| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 217 .. 431 432 433 434 435 .. 2096 .. 3757
06.08.12 08:51
Reebee 

Re: Bräute 2013

hallo zeme!
unglaublich, mal es wucheend nid im forum gsi und scho zig siite zum nahlese :)
ihr sind ja alli mega flissig :)

@daninici
wow, wunderschöni boxene :) gseht würkli genial us :)

@toluwu
de ring isch wunderschön :) gfallt mer sehr guet :)

i han jetzt mim GG mal wieder en tschutt in allerwertischte geh und gseit, dass mir unbedingt mal sötted ad gästeliste anehocke, immerhin sinds kei 10 mönät meh... und denn sötti mal no en termin mit de kollegin abmache zum es chlises fotoshoot mache für d'iladigsfoti.
im moment isch echt alles bitz viel... mit minere TZ isch bisher no kei versöhnig in sicht, i han nüt meh vor ihre ghört sit eusem striit. i denk au nid, dass sie sich no wird melde. sie gseht kein fehler i, nid mal en chline...

06.08.12 08:52
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@toluwu: sehr schöner ring

06.08.12 08:55
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Reebee: oje das tuet mir leid mit dinere tz momentan isch irgendwie e komischi zit, alli spinned chli. ghörs überall

min schatz isch au nöd grad so organisationsfreudig. guet mir händ etz denn au no umzugsstress. hoff er git nacher chli meh gas

06.08.12 09:04
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Toluwu wunderschöne ring.. bechunnsch au soviel Steinli? Bi denn au gspannt was mir für Ring nehme, ha mol ein gseh wo mir sehr guet gfallt, aber wenn mäh denn dört isch... Hesch dä scho vorher im Aug gha oder eifach erst wo dir dört gsi sit?

@Rebee Duet mri leid für di, ha so am Rand mol di "Gschicht" gläse.. Ig cha dir nur ei Tip gäh, au wenns mega schwer isch, lös di vo Lüt wo dir nid guet die! Ig ha das au mol miessä und am Afang isch hart gsi aber denn ischs mir viel besser gange.. Und weisch so öbber isch au kei richtigi Fründin und als TZ voll ungeignet.. Hoff du hesch no öbber anders wo du chasch froge als TZ wo sich sicher meh mieh git und au zu dir stoht.

06.08.12 09:06
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@Daninici.. Sägs nid, isch halt wieder Vollmond zyt und glaub au shcüscht liegt öbis i dr Luft...
Das mit dä Männer kenn ig, min loht mir au voll freii Hand.. Git nur sini Kommentär drzue... Bi jo gspannt wie das denn ussächunnt..

06.08.12 09:23
Mona83 

Re: Bräute 2013

Hallo Zämä

Ja das mit dä manä isch halt scho oft so dass sie üs wänd die "frei wahl" gäh wils z fuul sind zum öpis organisiärä. minä hät immer gseit jedi frau hät doch ä genaui vorstellig wiä d hochziit söll sie und drum wel är nöd dri schnorrä. easy hani agfangä organisiärä und machä, jetzt ischer aber au voll dri cho und mängisch häter ja scho komischi vorstelligä. :-) janu ich weiss nöd was besser isch, wäns nüt machet oder wäns öpis machäet. :-)

06.08.12 09:38
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich verstahs ja au das en maa nöd so interessiert dra isch öb jetz burgunderoti rose det hanged oder karminroti, und so sache wird ich au gern selber überneh, wie farbgstaltig und die allgemein koordination. und halt die ganze details wo er nöd wichtig find aber ich denk wo denn de chli unterschiid mached.

aber ich bi mal amene hochzit gsi wo vo a bis z alles d bruut und ihri mueter organisiert händ und so isch s fest denn halt au gsi... IHRI hochzit. vo ihm hani überhaupt nüt gspürt, und das hani schad gfunde. schliesslich sölls es fest vo beidne sii.

drum hani mim jetz teilufgabe abgeh vo sache wo ihm wichtig sind: er wird verantwortlich für d menu-uswahl, für dmusig (also ich ha de dj gfunde aber er söll die ganz musikalisch leitig überneh) und ich hanem d verantwortig für de hochzitstanz übergeh. so hät er au d möglichkeit, dem fest chli sin stempel ufzdrucke.

06.08.12 09:55
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Jo genau das isch nur ä Vorwand, dass sie eus freii Hand löh.. Lustigerwis wenns ums entscheide goht, duet er sich doch sehr dribringe (au wenn sini Idee nid so mir entspreche).. Ebe sigs bi dä Stuhlhusse oder wie bi dir himbeer mit em Menue. Das het er usgwählt... Denk au er wird meh dri cho, jetzt het er dr Chopf halt bim Baue..

06.08.12 10:16
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

schmetterling84:
@Toluwu wunderschöne ring.. bechunnsch au soviel Steinli? Bi denn au gspannt was mir für Ring nehme, ha mol ein gseh wo mir sehr guet gfallt, aber wenn mäh denn dört isch... Hesch dä scho vorher im Aug gha oder eifach erst wo dir dört gsi sit?

Danke Euch allen!

Ja, der Ring hat ca. 92 Steine! Habe den Ring im Internet gesehen und mich gleich verliebt! Da wir kurze Zeit später in Deutschland waren haben wir ihn dort angeschaut. Wir waren dann noch bei uns in der Region schauen und dann nochmals bei 123gold in Wädenswil. Aber uns hat einfach kein anderer Ring so gut gefallen wie dieser! Es war quasi Liebe auf den ersten Blick!

06.08.12 10:19
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

S menu und vor allem d uswahl vom wi überla i au mim schatz. i trink selber ebe kai alkohol.

s menu werded mir ja denn am 8.9. probiere chöne. freu mi so druf
torte dörf denn au er meh entscheide. mir mached e 3-stöckigi mit 3 verschiedene füllige.

@all: händ ihr eu scho gedanke gmacht weg em eröffnigstanz? also was für es lied. i ha so kai ahnig
mue glaub eh zerst mal e playlist ha vo üsem saxophonist und em dj

 1 .. 217 .. 431 432 433 434 435 .. 2096 .. 3757
Hochzit   schaffe   wirklich   bearbeitet   Zeremonie   richtig   Problem   eigentli   Kollegin   gspannt   vorallem   langsam   natürli   eigentlich   himbeer   einfach   irgendwie   schnell   natürlich   Zuletzt