| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 220 .. 437 438 439 440 441 .. 2099 .. 3757
07.08.12 08:34
himbeer 

Re: Bräute 2013

jaaa jetz chani mi wieder de grosse problem widme wie WO mached mer die frei trauig, haha.
ja ich hett gern welle verusse irgendwo aber det dörf mer ebe kei zelt ufstelle. wenn mer im notfall eifach allne en schirm verteiled? guet d füess sind ja denn glich nass... heieiei.

07.08.12 08:41
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Reebee; chan di verstoh. zum glück häsch no alternative und du chasch dir na chli zit lo mit de entscheidig. isch ja schliesslich wichtig

@himbeer: und d gästeliste isch scho fix? do chönder kai abstrich mache?

07.08.12 08:48
Elise 

Re: Bräute 2013

Chleid: Ich han mis jetzt schon gfunde - han eigentlich nur welle go luegä in Ladä

Isch eigentlich nöd plaanet gsi, dass ich s Chleid so früeh scho chaufä.

07.08.12 09:10
himbeer 

Re: Bräute 2013

@daninici:

die isch recht fix, ja. nur scho d familie sind ja fast 40 persone und mir händ würkli en recht grosse kollegechreis. und mir händ immer gseit mir wänd mit allne fiire wo wichtig sind. ah mir händ ja scho nochli ziit, da fallt mer scho no was ii. sobald eusi zeremoniemeister iigweiht sind chönd die ja denn au no helfe sueche. mir möchtet die frei trauig gern vo kollege mache lah.

07.08.12 09:20
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: ja da isch halt scho schö wenn alli chönd debi si.

vo kollege? so cool

07.08.12 09:20
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@himbeer Das mit dem Schlechtwetter-Programm isch so ä sach... Bi eus i dr region gits ä Park und dört wär au no ä Pavillon, aber denn mieste alli mit em Auto zerscht dört ahne und denn wieder retour und es het zwenig parkplätz... us dem Grund hei mri eus au für ä Garte i mim Dorf entschiede.. Aber ebe, wenns pisst bruche mir es Zelt. Das mit dä Schirm ha mir au scho überlegt... wenns nur fin tröpflet denn isch jo ok aber wenns richtig duet und no windet si alli nass...

Kleid.. bi echt überrascht dass scho so viel d Kleider hei... Ig ha ebe ä Vorstellig aber mega angscht dass es mir nid stoht, oder dass i nüt find wo mir passt.... Kennt öbber vo euch Veromia Marke? Ha do im Forum nüt gfunde... die hei au no schöni wo mir würde gfalle!

07.08.12 09:20
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Elise: cha schnell go gäll. magsch es üs zeige?

07.08.12 09:25
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja da hetts ebe en pavillon imene park wo mer sogar z fuess chönnt ane, muesst denn zwar amene samstig zmitzt durch d bahnhofstrass laufe aber das bringi au no ane... haha

ja d kollege wüssed no nüt vo eusere idee mit de freie trauig, aber ich denk die packed das scho. beid chönd guet rede und känned eus guet, drum händ mer au kein professionelle leiter welle.

07.08.12 09:32
Elise 

Re: Bräute 2013

Ich han au so mini Vorstelligä ka vom Chleid bzw. hani schon gwüsst, was ich will und was nöd, was für Element mir gfalled etc.
Mis Chleid hät vil vo dem, was ich mir so vorgstellt han, aber 100% erfüllt ses ab de Stangä jetzt nöd, darum lohni vilicht denn no es paar Sache änderä.

Daninici10:
@Elise: cha schnell go gäll. magsch es üs zeige?

Han gar kes Föteli da ufem PC und öffentlich zaige gaht eh nöd, nöd dass ER denn im Forum gwunderät und mis Chlaid gsieht

07.08.12 09:54
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: isch doch no cool durch d bahnhofstrass laufe. chönted ihr no paar bilder mache uf em weg.

trauig wird sicher schö so. mue ja würklich niemer proffesionells si find i

@Elise: ja, manne sind halt ab und zue au neugiertig

 1 .. 220 .. 437 438 439 440 441 .. 2099 .. 3757
natürlich   irgendwie   bearbeitet   schnell   natürli   wirklich   einfach   richtig   eigentlich   himbeer   schaffe   Zuletzt   Hochzit   langsam   Kollegin   vorallem   gspannt   eigentli   Problem   Zeremonie