| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 211 .. 420 421 422 423 424 .. 2091 .. 3757
02.08.12 09:28
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ Daninici10: Ich ha en Ordner gmacht mit allne Offerte und Idee drin plus hani ufem PC sicher X-Ordner gmacht mit Föteli woni abeglade han plus uf mim iPad und denn hani na en chline Ordner "Handbuch: unsere perfekte Hochzeit" det häts alles dine, Idee, Vorschläg, Planer, Siete zum Notize mache etc. echt cool.

Du häsch demfall au en Ordner gmacht?

02.08.12 09:34
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LucyLu: ja en grosse ordner. Isch scho fast voll. Und au bilder uf em pc und ipad und natürli uf em iphone. Döt han i au so en countdown app
Bi üs sinds no 240 täg

02.08.12 09:38
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hihi, Daninici10, ich han au na Föteli ufem iPhone und natürlich en Countdown App: bi ois sind's na 338 Täg

02.08.12 09:50
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ich wird de planner denn au immer überall aneschleppe, ganz schlimm. ordner hani bis jetz keine, ich glaub so viel offerte müend mer au nöd ihole... haha aber es wird sich scho nochli papierkrieg asammle denki.

02.08.12 09:58
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ himbeer, er chunnt scho gli...

i ha o e ordner, dert hani di kopiervorlage vo weddingstyle dinne und dert si vor allem sache drin, wo scho fix si oder fasch fix (verträg, offertene etc.)

denn hani no so e idee-box wo ig vor allem bildli us de heftli dinne ha zu de verschiedene theme..
und när natürlech no dr weddingplanner

02.08.12 10:05
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja min schatz wird sich no wundere. er hät scho müesse lache wo er min chline stapel ziitschrifte gseh hät am zistig abig...

02.08.12 10:07
LucyLu 
Re: Bräute 2013

himbeer:
ja min schatz wird sich no wundere. er hät scho müesse lache wo er min chline stapel ziitschrifte gseh hät am zistig abig...


02.08.12 10:10
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja debii bini jetz scho druf bedacht nöd zviel devo z rede, aber ich gang am abig is bett und denn wotti immer alles verzelle woni gseh und recherchiert ha, hihi. ich hanem aber scho gseit er söll sich rechtzitig melde wenn ich mich inen bridezilla verwandle, haha.

ich ha au scho d wahl vom ässe a ihn delegiert, er isch ja da de profi so gern wie er isst... aber solang mer s datum nonig definitiv händ wotti au s probeesse und so nonig mache, da händ mer ja würkli no zit.

02.08.12 10:12
MaLu 

Re: Bräute 2013

himbeer:
ja debii bini jetz scho druf bedacht nöd zviel devo z rede, aber ich gang am abig is bett und denn wotti immer alles verzelle woni gseh und recherchiert ha, hihi. ich hanem aber scho gseit er söll sich rechtzitig melde wenn ich mich inen bridezilla verwandle, haha.


ja das geit mir o chly so.. i müesst ihm villecht o mal d berechtigung gäh, mi z stoppe, fallsi zu bridezilla wirde

02.08.12 10:15
LucyLu 
Re: Bräute 2013

MaLu:
himbeer:
ja debii bini jetz scho druf bedacht nöd zviel devo z rede, aber ich gang am abig is bett und denn wotti immer alles verzelle woni gseh und recherchiert ha, hihi. ich hanem aber scho gseit er söll sich rechtzitig melde wenn ich mich inen bridezilla verwandle, haha.


ja das geit mir o chly so.. i müesst ihm villecht o mal d berechtigung gäh, mi z stoppe, fallsi zu bridezilla wirde


Hahaaaa.... BRIDEZILLA... So geil

 1 .. 211 .. 420 421 422 423 424 .. 2091 .. 3757
langsam   einfach   Hochzit   richtig   wirklich   himbeer   schnell   eigentlich   schaffe   bearbeitet   natürli   eigentli   irgendwie   gspannt   Zuletzt   natürlich   vorallem   Kollegin   Problem   Zeremonie