| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 220 .. 438 439 440 441 442 .. 2100 .. 3757
07.08.12 10:28
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

göh euchi Männer tatsächlich do is Forum goh luege'?? Mim chem das glaub nie i sinn.... Ig hoffs emel!

Uii himbeer, falls d Bahnhofstross befahrbar isch (sorry bi halt es Baslermeitli) chasch jo ä Kutsche näh, am beschte ä wissi und alli Gäschte hindedri! Und das mit dä Kollege isch ä super idee... Weiss au noni wer eusi Trauig söll mache!

07.08.12 10:48
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

i glaub nöd das mine selber goht go stöbere do ine, aber er linst amigs dri wenn i am schriebe bi

07.08.12 10:49
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja ha ebe au denkt es git sicher no lustigi bilder :-)

07.08.12 10:53
himbeer 

Re: Bräute 2013

mine liest da glaub nöd aber me weiss ja nie. hanem uf jede fall vom forum schomal verzellt demit er weiss woher ich immer die idee ha :-)

hihi bahnhofstrass isch autofrei und es fahred tram, usserdem häts ame samstig wahrschinli öppe e million lüt uf de gass... ich glaub es blibt eus nöd viel anders übrig als laufe

07.08.12 10:56
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

weisch wie denn bisch voll de mittelpunkt. luter normal aglaiti lüt und mittedrin du mit em wisse chleid
i stell mir da mega vor im fall.
die gönd denn alli sicher gern uf d site wenn du daherschreitisch

07.08.12 10:59
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja ich hoffs, susch muessi mi det no dureprügle, das wär nöd so ladylike. fötel gits sicher au gueti... ou jetz hät mer grad die eint aglüte weg de bewilligung vonere freie trauig ufeme öffentliche platz, muess grad rasch zrugglüte...

07.08.12 11:00
Elise 

Re: Bräute 2013

I glaubä scho nöd, dass mine da aktiv mitliest, aber me weiss ja nie mit google und so chunnt me ja immer mal uf das Forum oder äbe, wenn er mal luegät, wenn ich dihai im Forum umesurfe
Ich gang also lieber uf Nummere sicher.

Ui himbeer, mitem Chlaid dür d Bahnhofsstrass, das gäbti sicher mega Föteli

07.08.12 11:22
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja da no d infos für all wo eventuell öpis ähnlichs planed:

me dörfted e frei trauig mache ufeme öffentliche platz, allerdings ohni infrastruktur, also kei zelt oder ähnlichs. es tischi für en apero wär jetz no erlaubt. plus d nutzig wär natürli nöd exklusiv, das heisst jede spaziergänger cha stahblibe und zueluege. aber das stört mi nöd mal so extrem irgendwie. trotzdem isch da die unsicherheit wägem wetter.

07.08.12 11:30
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

@himbeer jö das freut mi... wird sicher mega und wäg em schlecht wetter... wenns d Kollege mached, denn chasch jo au bitz mit dr Zyt spielää... So quasi doche n chline Apéro und wenn d Lüt eh stöh denn trauuig.. denn chönne d Lüt au mit em Schirm zueluege... und all die Spaziergänger.. weisch wie, d Lüt werde sicher mega grossi auge mache...

Weisch was au no wär, anstatt laufe, ä Rikscha.. Bi eus cha meh so eini miete mit em Velo vorne dra in rot mit Korb.. Ha mim schatz au gseit nach em Apero muess er mi mit dem ding zur Location fahre... Er as begeischtete Velofahrer:-)

07.08.12 11:35
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja will d location wär eigentlich mega, super schön mit ussicht und grad i de nächi vom restaurant. mues mal mini andere verhüratete kolleginne fröge wie sies gmacht händ mit de schlechtwettervariante. lang wäred mer ja so oder so nöd verusse...

 1 .. 220 .. 438 439 440 441 442 .. 2100 .. 3757
gspannt   himbeer   einfach   Kollegin   natürli   natürlich   Hochzit   Zeremonie   wirklich   Problem   richtig   schaffe   bearbeitet   irgendwie   eigentlich   langsam   eigentli   Zuletzt   vorallem   schnell