| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 221 .. 439 440 441 442 443 .. 2100 .. 3757
07.08.12 12:06
MaLu 

Re: Bräute 2013

@himbeer, also di einti vo üsne variante het o öppis dusse planet (apéro) und i müesst/dörft o dürne mega mönshe-mengi dert häre loufe. We mir das mache, überchöme üsi gest schirme und flip flops falls gewünscht, damit d schueh nid nass müesse wärde.. usserdem würde mir evtl so chrüter-fuessbäder mache für d füess när wieder suber z kriege..

07.08.12 12:19
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich find ebe no e zeremonie im räge mit grosse regeschirme no herzig irgendwie. ich wird das mal mit eusne zeremoniemeister aluege sobald die informiert sind. mir fallt susch i de nächi eifach nüt anders i, usser mir würded namal en saal miete aber das choscht denn au wieder und mir brüchtet d lokalität ja nur maximal e stund odr so...

07.08.12 12:23
MaLu 

Re: Bräute 2013

wenn hüratet ihr scho wieder?
guet, hie chas eh geng regne und me muess dermit rächne..
wenns aber im summer isch, isches ja meistens trotzdem recht warm und we dir alli schön bunti grossi regeschirme heit wird das sicher no es schöns bild

07.08.12 12:35
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

da mit de regeschirm wür e mega bild ge
schad find is halt eifach immer weg em chleid. da wird im rege scho übel zuegrichted und denn so is resti . .
stells mir halt gad mit mim vor wo sone riese schleppe het

07.08.12 12:45
himbeer 

Re: Bräute 2013

es wird ziemlich sicher de 14. september, werded hüt abig no mit sine eltere luege und mit minere schwö, aber ich denk de knackpunkt wägem datum sind mini eltere gsi, die sind immer i de ferie...

07.08.12 12:46
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah ich denk für 30 minute wär das zuemuetbar, ich muess mer jetz eifach es chleid ussueche wo wasserfest isch :-D

07.08.12 12:47
MaLu 

Re: Bräute 2013

klar himbeer, oder lasch dirs la ufebinde

07.08.12 12:53
himbeer 

Re: Bräute 2013

usserdem regnets eh nöd denn. und rege am hochzitstag söll ja sowieso glück bringe :-)

07.08.12 12:53
Mime 

Re: Bräute 2013

@himbeer: cool das mit dine eutere! und verauem di vater und wenn z fuess dür d bahnhofstross loufsch: chasch jo bluemeching/bride maids vorus schicke, woder dr wäg chli freimache, z.b. mit seifeblöterli. aber steue mers büud ou super vor! chume de cho luege

@rebee: schliesse mi ar daninici a, hesch ja zum glück no chli ziit. wünsche der zueversicht!

@elise: hesches de scho deheime? macht doch mega freud, und de chasch chli mit frisure und so umepröble... mache emu ig

@all: heit dir scho fotografe? wie machet ders? mi schatz steit gar nid uf fotoshootings, aber wenigschtens es paar schöni fotis wetti scho ha. und de gueti professionielli gruppeföteli, z.b. ou mou nume vo de eutere elei (ha z.b. fasch kei schöni föteli vo mine eutere, wüu jo meischtens eis vo beidne fötelet). mir hätte ir familie 2 hobbyfotografe, auefaus chönnte die später de s fötele übernäh, aber äbe für d paar- und gruppeföteli wetti einlech würklech öpper wo das scho es paar mou gmacht hett.

07.08.12 13:00
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: wenns etz würkli regne wür, wär so e kürzers chleid mit süesse gummistiefeli geil und denn nacher e bodelangs im resti
und sus bruchsch en gaaanz grosse schirm

 1 .. 221 .. 439 440 441 442 443 .. 2100 .. 3757
irgendwie   eigentli   Zuletzt   natürli   Zeremonie   wirklich   bearbeitet   schaffe   Problem   schnell   natürlich   gspannt   Hochzit   einfach   richtig   vorallem   himbeer   langsam   Kollegin   eigentlich