| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 215 .. 428 429 430 431 432 .. 2095 .. 3757
03.08.12 21:35
butterfliege 

Re: Bräute 2013

LucyLu:
Ich bin usem Züri Unterland, schaffe in Züri und Hürate in Küsnacht Züri

Hät scho es paar us dere Gegend....

Lilly4:
Ich bin au Zürcherin

Das findi sehr schön :) Lilly, häsch dän no öppis anders au agluegt? Bisch au vo dere Züriseesiite?

03.08.12 21:53
Lilly4 

@butterfliege: ja, mir händ div. Sache agluegt und eus schlussentlich für Rappi entschiede

03.08.12 21:58
butterfliege 

Lilly4:
@butterfliege: ja, mir händ div. Sache agluegt und eus schlussentlich für Rappi entschiede

au sehr schön!!

03.08.12 22:05
Lilly4 

Ja wüki, vorallem bin ich i minere Chindheit sehr viel det gsi und mim Schatz häts au uh guet gfalle, drum isch eusi Entscheidig dänn schnell gfalle

Ihr händ scho e Location gfunde? Sorry falls es scho gschriebe häsch, aber chum amig nöd so nah - so viel wie gschriebe wird

04.08.12 12:26
butterfliege 

Lilly4:
Ihr händ scho e Location gfunde? Sorry falls es scho gschriebe häsch, aber chum amig nöd so nah - so viel wie gschriebe wird

Ja Rappi findi au sehr schön, aber für mich isches so es bitzli zu fest ide Öffentlichkeit. Also vorallem bim Schloss hani scho sehr viel Päärli gsi wo dett vornedrah gföteled hend und dän e riese Mänschemassi am zueluege isch, das wär halt nüt für mich

Mir hüratet drum ide Chile in Chilchberg, ich gseh sie immer wäni gang go schaffe und ha jedes mal bim verbiifahre dänkt: wooow, soooo schön!!! :) de usblick vo det obe uf de zürisee isch natürlich au sehr schön :)

Für de Apéro hemmer es Catering dän hinder de Chile...
Nur für am Abig no nüt Aber gfinded schono öppis!

04.08.12 14:56
MaLu 

@ sara, merci
mir si bi beidne o dran.. da äbä denn no soli isch (sones stadtfest), darfs nid z nöch im stedtli si..
aber IRGENDWENN wärde mir scho fündig..
löhs itz gred chly la ruehe, villecht chunnt d igäbig de

@butterfliege, ja also sitze mir im gliiche boot mir finde scho no was!
jawolljanämlich!!!

04.08.12 15:03
Nemo 

Hallo mitenand!!
sooo, ich meld mi mal wieder zrugg us de ferie! da isch ja wieder tonnewies gloffe, mag echt nid alles nahläse!!
ich möcht aber alli willkomme heisse wo neu debie sind!!

aber öpis hani da gad gseh:
@Butterfliege: ich bi au vo züri. wie gsehts us mitere seebadi miete?? luegemal da: http://www.stadt-zuerich.ch/ssd/de/index...eise/miete.html
oder http://www.barfussbar.ch/vermiet_kosten.html (findi sehr cool!!)

viellicht hilft das ja wiedter.... so viels mir isch hsch ja gschriebe dass ihr es catering wänd, oder?? suscht chani also wärmstens s'restaurant belvoirpark empfehle, deht händ mir zersch welä s'fäst mache...aber denn hämmer eus ja vo züri weg bewegt....
grüessli, nemo

04.08.12 16:19
Nemo 

@butterfliege: das GZ Wollishofen ist auch direkt am See. Kann man mieten. War mal zu einem Geburi da. Weiss aber nicht wie gross und so weiter. Der Geburi war vo 10 jahren...
Schaus doch einfach mal an... mit Deko kann man ja viel machen...

04.08.12 17:48
himbeer 

ich bi au vo züri :-)

badi hani au agluegt, aber für eus isches nüt will mer meistens erst abem achti am abig inecha und nur bis am 12i... ich ha öpis müesse finde mit open end :-)

04.08.12 18:08
Nemo 

Ach sooo... Schade... Ja nu,hätte ja sein können dass es was ist...

1 .. 215 .. 428 429 430 431 432 .. 2095 .. 3757
himbeer   eigentlich   Problem   schaffe   vorallem   Zeremonie   richtig   langsam   bearbeitet   Zuletzt   gspannt   Kollegin   Hochzit   natürlich   irgendwie   eigentli   einfach   natürli   wirklich   schnell