| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 222 .. 441 442 443 444 445 .. 2101 .. 3757
07.08.12 14:15
Valeria01 

Re: Bräute 2013

ja echt.... was mich vorallem gnervt hett isch das ich ihn am afang gar nöd han welle will er ja us de Fam isch und ichs doof finde will ers denn nöd chan gnüüse... und denn wo mer mal über das Thema gredet hend (wo aber d'Thema HZ gar nöd offiziel gsii isch) und ich ihm das gseit han isches uu hessig worde und hett gseit er machi das es segi schliesslich sin Cousin und so... und jetzt?

07.08.12 14:22
himbeer 

Re: Bräute 2013

das isch würkli mega doof valeria... aber immerhin sinder so früeh das ihr sicher no e alternative chönd finde falls es mitem cousin nöd klappt.

mini eltere sind au recht beidruckt gsi wo mer gseit händ was mer alles scho grobplant händ...

@daninici: haha ich ha mini bei vom vater gerbt und die sind leider recht churz und au nöd sehr elegant.

07.08.12 14:40
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Valeria: schrägi gschicht
stimm am himbeerli zue, ihr hetted zum glück no gnueg zit zum e alternative finde

@himbeer: also i han au so einiges vo mim dad. nur d bei leider nöd. sini sind mega schlank

07.08.12 15:27
Valeria01 

Re: Bräute 2013

ja da hend ihr beidi recht... naja ziit hani scho das stimmt ich finds eifach recht komisch wills zerst sonen Ufstand gmacht hend... und s'Datum wüssets au scho lenger und wo mier ihne sdatum gseit hend hends gseit ja tip top und jetzt de summer ahh ja weisch... struuub

07.08.12 15:36
Lilly4 
Re: Bräute 2013

isch doch leider no viel so valeria ... hoff klappet glich no mitem cousin!
mer chan sich nie uf all verlah tuet mer leid, uh schad falls es nöd klappe sött!
aber finde werdeter sicher öpert, da wür ich mir kei sorge mache!

mir händ e 'bekannti' als fotographin, sie macht das scho uh lang, zwar nöd brueflich, aber ich kenn ihri fotene - sind super !!! und däzue chund halt no das mer fascht nüd für sie müend zahle, isch ebe scho mega - däfür wirds z.b. meh ine gospelchor investiert ;) is esse etc. ... jede hät chli sini sache wo eim wichtig sind, das isch sooo verschiede! ich bin vorallem eh au nöd dä typ wo die 'gstellte' fotene mag, eher spontani, sicher au es gruppefoti und mit jedere familie + mitem fründeschreis etc., aber dä rescht vo dä fotene chan vo mier us chrüz und quer si das mer so richtig s fescht uf dä fotis gseht aber ebe, das gseht jede bitz anderscht und schlussentlich isch alles schön

07.08.12 15:40
Reebee 

Re: Bräute 2013

@mime

mir hend en fotograf buechet, scho relativ früäh. hend eus mit ihm troffe und es hett passt ;) er isch de da: www.picture-of-emotion.de

@nathi
also mir wönd denn föteli gseh gell

07.08.12 18:00
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Mädels händ ihr au scho Die perfekte Hochzeit uf em sixx gseh?

07.08.12 18:21
Elise 

Re: Bräute 2013

Ja hani au scho gluegät. Isch luschtig zum gseh, wie alli underschiidlich fiired und Chlaider aluegä find ich sowieso immer guet, au bi sonere Sendig Im ZDF sölls au sone Sendig geh.

07.08.12 18:31
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Au ja, bi vor allem immer gspannt was für e chleid sie aleged.
Isch amigs au interessant was us em budget alles mached.
Da mue i denn gad luege

07.08.12 20:10
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hallöchen zäme

Danke fürs Feedback wege 123 gold. De gömmer sicher mal gah luege

@Valeria: Herzlich willkomme zrugg. Hoffe, hesch schlni Ferie gha und dass di jetzt denn mit dim Brüeder chasch usquatsche. Duet mer leid, wegem Fötele. Aber du findsch sicher no öper, wos gern macht und Ziit het

@Fotograf: Mir hend eusi buechet. Macht hammer Fotis zumene Hammer Priis. Si chunt 14 Stund für 2'000 Fr. Da chamer natürlich nüüt säge

Wünsche eu en schöne Abig.

Grüessli

 1 .. 222 .. 441 442 443 444 445 .. 2101 .. 3757
wirklich   langsam   richtig   Problem   irgendwie   eigentlich   Zuletzt   eigentli   schnell   bearbeitet   Hochzit   Kollegin   natürlich   himbeer   Zeremonie   vorallem   schaffe   natürli   gspannt   einfach