| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 214 .. 426 427 428 429 430 .. 2094 .. 3757
03.08.12 17:00
butterfliege 

Re: Bräute 2013

So, ich chume au wieder emal zum schriebe... Hei ihr sind au immer so schnäll!! Muess mer glaub au en Job am PC sueche dassi da chan mithalte

Han hüt mal afange Hochziitschärtli-Prototyp bastle... Min schatz hät doch tatsächlich igwilliged sMotto vom Schmätterling für dHochziit zbenutze... Juppi Defür nememer sini Lieblingsfarb blau... mir hetti rot am beste gfalle, aber mit blau chani au ganz guet läbe...

Bin scho ganz fliessig am Hochziitschleider aluege im Internet und s gid da natürlich scho favorite... Aber ja, zerst mal chli go aprobiere, vilicht stönd mir die ja gar nöd...
Es isch natürlich scho sehr verlockend zum irgendwo es günstigs zbstelle im Dütsche... Jedes mal wäni ufs Facebook gang landi irgendwie dän uf de Werbig vo JJsHouse, aber ja schlussändlich weisch dän nie wasd würkli bechunsch... Aber ja de Priiiiis... De isch halt scho seeeehr viel weniger!!! Und schöni chleider häts ja au... Es isch halt eifach chli verdächtig günstig!!!

Wäg em verzelle... Also ich cha nie lang ufs Muul hocke
Womer vode Ferie zrugg cho sind, i dene er mir de Atrag gmacht hät, hemmer grad beid Eltere zum Znacht iglade underem Vorwand Föteli zzeige und dän verzellt... Mis Mami häts natürlich scho g'ahnt gha...

Hend üsi Traumlocation gfunde gha fürs Znachtässe... Etz hät sich usegstellt dass de doch tatsächlich die Lounge verchauft Schiesst mi schön ah... s'wär so perfekt gsi!!!! Jetzt suechemer wiiter nachere Location.. Möchted nöd ines Resti sondern irgendwo öppis für üs ganz alleige ha, wo mir chönted es Catering cho lah, aber das isch eifach schwierig da in Züri umenand... Mal luege was sich ergid...

Also wünsch üch no es schöns Weekend!

Liebi Grüess Butterfliege

03.08.12 18:30
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ butterfliege..
ach je, das isch ärgerlich.. cha di nur allzu guet verstah, geit üs ja ähnlech
mir finde scho no öppis, z problem isch nur, dass itz das "perfekte" usem chopf muess, damit me sech überhaupt uf öppis anders cha isteue. geits dir o so?

03.08.12 18:34
butterfliege 

Re: Bräute 2013

malu: ja genau!!! Das isch so blöd, weisch wänn ich mal sperfekte gfunde han, dänn bin ich scho voll drin. entweder bini voll begeistered oder dän gar nöd. und das mal binis gsi. so richtig verliebt mit schmätterling im buuch und so han sogar devo träumt gha wie mer dett üses ässe mached und s isch so schön gsi
tja das hät mer jetzt devo... sött sich amig nöd zfrüeh freue... s isch nur so gemein gsi will die wo a dem tag dett gsi isch wo mirs aglueged hend gseit hät nöchst jahr segs sicher keis problem, will mer ja uh früeh drah sind.. drum hemmer gar nöd mitere absag grächned!!! und dän am chef aglüte und de seit üs das...

was isch dän bi dir schief gloffe (sorry han zwar alles gläse aber ja, min chopf isch chli wienen sieb mängisch )

03.08.12 18:41
MaLu 

Re: Bräute 2013

butterfliege, i bi genauso! mega schnäu füür und flamme für öppis wo mir gfallt.. und ha denn äbe müeh zum um-schalte und bi mega enttüscht..
bi üs isches ganz ähnlech gsi, die person wo üs alles zeigt het, het zwar gseit, dass z schloss zum verchouf stöngi, aber er dänki, dass die wo itz druffe si, no es jahr ahänke und het date und alles ufgnoh.
denn nach paarne mail-wechsel het mir di aktuelli chefin gseit, si wett no gar keni abmachige und offerte etc. gäh wüus äbä e pächterwechsel gäb. und das wird endi jahr stattfinde, also weissi nid, öb mir das risiko würklech söue uf üs näh..
tja.. liebi butterfliege, löh mir dr chopf nid la hange, tüe umdänke und finde denn villecht öppis wo no viel besser geeignet isch

03.08.12 18:49
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@butterfliege: oje da isch ärgerlich. Aber mengmol muess es so cho, damit was no bessers cho chan. Kopf hoch

Es git einigi schöni locations

03.08.12 19:06
butterfliege 

Re: Bräute 2013

malu, ja das isch bi üs gnauso... ändi jahr wüsseds dän wärs übernimmt und dänn chönt me evtl. mit ihne luege, aber das isch eifach zspaat für mich!!! ich möcht doch etz scho alles ha :D

daninici10, ja sgid vieles aber da umenand hani bis etz nüt gfunde... entweder sinds restaurant mit sääl oder dänn ischs irgendwo so wiit wäg dasses fürd gäst ziemli müehsam wär... oder dänn nöd bezahlbar... mir wüssted ebe en guete catering für de znacht, aber ebe, ohni lokal defür bringt üs das nöd viel

03.08.12 19:07
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@butterfliege: i welere gegend müesstis denn si?

03.08.12 19:08
sarasina031 

Re: Bräute 2013

@ MaLu
Ha grad gläse dases mitem Schloss salavaux äue nid klappet
ig finde z`Hotel Murtenhof& Krone ouno sehr schön (het ä super ussicht ufe See) oder lueg doch nau no Bad Muntelier a.

Grüessli
sara

03.08.12 19:10
butterfliege 

Re: Bräute 2013

Daninici10, ide Region links vom Zürisee (Rüschlikon, Kilchberg, Thalwil, Horgen etc.)

03.08.12 19:17
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@butterfliege: lueg mal uf raumsuche.ch
Vielicht wirsch döt fündig

Oder wo-heiraten.ch

 1 .. 214 .. 426 427 428 429 430 .. 2094 .. 3757
Kollegin   eigentli   eigentlich   natürlich   wirklich   himbeer   einfach   Zuletzt   langsam   schaffe   gspannt   Zeremonie   vorallem   Problem   Hochzit   natürli   schnell   bearbeitet   irgendwie   richtig