| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 221 .. 440 441 442 443 444 .. 2101 .. 3757
07.08.12 13:14
Mona83 

Re: Bräute 2013

@mime: also ich han ä super fotografin mit hammer refäränzä, sie isch zwar nöd billig aber det bini nöd so sparsam wils mer eifach wichtig isch. ich chan der nur empfählä nimm öpert professionells für diä föteli, wil das chasch nacher niä meh ha, hüratä isch ja öpis (hoffentli) eimaligs. han scho vo vielnä ghört wos bereut händ dass sie kei besseri föteli händ.

mir händ üsi fotografin vom 1 ah buächät, machet zerst zwei stund föteli, gönd dän id chilä und nacher fötelet sie no am apero und üsi akunft bim restaurant. nacher bini au uf kollegä agwiesä wo hobbyfotografä sind. dänkä am abig isches ja au glich. :-)

07.08.12 13:15
himbeer 

Re: Bräute 2013

@daninici: haha ou ja so herzig! aber für 2 kleider langt sicher s budget nöd und ich ha ebe au nöd so die schönste bei... wott ja mine gäst denn s ässe nöd verderbe.

mir lueged zwei fotografe ah, wobi de eint ebe nöd so im budget isch aber de macht sonen sympathische idruck, drum gönd mer glich mal go luege. und namal bi öpperem händ mer s datum scho mal blockt, isch aber no nüt definitiv.

07.08.12 13:19
Nathi1985 

Re: Bräute 2013

I chume jo üüüüberhaupt nöd no mit allem nohlese, schliiimm

Fotograf
Mir hend au proffessioneli fotografe, wos aber nonig lang mached und drum au nöd so tüür sind. Werded den au zersch es fotoshooting ha nur mir zwai und den no mit Eltere, Trauzüge und Gschwüsterti. Mir zahled glaubs für 12 stund 1'250 Fr.

Heeey Mädels i gang hüt go Kleider probiere und hoffentli ais kaufe mini Tante het es eiges Brautmodegschäft, aaaaaah i froi mi so, gli gots loooos!!!

07.08.12 13:22
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui nathi, viel spass!

mir gönd jetz hüt abig zerst no de schwiegerelter in spe go säge was mer vorhänd, hihi.
ah ja min vater hät mim fründ gester no "schwiegersohn" gseit und es sind glaub beid chli verschrocke wills no so komisch tönt, haha

07.08.12 13:36
Elise 

Re: Bräute 2013

Mime:
@elise: hesches de scho deheime? macht doch mega freud, und de chasch chli mit frisure und so umepröble... mache emu ig

Nei, das bliibt brav im Gschäft, denn gsehts au niemert, wos nöd sött
Mit Frisur weiss ich no nöd würklich, was ich mache will. Isch no schwierig.

Nathi1985:
Heeey Mädels i gang hüt go Kleider probiere und hoffentli ais kaufe mini Tante het es eiges Brautmodegschäft, aaaaaah i froi mi so, gli gots loooos!!!

Sooo cool

07.08.12 13:39
Valeria01 

Re: Bräute 2013

heiii määdels

ich bin zrugg us de Ferie...mein gott hend ihr viel gschribbe...da hani ja e wuche bisi alles glese han...
also erst mal willkomme allne neue :) het ja es paar ghe

bi mier hett de Altag wieder agfange.. aber ich han au ööpis fürd Hochziit chöne mache z'italie

- mier hend Ehering usgsuecht... chume per mail i de nöögste Tag en Kostevoraschlag über
- bin scho mal Gastgschenk go aluege...def. go usueche gönd mer denn im April und denn über Uffahrt go abhole ;o)
s'einzig negative was mich mega nervt isch das mier scho am Cousin vo mim Shcatz gnueg früeh euses HZ datum dure geh hend ( er wer euse Fotograf) und jetzt seit er das er am 1.9 also am tag nas eus am morge scho es HZ hetti...also er chan ev. nöd cho git mer aber bis endi August bscheid...also bin scho chli enttosche :(
ja mal luege was sich da ergiit

lg allne :)

07.08.12 14:08
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: ah so schlimm sind dini bei sicher nöd

07.08.12 14:10
himbeer 

Re: Bräute 2013

@ daninici: na ja, ich nenn sie gern scherzhaft-liebevoll "chruutstampfer" und es widerspricht mer eigentlich nie öpper wenni das säge...

07.08.12 14:10
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Viel Spass Nathi. isch ja cool e brutmodegschäft i de family. i glaub i wär ständig döt

07.08.12 14:13
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Valeria: ou so gemein. do denkt mer, mer seg so früeh dra und denn . . . hoff es chunt na guet für eu.

@himbeer: wie chunsch denn uf sone bezeichnig

 1 .. 221 .. 440 441 442 443 444 .. 2101 .. 3757
eigentlich   Problem   schnell   eigentli   wirklich   vorallem   himbeer   langsam   bearbeitet   Zuletzt   irgendwie   Zeremonie   richtig   natürlich   einfach   Kollegin   Hochzit   gspannt   natürli   schaffe