| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 213 .. 424 425 426 427 428 .. 2093 .. 3757
03.08.12 09:11
LucyLu 
Re: Bräute 2013

himbeer:
DE PLANNER ISCH DAAAAA UND ICH BI VERLIEBT!!

Viel Spass dämit!

03.08.12 10:01
himbeer 

Re: Bräute 2013

aaaah ich wird ihn jetz bis im september 2013 mit mir umeschleppe. aber muess jetz no ufpasse dasses niemer gseht... haha. ich hoff würkli schatzi macht de offiziell atrag bald. ich tippe uf d ferie afang september

03.08.12 10:21
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ich hoffe für die das de Ahtrag i de Ferie überchumsch damit offiziell chasch loslege mit Plane.

03.08.12 10:22
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja das hoffi also au. eigentlich würds no passe, mir gönd nämli an gliche ort id ferie wo mer au s erst mal mitenand gredt händ. vom gseh händ mer eus scho kännt, also ich ihn uf jede fall... hihi

03.08.12 10:25
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zämmä

He Himbeer super isch dä scho cho! Weisch ig verstand eifach öbis nid, wenn mir i dr Schwyz öbis bstelle warte mir immer min.1 Wuche aber us em Usland...
Hoff du bechunnsch en i dä Ferie.. Has au gspürt bevor en becho ha... Mi schatz isch immer dr bescht gsi vor Valentinsdäg oder eusem Johresdag het er immer zu mir gseit: Gäll erwart nid, dass du morn ä Atrag bechunnsch... Nur dass des weisch... und ebe vor eusne churz ferie het er nüt gseit

He merci Daninici, ig het mega schöni gseh aber dr Transport isch es vermöge! Ig glaub mim Schatz wers zuviel glitzer.. was meint din?

03.08.12 10:39
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha schmetterling, das isch au sehr uffällig...

ich ha zwar i dene magazine jetz mega viel schöni trauring gseh. und ich ha am schatz immer gseit, ich hett lieber en verlobigsring und defür nur en schlichte ehering ohni gross stei. aber jetz bini nüm so sicher... so en schöne wissgoldring isch mit es paar brillis halt schonamal schöner

03.08.12 10:51
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@ Himbeer Ig bechum bedes.. nei seich.. mi Verlobigsring isch au nid grad schlicht, und ha au scho es paar Ring gseh wo mir gfalle vo eher schlicht über sehr edel. I denk du muesch denn eifach luege was passt! Ig hät gärn en brilliant chranz aber je nachdem was dr ring für es Designe het, passts nid! Und nur drmit ig min Chranz ha muess mis schatz ä 0815 schlichts ringli ha? das wett ig au nid! Loh di loh überasche was es für en Verlobigsring git, und den nach ring sueche... Ig ha au denkt bechum dr Standart verlobisgring über (solitär mit Kronefassig) Ha aber en ganz anderä becho, au Solitär aber anderscht gfasst! Mi Schatz het dä loh afertige loh bim Goldschmied und het sich ebe öbis drbi denkt.. Bi derä grössi wär ig immer hängebliebä mit dr anderä Fasssig udn will en immer aha isch er jetzt praktischer! Wäg dem, es chunnt immer anderscht als mäh denkt! Aber gäll zeigsch en denn!

03.08.12 10:57
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ntürlich, falls es no eine git sind ihr sicher die erste wonen gsehnd...
ja ich wart au mal uf de ring. THEORETISCH weiss er ja wasi für eine möcht, nämli gnau sonen klassische solitär... er muess nöd sonen felse sii wie de vo de daninici (:-)) aber so i die richtig vom stil her...

03.08.12 11:36
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

jo dä vo ihre topt kein!!! Männer si i däm chli speziell... Guet min het sich öbis drbi überlegt und het denn chli angscht becho dass er mir nid gfallt will er halt ebe nid so gfasst isch... Ha i dä Schmuck katalög extra immer d ring akrüzlet wo mir gfalle... aber ebe er het en scho vor 2 Joohr bstellt und wo er denn im Juwelier gsi isch, het er sich no wellä umentscheide.. Bi aber happy!

03.08.12 11:42
Lula 

Re: Bräute 2013

Hoi Mädels

@Daninici: Was isch das???

Daninici10:
@schmetterling: meinsch de cake topper? De afangsbuechsstabe vo mim zuekünftige nachname mit swarovskisteinli


@all: Was heit Dir für Natel? Mis Samsung Wave isch leider total usgstige, u de hani mr es Samsung Galaxy S2 lah adrähie u bi eifach so gar nit zfride, es isch mir viu zgross, u i ha eifach ou so gar kei Luscht das Google mini Date cha sammle... Jtzt versuecheni das umi zverkoufe u sueche nach am ne andere... Was chöit dr empfähle? Ha uf Ricardo es Sony Ericsson x8 u nes x10 gfunde, wo zahlbar isch... Si di für öbis? Ha dehei 2 auti Sony, u bim einte geit Kamera nüme aber süsch si si gäng no top!

Sorry, i weiss es passt so gar nit dri

 1 .. 213 .. 424 425 426 427 428 .. 2093 .. 3757
natürli   Problem   eigentli   natürlich   wirklich   vorallem   Kollegin   himbeer   Hochzit   einfach   schnell   schaffe   langsam   Zeremonie   gspannt   bearbeitet   Zuletzt   richtig   eigentlich   irgendwie