Bräute 2013 |
|
1 .. 217 .. 431 432 433 434 435 .. 2096 .. 3757
|
06.08.12 08:51
Reebee
|
Re: Bräute 2013
hallo zeme! unglaublich, mal es wucheend nid im forum gsi und scho zig siite zum nahlese :) ihr sind ja alli mega flissig :)
@daninici wow, wunderschöni boxene :) gseht würkli genial us :)
@toluwu de ring isch wunderschön :) gfallt mer sehr guet :)
i han jetzt mim GG mal wieder en tschutt in allerwertischte geh und gseit, dass mir unbedingt mal sötted ad gästeliste anehocke, immerhin sinds kei 10 mönät meh... und denn sötti mal no en termin mit de kollegin abmache zum es chlises fotoshoot mache für d'iladigsfoti. im moment isch echt alles bitz viel... mit minere TZ isch bisher no kei versöhnig in sicht, i han nüt meh vor ihre ghört sit eusem striit. i denk au nid, dass sie sich no wird melde. sie gseht kein fehler i, nid mal en chline...
|
|
|
|
06.08.12 08:52
Daninici10nicht registriert
|
@toluwu: sehr schöner ring
|
|
|
06.08.12 08:55
|
@Reebee: oje das tuet mir leid mit dinere tz momentan isch irgendwie e komischi zit, alli spinned chli. ghörs überall
min schatz isch au nöd grad so organisationsfreudig. guet mir händ etz denn au no umzugsstress. hoff er git nacher chli meh gas
|
|
|
|
|
|
|
|
06.08.12 10:16
toluwunicht registriert
|
schmetterling84: @Toluwu wunderschöne ring.. bechunnsch au soviel Steinli? Bi denn au gspannt was mir für Ring nehme, ha mol ein gseh wo mir sehr guet gfallt, aber wenn mäh denn dört isch... Hesch dä scho vorher im Aug gha oder eifach erst wo dir dört gsi sit?
Danke Euch allen!
Ja, der Ring hat ca. 92 Steine! Habe den Ring im Internet gesehen und mich gleich verliebt! Da wir kurze Zeit später in Deutschland waren haben wir ihn dort angeschaut. Wir waren dann noch bei uns in der Region schauen und dann nochmals bei 123gold in Wädenswil. Aber uns hat einfach kein anderer Ring so gut gefallen wie dieser! Es war quasi Liebe auf den ersten Blick!
|
|
|
06.08.12 10:19
|
S menu und vor allem d uswahl vom wi überla i au mim schatz. i trink selber ebe kai alkohol.
s menu werded mir ja denn am 8.9. probiere chöne. freu mi so druf torte dörf denn au er meh entscheide. mir mached e 3-stöckigi mit 3 verschiedene füllige.
@all: händ ihr eu scho gedanke gmacht weg em eröffnigstanz? also was für es lied. i ha so kai ahnig mue glaub eh zerst mal e playlist ha vo üsem saxophonist und em dj
|
|
|
|
1 .. 217 .. 431 432 433 434 435 .. 2096 .. 3757
|