| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 212 .. 421 422 423 424 425 .. 2091 .. 3757
02.08.12 10:29
Elise 

Re: Bräute 2013

Mir händ au en Ordner, aber vor allem für fixi Sache (Bestätigung, Reservatione) und sus dueni aifach ufem PC grad immer Bildli abspaicherä, wenn ich irgendwo was schöns gseh

02.08.12 11:28
Lula 

Hoi zämä

Hoffe Dir heit aui e guete 1. Ougust gha, u heit dr Obe chöne gniesse.

@Messene: Mir si im Januar ar MariNatal in Bern gsi, u Deko hani niene würk gseh, Kleider, Fotografene, Restis, Ringe, Blueme u so aber Dekoständ hani kenni wahrgno. Isch aber würk mau e Usflug wärt, zumaus letscht Jahr vo Rohmberg gratis Itritte het gäh. U ou süsch gits Guetschine. Was ou Intresannt isch, wäri Fellicitas, wenn de nit scho hesch, bstell derte zPaket mau, ha uu cooli Guetschine dinne gha, u aus us dr Region.

@Ablagesystem: Mir hei e (no fasch leere) Ordner, u uf mim Laptop hani mega viu Dateiene u Biudli u Infos u Checklistene etc gspicheret...
U iwenn chunnt de no dr Planer vo WS drzue...

02.08.12 11:47
Daninici10

nicht registriert

D iladigsböxli sind cho

leider chan i mit em ipad kai bilder ifüege

02.08.12 12:30
himbeer 

bisch zfride? gsehnds us wies der vorgstellt häsch?

ich ha no e kniffligi frag für eu, vilicht hät ja öpper e gueti idee.

mir wänd mitere relativ grosse gsellschaft (100 lüüt) am abig fiire. aber eher so im partystil mit stehtisch und so. ich würd gern am gliche tag is standesamt (samstig). jetz hani aber gmerkt das mer da am samstig nur am vormittag cha zivil hürate. nämed mer ah trauig wär am 11i bis am 12i, was machi denn so lang no bis am abig? also sicher föteli, aber susch? ich ha mer ebe vorgstellt mir chönnted halt mitere chli grössere gruppe is standesamt und denn direkt as fest, aber jetz isch das ja eher nöd mögli...

mir chöntned aber am morge nur mit de trauzüge is standesamt, denn hei go style und so und denn as fest.

oder am morge is standesamt, denn am namittag e chlini freii zeremonie mit allne gäst und denn grad mit allne ab ad festlocation?

02.08.12 12:34
Daninici10

nicht registriert

Jaa sind uh schöö tue denn scho no es bild ine

Also mir hetted trauig am 13.00 gha. Isch bi üs de letscht termin am samstig.

E frei trauig find i halt ganz schö. Wenn ihr d möglichkeit händ wür i da mache

Standesamt trauig goht maximal 20 min.

02.08.12 12:53
himbeer 

hallo snet, ja genau, das sind auch meine überlegungen...

separate aperogäste haben wir nicht... wir möchten am abend mit den 100 leuten feiern und noch einen zusätzlichen apero einbauen liegt wahrscheinlich budgettechnisch nicht drin, und am abend gibts ja dann wieder relativ viel zu aperölen...

nur mit den trauzeugen ins standesamt wäre eine option... dann fotosession und apero mit den trauzeugen und wir könnten die gäste ja anstatt um 18.00 auch schon um 16:00 zur location bitten, dann ist die pause nicht so gross und wir haben noch mehr zeit mit unseren gästen...

haha der ablauf ist noch mein grösstes problem...

@daninici: scheinbar ist bei uns der letzte termin am morgen um 11.45, aber das ist ja auch nur eine stunde vorher. dann um 16:00 uhr eine freie trauung und dann essen und feier? müsste nur noch eine location für eine freie trauung finden, haha...

02.08.12 14:09
schmetterling84 

Hallo Himbeer

Das mit dem Standesamt ist echt doof.. Könntest du auch auf ein anderes gehen in deiner Nähe? Ich bin kein Freund von Zivilen Hochzeiten wo das Braupar dann einfach zum Fest ladet und die Gäste nichts von der Trauung mitbekommen. War vor kurzem an so einer, die Gäste wurden zum Apero riche geladen, das Brautpaar kam dann und nahm die Gratulkationen entgegen, dann setzte ich jerder an den Platz und es kam einfach keine richtige HZ stimmung auf! Für mich kommt deshalb dies auch nicht infrage..

Wir werden und das würde ich dir auch empfehlen zivil am Do. heiraten und am Samstag eine freie Trauung haben.. Du kannst dies ja an deiner Location durchführen. Eure Gäste könne euch ja dort empfangen und es gibt eine kleine Zeremonie (dazu könne die Gäste ja stehen) So sind sie ein teil der HZ und nicht einfach nur eine Festgesellschaft... Ich finde wenn man das Paar nicht nacht der Zivil-Trauung empfangen kann vord em Standesamt fehlt einfach etwas wenn man dann nur an die Feier kommt... So sehe ich es, aber vermutlich gibt es viele Paare die es so wie du machen möchten...

02.08.12 14:10
schmetterling84 

@Daninici
Ha gmeitn nur i schnall das nid mit em Ipad föteli ufälade aber dämfall goht das wirklich nid...

02.08.12 14:23
Daninici10

nicht registriert

@schmetterling: i cha sfeld bi datei hochladen gar nöd aklicke isch da bi dir au?

02.08.12 14:24
LucyLu 

@ Daninici10 und Schmetterling84: bin froh dass eui glich gaht, ha au scho gemeint ich seg s'doof dafur, aber demfall gahts effektiv nöd

1 .. 212 .. 421 422 423 424 425 .. 2091 .. 3757
bearbeitet   himbeer   langsam   richtig   Kollegin   gspannt   Problem   schaffe   schnell   eigentlich   vorallem   eigentli   natürlich   Zuletzt   einfach   wirklich   natürli   Zeremonie   Hochzit   irgendwie