| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 219 .. 436 437 438 439 440 .. 2099 .. 3757
06.08.12 18:54
jasi86 

Re: Bräute 2013

Has nur hüt grad gseh... Naja... denn ha i jo weder fliessig PN 's verschicke...

06.08.12 18:58
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ daninici10 Eui ihladigsböxli gsehnd meeeeeeeeegaaa schön us. Gfallet mir sehr guet und ich wür mich sehr über so ä Ihladig freue wenn ich so eine übercho würd. Super gmacht und echt glunge. KOMPLIMENT!

Grüessli

07.08.12 07:18
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LucyLu: Danke Bi sehr gspannt uf d reaktione vo de gäst. es isch ja nöd was womer knnt bi üs.

@himbeer: wird glaub scho eng mit 100 lüt
oder irgend sus en platz und e zelt ufstelle?

07.08.12 07:33
Elise 

Re: Bräute 2013

LucyLu:
@ daninici10 Eui ihladigsböxli gsehnd meeeeeeeeegaaa schön us. Gfallet mir sehr guet und ich wür mich sehr über so ä Ihladig freue wenn ich so eine übercho würd. Super gmacht und echt glunge. KOMPLIMENT!

Das hanich mir au denkt als ich d Föteli gseh han, mega speziell und u schöön!

07.08.12 07:42
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Danke vielmol für die liebe kompliment ihr händ mir gad di ganz unsicherheit gno.
i ha ebe immer bi allem wo i mach s gfühl es isch nöd guet gnueg, es goht no besser.
Aber dank eu han i wieder freud dra

07.08.12 07:50
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo alli!

ui ich bi grad recht happy, mir händs gester mine eltere gseit und es isch würkli guet gsi. min papi hät sich mega gfreut und grad grüeft "endlich!!!" und denn hät er grad allne sine kollege welle alüte... mis mami isch chli verhaltener gsi, aber sie hät au grad frage gstellt und ich ha denn gseit ich brüchi sie für d deko und denn hät sie scho agfange überlegge.... haha.

hüt chömed no siini eltere dra und mini schwö wahrschinli. denn wüsseds mal die wichtigste... de rest erfahrts denn a mim geburi :-)

07.08.12 08:01
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zämmä

@himbeer Das freut mi mega für di.... Gsehsch so schlimm ischs nid worde :-) Und dim Grosi bischs au no go säge? Het sie sich gfreut?

Gester ha ig chli im Internet gstöberet und wiedermol chleider agluegt... endlich hets au scho paar preview 2013 druf.. Bi sehr gspannt gsi uf d kollektion vom Eddy K. D Kleider sind sehr schön aber het mir bitz meh glitzer gwünscht... Heit dir au scho favorite wo dir wettet probiere? Ha mi geschter mol bim Brutkleiderlade gmeldet... ab Endi September sie die neue Kollektione dört.. freu mi sooo......

07.08.12 08:04
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja es isch würkli besser gsi als erwarted. mir sind ebe go esse mit mine eltere und ich ha denn aber welle warte bis mer wieder dihei gsi sind, will det im asia-resti isch d atmosphäre nöd so passend gsi irgendwie. drum händ mer relativ lang gwartet mit de news und denn häts zum grosi nüm glangt. aber die hani eh mal vorgwarnt

07.08.12 08:12
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: Super, das tönt ja ganz guet. Freu mi für di.

07.08.12 08:34
Reebee 

Re: Bräute 2013

@himbeer

cooli sach mit dine eltere :) besser chönts ja gar nid laufe, oder? :)

@schmetterling

jein, es git zwei kleider wo mir neuerdings würdet gfalle, s'eint hani scho live gseh... aber ich warte glaub no es bitz mit luege...
i glaub das isch ganz underschiedlich mit de neue kollektione. am einte ort hends gseit ab em oktober, bim andere erscht im november/dezember... komischi sach ;)

@lula

isch leider immer nonig besser. i han kei kontakt meh gha mit ihre sit det und im moment chani mi eifach nid ufraffe, irgend en entscheidig z'fälle... im moment schisst mich die situation eifach nur a.
alternative gäbts scho ;)

 1 .. 219 .. 436 437 438 439 440 .. 2099 .. 3757
eigentli   eigentlich   richtig   Zuletzt   schaffe   irgendwie   Hochzit   Zeremonie   bearbeitet   wirklich   langsam   vorallem   himbeer   natürlich   Problem   einfach   natürli   Kollegin   schnell   gspannt