| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 217 .. 432 433 434 435 436 .. 2097 .. 3757
06.08.12 10:33
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich weiss nur das mer kein normale walzer oder so wänd mache, aber au kein total flippige crazy wedding dance. irgend e gueti mischig muess es werde... mal luege.

zerst bini jetz mal no nervös will mer hüt abig bi mine eltere verbi gönd und ihne werded vo eusne plän verzelle... haha. also ich ha ja kei grossi hoffnige dass die en champagner ufmached. also min papi vilicht scho, aber mini mueter isch chli en schwierige fall... ich gseh de hässig blick scho. muess glaub nachher direkt no zum grosi, die freut sich sicher.

06.08.12 10:35
Daninici10

nicht registriert

@himbeer: i ha scho chli glese vo dim mami. isch sie denn so gege e hochzit?

06.08.12 10:36
schmetterling84 

Eröffnigstanz:
Also die Idee isch ganz klar vo mim Schatz Mir werde zu Nothing else matter vo Melatica eröffne... Isch sis liebslingslied und er het nid so ä Schnulze wellä und musikalisch gseh si welte zwüsche eus... Guet so ewigi Liebi het ig au nid wellä...

Wenn mir grad bi dä Lieder si, was heit dir fürigi bi dr Trauig? Mir hei erst 2 und ig wett no gärn eis oder zwoi: Mi Izug isch zu Kissing you vo dr Dessree (Romeo und Julia Film) find das sooo schön und ha immer gänsehuut! Denn sicher no You raise me up... Aber was no?

06.08.12 10:38
schmetterling84 

@himbeer.. hmm.. Hoff für die dass sie doch es lächle ahnebringt, und wenn nid, denn gang wirklich no zu dim Grosi... Glaub mir d Reaktion werde extrem verschiede si, gueti Fründe vo eus hei gar nid reagiert und anderi hei mega freud gha.. Ig druck dir d Duume dass es doch guet chunnt. und süscht eifach ignorierä..

06.08.12 10:40
Daninici10

nicht registriert

metalica soo krass. mag seb lied au voll. i ha im fall so kai idee. find da uh schwierig.
hoff i chum bald e playlist über.

dini uswahl für trauig find i mega. ganz schön

06.08.12 10:52
schmetterling84 

@Daninici
Merci bechum grad wieder gänsehuut wenn i dra denk...
Hmmm mir gfalle ebe so lieder immer wo nid wirklich zur HZ passed, eher so liebesschmerz lieder.. Aber due doch mol d Lieder vo Adoro alose, die hei zum Teil wunderschöni drbi wo eher im Orginal schnell si und vo ihne langsam gsunge si... Mi Schwöschter will Ohne dich.. isch jo so ä schlager aber vo Ihne eifach wunderschön!

06.08.12 10:52
himbeer 

haha ja mit ignoriere bini inzwüsche guet.

sie isch nöd grundsätzlich gege hochzit denki, aber sie hangt sehr a mim ex und isch immerno überzügt devo dass er de richtig für mich isch. es isch jetz 8 jahr her das mer trennt sind muessi no säge... haha. und bevor ich mit mim jetzige fründ zämecho bi hät sie ihn au super gfunde, aber ebe als kolleg ischer ok gsi, als fründ nöd. drum machi mir nöd zviel hoffnige.

sie hät mer det scho gseit sie gäb eus es halbs jahr, haha

06.08.12 11:06
Daninici10

nicht registriert

@schmetterling: merci für de tipp. mue i echt mol gnauer alose.
find i guet wenns nöd so typischi lieder sind. sus bin i jo recht kreativ, mit iladige, deko und so, aber musig

@himbeer: das kenn i. mis mami het jahrelang vo mim erste fründ gschwärmt und etz het sie eigentlich eine für mi wölle wo viel geld het
han etz halt eine wo schulde gha het. isch e schweri zit gsi und het mir sicher was anders gwünscht, aber sowas schweisst au zäme. sie het en mittlerwile uh gern und gseht das er mir guet tuet

bi mir isch es meh min dad wo dagege isch. er wird sich ufrege und säge das mir spare müend.
isch etz halt min traum. i will sit i 3 bi im e prinzessine-chleid hürate und spare chan i au nacher no

Zuletzt bearbeitet am 06.08.12 11:07

06.08.12 11:09
Mime 

schmetterling84:
Eröffnigstanz:
Also die Idee isch ganz klar vo mim Schatz Mir werde zu Nothing else matter vo Melatica eröffne... Isch sis liebslingslied und er het nid so ä Schnulze wellä und musikalisch gseh si welte zwüsche eus... Guet so ewigi Liebi het ig au nid wellä...

hihi, cool schmätterling! womer voremne wiili mou übere hochzitstanz gredet hei, simer ou uf nothing else matters cho... er isch nid so dr tänzer, u wener zu däm lied mit mir tanze wür, no so gärn, finges jo ou es schöns lied. mir wärde gloub de eh chline unkonventionelleri musiglischte ha
wenigschtens ischs statement vo mim zuekünfitge schwiegervater gägenüber sim sohn klar gsi :" e richtige ..... cha de tanze, mach mer ke schand!"

Zuletzt bearbeitet am 06.08.12 11:10

06.08.12 11:20
Mime 

i was made for loving you vor maria mena wär natürlech ou no hammer....
so vor dr hochzitsnacht ....

1 .. 217 .. 432 433 434 435 436 .. 2097 .. 3757
gspannt   himbeer   Hochzit   Kollegin   richtig   Zeremonie   schnell   Problem   vorallem   bearbeitet   natürlich   irgendwie   wirklich   langsam   einfach   natürli   Zuletzt   eigentlich   schaffe   eigentli