprünglich im nä andere chleid gseh han) . isch öpert i de gliche situation oder het en guete ratschlag?

Hallo Rela
Ig würs nä wenni di wär ig ha mis chleid ja hie ider brautkleiderbörse gseh. u bi s de relativ unbedarft go aluege und probiere. es passt mer wie agosse. da s secondhand isch, natürlech ou einiges billiger. si hett denn es föteli gmacht vo mer im chleid. ha zerscht ou dänkt, chasch doch nid s erschte brutchleid wode probiersch grad scho nä! aber nachdäm is 14 täg immer wieder aglueget ha, hani mi entschiede, s nomou go probiere und wenns stimmt für mi, denn nimis... und so ischs gsi, bis jtz bini mer emu nid greuig! geschter hanis nomou agleit, es isch äbe scho cheibe schön!
vüu glück bim entscheide!
lg mime

31.07.12 12:44
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

sry himbeer han i natürlich gmeint

31.07.12 12:55
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ white lounge
sorry, i ha nur d helfti vo de mails übercho.. drum itz chly genauer:
für mi gschmack hets ir white lounge sehr viel uswahl gha. i ha 8 chleider probiert und nur eis het mir nid so gfaue. d beratig isch sehr fründlech gsi.
und vom priis her si die chleider wo ig probiert ha zwüsche 1'800 und 3'800.- gsi, aber di tüüre si scho recht ufwändigi chleider.
ha schlussendlich für mis inkl. schueh 2'400 zahlt wüu no gred usverschouf isch gsi.

31.07.12 13:00
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@MaLu: find i nöd schlecht die prise. isch de usverkauf etz no, weisch du da?

31.07.12 13:02
Mime 

Re: Bräute 2013

hihi MaLu
Ja gäu, s macht chli Angscht, sone Churzentschluss. s si aber bis jtz no geng die beschte gsi.... da ig de aber glich ou no id brutchleiderläde muess für accessoires, muessi de eifach d ouge zuemache...

31.07.12 13:03
Lula 

Re: Bräute 2013

Jeses, was isch mit öich los?? dSchriibwuet usbroche??

@Kleid: I ghöre ou zur Fraktion wo süsch lieber i Hose umelouft, aber mine het droht, wenn i Hose i Kirche chume louft er mer drvo! Daher gits e schlichte Zweiteiler.

@snet: Viele dank für dIdde mit SwissHochzeit, gseht no interesannt us...

31.07.12 13:13
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Mime: drum isch glaub han i mini accessoires nöd im e brutgschäft kauft und clutch denn au nöd

 1 .. 210 .. 417 418 419 420 421 .. 2089 .. 3757
schnell   Problem   irgendwie   eigentli   Kollegin   Zuletzt   Hochzit   natürli   natürlich   schaffe   langsam   wirklich   himbeer   richtig   bearbeitet   eigentlich   vorallem   Zeremonie   gspannt   einfach