| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 218 .. 433 434 435 436 437 .. 2097 .. 3757
06.08.12 11:21
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Mime: isch ja süess das statement

06.08.12 11:23
himbeer 

@daninici: ja wenn sie gnau würd luege würd sie au merke dass er mir besser tuet als de ex, det hani mi viel meh ufgregt, hihi. na ja sie wirds überläbe.

06.08.12 11:26
Daninici10

nicht registriert

@himbeer: vielicht wirds ja sogar besser a euere hochzit, wenn sie so richtig gseht wie glücklich und verliebt ihr sind

06.08.12 11:31
schmetterling84 

@ Mime jo also mir miessä ä Wlazer tanze meh chönne mir nid wirklich... Hei mol ä Tanzkurs zämmä gmacht.. Eusi Beziehig het dä knapp überlebt... Hei eus echt agstellt wie deppe und es het nid harmoniert.. Er seit es isch dr aglege will i mi nid ha loh fierä loh! Ig mein, er het nid chönne fierä.. Mini Eltere si au so Tanz fanatiker... mi Papi schämmt sich glaub au chli für mi.. neinei..

Ig has Glück, dass mini Eltere mi Schatz liebe und sini mi au... Aber die einzige Verwandte wo er do i dr Schwyz het, möge mi nid... sie hei s gfühl mir meine mir sige öbis bessers... Sit mi Schatz jetzt halt mit enerä Schwyzerä zämmä isch.. Voll Chrank, er will die au nid am HZ drbi ha..
Glaub eltere wei immer s Beschte für ein, und wenn denn ä neue Partner chunnt hei si es Problem drmit, drbi hei si während dr anderä Beziehig viellicht au damals es problem mit em ex gha... Aber ebe dir miesst mit ihne lebe und s wichtigschte isch, euch die sie guet und DIR heit ä gsundi Beziehig!

06.08.12 11:34
himbeer 

ja ebe drum hani au gseit ich bi langsam guet im ignoriere. ich denk au es hät nöd in erster lini mit ihm ztue sondern dass ich det agfange ha mini eigene entscheidige treffe und sie s gfühl gha hät ich mach en fehler. es hät mi au lang sehr belastet, aber sit es paar jahr lahni sie eifach mache. hauptsach ich weiss wasi wott... und heiland, au wenns sött id hose gah, ich muess mini fehler im läbe au selber mache.

06.08.12 11:36
Daninici10

nicht registriert

@schmetterling: min schatz cha tanze - behauptet er jedefalls. i han eifach enigi jahr balett gmacht, wirds also glaub scho irgendwie anebringe

wie chamer denn di nöd möge so gemein

06.08.12 11:38
himbeer 

ah ich ha gmerkt es isch fast besser wenn d eltere de partner nöd so möged als wenns sone symbiose isch wie bim ex und mim mami... det bi mer amel selber blöd vorcho wenn er all sini problem zerst ihre verzellt hät, haha

06.08.12 11:41
Daninici10

nicht registriert

echt? so krass. da isch würklich au nöd gad agnehm.
i bi scho sehr froh das mini min schatz etz gern händ . isch schlimm wenn mer immer mue alose "mach schluss mit em, er tuet dir nöd guet . . . . .

06.08.12 11:47
Reebee 

@tanz
hm also eus ischs wichtig (vorallem mir), dass d'lieder en ussag hend. dur das ich 3 jahr ide staate glebt han, verstahn ich halt dummerwiis jede englischi tegscht und rege mi denn übelscht uf wenn wieder öper so en brunz zemesingt... naja ;)
zum inelaufe wotti de canon in D vom pachebel. ganz klassisch. was denn gnau ide chile lauft wüssed mer nonig. zum uselaufe hetti gern all you need is love, aber min fründ isch nonig sicher.
de hochziitstanz wird vermuetli zu annie's song vom john denver sii. das lied hett e mega ussag und i han scho vor jahre gwüsst, dasi das lied mal als hochziitstanz wett :)

06.08.12 11:56
schmetterling84 

@ Daninici Merci... nei weisch, ig bi halt Schwyzerä....:-) Und mi Schatz halt sie 8 Joohr au und denn hei si sGfühl er verotet sie Land... Jo dr Gipfel isch dä gsi, mi Schatz un ig hei eus sehr zyt gloh zum zämmä cho.. und i derä zyt si mir sehr viel zämmä fuhrt und si Cousin isch au drbi gsi und het mi jo kennt und gwüsst was lauft.. also mir si zämmä cho und es paar Mönet spöter het er ghürotet (eini us sim land wo er dunge gholt het) denn ishc mi Schatz mit sinä Eltere iglade gsi und ig nid... wo er nochegfrogt het isch d Begründig cho, d Tischordnig sig scho gmacht??!! Die hei imenä Clubhüsli ghürote.. Das isch dr Usschlag gsi für mi Schatz vorallem hei si ihn nebe so ä Cousine vo sinerä Frau gsetzt und wellä Verkupple!!!!!
Aber sini engi Familie wo dunge läbt, liebt mi!

@himbeer jo das würd i au nid wellä.. obwohl mis mami und mi Schatz stecke au immer unter einerä Decki... Meischtens im positive sinn..

1 .. 218 .. 433 434 435 436 437 .. 2097 .. 3757
richtig   Kollegin   irgendwie   bearbeitet   schnell   gspannt   himbeer   Problem   langsam   einfach   schaffe   Zeremonie   wirklich   eigentlich   natürlich   vorallem   natürli   Hochzit   Zuletzt   eigentli