| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 212 .. 422 423 424 425 426 .. 2092 .. 3757
02.08.12 14:36
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Isch bi mir au so

02.08.12 14:37
Daninici10

nicht registriert

Soo gemein. Aber irgendwie goht amigs so einiges nöd mit em ipad, au uf anderne sitene.

02.08.12 14:40
LucyLu 

Yepp, ich Chan zum Teil d'Siete nöd mal ahluege mitem iPad
... Aber praktisch isch es ebä glich, ich hängs im Liegestuehl ufem Sitzplatz und bin ächli am surfe

02.08.12 14:44
schmetterling84 

@ Daninici und LucyLu Bi mir isch das Feld au grau und chas eifach nid aklicke... Mängisch nervts mi a ztod wenn ig gwüssi site nid cha öffne oder so,d enkt denn immer es git soooo viel lüt mit Ipad, irgendwenn muess es ä Lösig gäh! Aber ebe ig liebs halt, chas immer mitneh wenn ig sitzige ha oder so und letschtens hei mir Föteli gmacht vo eusem Club, denn ah ig grad chönen dr Föteli ufelade und zeige.. Muesch nid immer dr Laptop mitschleife... Und i d Ferie nimm is au mit... Lueg filmli und mini Seriene!

02.08.12 14:47
LucyLu 

Ich nimm's au meistens mit id Ferie. Tue au Filmi druflade zum ufem Flug luege, ä hufe Spieli und denn au das mit de Föteli isch natürlich Super. Ich bin selte na am Laptop, nume ebä wenn ich möcht Föteli ufelade *grrrr*.

02.08.12 15:02
himbeer 

@schmetterling: nei du häsch völlig recht, ich finds ebe au schad wenn d gäst vo de trauig so gar nüt mitüberchömed. am liebste hetti all im standesamt debi, aber denn hani wieder s problem wasi mit dene mache bis am abig :D

ich ha mer au scho überleit eifach e zeremonie als überraschig z mache. also me ladt d lüt uf di 3 irgendwo ane und denn gits det halt zerst die zeremonie und nachher gahts id festlocation. ich hett scho e idee für en ort für e freii trauig, hani letschtens gseh irgendwo, aber das wär halt au ohni schlechtwettervariante.

und cha mer de gäst zuemuete während sonere zeremonie z stah? also fürs grosi oder so chani sicher en klappstuehl organisiere, aber bänkli für 100 lüt sind halt wieder es logistikproblem.

02.08.12 15:16
Lula 

@Himbeer: U de ne Schiffstrauig? Oder haut eifach mit am Catering gugge, für Stuhl u Tisch, oder Bänk. Wüu je nach Schueh u Untergrund u längi vor Trouuig isch es nit so gäbig zstah!

02.08.12 15:30
himbeer 

@lula: hm ich liebe zwar schiff aber als trauigsort cha mers nöd so vorstelle. ah ich sammle eifach mal nochli idee, muesses ja zum glück nöd hüt entscheide. plötzlich chunnt mer denn d lösig in sinn, wie letschtmal unter de duschi... hihi

02.08.12 15:35
schmetterling84 

@ Himbeer

Ig fänd dini Idee toll.. Du chasch das ziemlich unkompliziert löse, bi schönem Wetter machsch ebe amenä bestimmte ort und wenns regnet entweder mit Zelt oder halt a dr Obelocation... Chönnntsch jo au chli spöter mache denn chasch ganz in Rueh nach em Zivili di nomol früschmache, föteli und s chli gniessä. Und jää du chasch das dä Lüt zuemuete.. Für àlteri Lüt stellsch en Stuhl ahne und für euch natürlich und dr rescht cha stoh... Usser machsch ufemenä Ackerfeld denn würd ig bim Dresscode Gummistiefel ahneschriebä! Mir hei jo au vor imenä Garte z Hürote stelle zwar bänkli hi, aber spekulierä halt au voll uf schöns wetter, süscht miesse mir halt no es Zelt ufstelle!

02.08.12 15:58
himbeer 

hihi jaaa ich hett ebe würkli scho e idee füre location, allerdings würded mer det sicher zuschauer ha. aber das wär mer denn au egal. und es wär sogar z fuess erreichbar vo de abiglocation. jaaa ich wird das alles denn notiere i mim WEDDINGPLANNER wenn er denn mal ENDLICH chunnt. er isch am zistig morge in dütschland verschickt worde. er söll eifach spätistens morn cho :-)

1 .. 212 .. 422 423 424 425 426 .. 2092 .. 3757
himbeer   einfach   bearbeitet   Zuletzt   Zeremonie   natürli   Hochzit   natürlich   richtig   schaffe   gspannt   eigentlich   wirklich   Problem   eigentli   Kollegin   langsam   vorallem   schnell   irgendwie