| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 216 .. 430 431 432 433 434 .. 2096 .. 3757
05.08.12 16:17
butterfliege 

Re: Bräute 2013

himbeer:
jaaa ich freu mi voll und ich chum de ring uf de geburi über, das heisst de chönd mer au bald go ussueche... juhuuu!

weiss öper vo eu wie lang dases gaht bis mer d ring cha hole wenn mers bi 123gold bstellt? oder sölled mer glich lieber zume juwelier? ich würd ebe gern de verlobigsring denn am gliche finger träge wie de ehering. das muess denn scho zämepasse... drum isch beratig no wichtig denki

Ja mir hends au bi 123gold bstellt, sind aber im lade vo ihne gsi und hend e gueti beratig gha!
mir werded dring innerhalb vo ca 8 wuche becho, gad aber soviel ich weiss mit chli drufzahle au schneller..

05.08.12 17:16
Lula 

Hoi Zibesa

Schön mau umi vo Dir zläse! Hesch de bim Militär müesse ufhöre? Wie geits Dir süsch so? Wie louft mit Dire SS? Aus guet?
I hoffe Dini Luscht am Plane u Organisiere vo öichem Hochzyt chunnt gli umi zrugg!

05.08.12 20:30
zibesa

nicht registriert

ich het jetzt no ziitmilitär gmacht und den bruefsmilitär usbildig im januar aber schwanger und mit nachwuchs gaht das ja leider nüme.. voralem die usbildig isch hart und gaht 2 jahr und denach wirdi ide ganze schwiiz ihgsetzt... das isch nüt mit chind...

ja s plane würd mer ja scho freud mache aber mim zuekünftig passt afach nie öpis und er isch regelrecht en fule socke i dere hisicht. wens nach ihm gaht, hüratemer im mc donald... wen überhaupt und ich chum den imne herdöpfelsack...

wensem nöd langsam passt was ich vorschlah muess er eifach zuesäge und ich machs.. er verstaht afach nöd das es nöd ersch im mai cha gmacht werde =(

05.08.12 20:58
Sterndli04 

Hallöchen mitenand

So, ich mälde mich doch au wieder emal. Isch scho lang her, aber ich cha bim Schäfferle leider nid is Forum..

Au emal es härzlich Willkomme a alli neui Brütlis. I weiss ned, obs scho all gseh hend, aber mir hend en Gwundernaseliste Bräute 2013 und en Bräuteträff 2013. Falls ihr eu det no wenn iträge

Ihr hend all sehr schöni Chleider und Ring und Charte bastlet Gfallet mir all Bildli.

Mir hend eusi StD ja abgschickt und hend no kei Absag bechoo, hoffe, dass bliibt de bide Iiladige au so Und d Fotografin hemmer jetzt au definitiv reserviert. Mir hend sie troffe und sie isch eus uf Ahieb sehr sympatisch gsi und macht sehr schöni Fotis und passt zu eusem Alter

@zibesa: Das chunt scho guet. Männer hend nid immer sone mega Organisationslust und ufs Mal chömeds de Mine het au rächt böckelet am Afang und jetzt macht er doch au mit

@123gold: Isch das e guete Lade und Siite? Ich bin mir ebe nie sicher, well de Name nid so "professionell" tönt. Aber d Priise sind ebe scho nid schlächt

Wünsche eu en schöne Abe und morn e guete Wuchestart.

Grüessli

05.08.12 21:38
butterfliege 

Sterndli04:

@123gold: Isch das e guete Lade und Siite? Ich bin mir ebe nie sicher, well de Name nid so "professionell" tönt. Aber d Priise sind ebe scho nid schlächt

Wünsche eu en schöne Abe und morn e guete Wuchestart.

Grüessli

Hey ja bin zerst au chli skeptisch gsi... De Lade isch halt speziell für Trauring (heisst au no acredo Trauringe oder so irgendöppis :) ) und drum häts halt e grossi Uswahl.
Ich bin nie bim Juwelier gsi drum chanis schlächt vergliche, aber d Uswahl isch super, dBeratig wo ich gha han au und me zahlt halt fürs Material und nöd no jenstes fürs designe. Je grösser de Stei, desto türer. Je breiter de Ring, umso türer. Ich find das eigentlich nur fair :D Me chan ja au immer ussueche wie viel Karat s Gold söll ha, wie dSteiverarbeitig söll sii etc.
Also ich hans super gfunde, aber muess jede sälber für sich entscheide

06.08.12 08:29
Daninici10

nicht registriert

Guete morge ihr liebe

I hoff ihr händ e guets w-end gha. .

so, etz chan i eu endlich üsi iladigsbox zeige

Also obe ine isch d iladig selber, mit em text vorus und une d antwortkarte mit frankiertem couvert
wo i mit eme band verschlosse ha. evtl. tue i no de afahrtsweg dri

Datei-Anhänge
IMG_0333.JPG IMG_0333.JPG

Mime-Type: image/jpeg, 232 kB

IMG_0332.JPG IMG_0332.JPG

Mime-Type: image/jpeg, 270 kB

06.08.12 08:38
Mona83 

wooow bisch wahnsinnig, das isch ja dä hammer. :-)
wiä viel häsch vo dänä gmacht? sinds nöd tüür gsi?

06.08.12 08:42
schmetterling84 

Guete Morge zämmä

@Daninici Wow, wow, wow.. bi echt sprochlos.. die sie wunderschön, au d Iladige.. hesch sä übers Internet drucke loh oder binerä Druckerei?

06.08.12 08:44
toluwu

nicht registriert

Wir waren am Sa. auch bei 123gold und waren begeistert von der Beratung. Sehr nett und kompetent! Uns sagte der Verkäufer, dass es ca. 6 Wochen dauert. Aber da wir ja keinen Zeitdruck haben, haben wir uns auf Anfang Oktober geeinigt. Wir gehen Ende August noch in die Ferien (ENDLICH!!!!) und haben danach so gut wie keine Zeit an den Wochenenden.

Ich freue mich so dass wir nun unsere Eheringe bestellt haben! Da ich Euch ja und Eure Neugier kenne, hänge ich ein Bild an. Der Ring ist allerdings ein Musterring. Die Breite stimmt denke ich mal, aber der Schliff vom Palladium wird schräg sein und nicht seitlich. GGs Ring ist breiter als meiner und natürlich ohne Steine.

Datei-Anhänge
Ring.JPG Ring.JPG (46x)

Mime-Type: image/pjpeg, 81 kB

06.08.12 08:51
Daninici10

nicht registriert

Merci
bi irgendwie chli unsicher gsi gester obs würklich schön isch das scho was speziells isch.
werded erst ende jahr gseh wie üsi gäst reagiered. de trauzüge und brutjungfere übergib is afang september. bi gspannt was säged

also i ha 22 böxli. eis isch ca 18.- fr.

d iladige han i über zazzle.ch selber gstaltet. i ha en kolleg wo drucker isch, han ihn no gfrogt wa sowas bi ihm koste wür, do het er gmeint i sölls döt mache, seg nirgends so günstig.

1 .. 216 .. 430 431 432 433 434 .. 2096 .. 3757
Zuletzt   richtig   langsam   eigentlich   Zeremonie   schaffe   himbeer   natürlich   eigentli   irgendwie   natürli   bearbeitet   vorallem   wirklich   schnell   einfach   Kollegin   Problem   gspannt   Hochzit