| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 222 .. 442 443 444 445 446 .. 2102 .. 3757
07.08.12 21:37
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hei hei

habe die Sendung auf Sixx auch schon gesehen. Mein GG und ich machen uns manchmal einen Spass daraus es zusammen anzusehen...

Na ja die meisten feiern halt typisch Englisch... leicht abgedreht aber ganz lustig.

Haben aber für unser eigenes HZ noch nichts aus der Sendung profitieren können.

07.08.12 21:58
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Sanis:
hei hei

habe die Sendung auf Sixx auch schon gesehen. Mein GG und ich machen uns manchmal einen Spass daraus es zusammen anzusehen...

Na ja die meisten feiern halt typisch Englisch... leicht abgedreht aber ganz lustig.

Haben aber für unser eigenes HZ noch nichts aus der Sendung profitieren können.


Wenn chunnt die Sendig amigs? Hani na nie gseh... Wot auuuu

@ Fotograph: mir händ au scho eine buechet, will wo ich im Dezember Offertene ihgholt ha händ mer det bereits zwei abgseit will's a dem Datum scho buechet sind, unglaublich aber wahr.

@ Manne: Mine lost mir immer zue und fragt denn amigs au isch das nötig, säg denn immer: für es Perfekts Hochziit bruchemer das definitiv :-) haahaaaa aber amigs überleg ich's mer namal und amigs chumi zu ihsicht, aber nur amigs aber sust macht er sehr guet mit. Er isch ebenfalls zueständig fürd Musig (ich ha de DJ usegsuecht) und fürs Esse / Apero.

@ Valeria: herzlich Willkomme zrugg und hoffe s'Best wegem Fotograf. Häsch hoffentlich schöni Ferie kah. Und häsch s'Gspröch mit dim Brüeder scho kah?

@ Hombeer: wie händ Schwigis reagiert uf eui plän?

Sorry, isch chli länger worde... Schöne Abig na allne.

Grüessli

07.08.12 23:07
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LucyLu: chunt mentig bis fritig 15.15. I luegs amigs am abig mit dem comeback tv

Wünsch dir e gueti nacht

08.08.12 06:09
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Danke Daninici10, zum Glück hani au Comeback TV. Machi grad hüt Abig ;-)

08.08.12 07:46
Mona83 

Re: Bräute 2013

Morge Ladys

Han mal welä frage, wiä machet ihrs wäg de musig am abig? also mir seit musig halt nöd so viel, vorallem nöd alzu luti und spezielli. het meh freud wän chli spieli gmacht wärdet. :-)

han mer überleit dä kollegin ihrä fründ z fragä wo ab und zuä imä pub ufleit öb är eifach chli am laptop via youtube sound laufälah chan. oder isch das doof?

wet für das würkli nöd z viel gäld usgäh und han gfundä s isch sicher di best lösig, dän chönti ihn und d fründin iladä zum abigässä und wärend äm ässä chaner ja öpis laufä lah, muäs ja nöd di ganz ziit dävor sie.

was meinet ihr?

08.08.12 08:11
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hallo Mona
Bi eus isches es bitz andersch. mir isch musik sehr wichtig, miim gg nöd wükli. mir händ jetzt dj bazillus gno. sie tuet wäred em welcome drink und em ässe chill out sound laufe lah so bitz im hintergrund. denn wärded mir denn mal euse hochziitstanz mache (warschiendli gits en lustige, da min gg überhaupt nöd tanze chan und so fallts chli weniger uf ) und denn wird sie chli partysound laufe lah. so chli 80er 90er usw... mir chönd ihre aber au spezifischi lieder gä wo mir unbedingt wänd ghöre und suscht gahts sie eifach ufs publikum i. sie isch ja mega erfahre und macht das sicher perfekt.
so wies du möchtsch mache isch sicher au ok. denk eifach dra, dass du i dem rum muesch d'vorussetzige ha für e alag. suscht nutz dir au de laptop nüt. irgend e soundalag bruchsch ja denn sowieso...
aber suscht isch das sicher keis thema wenn das en kolleg vo dir macht.
grüessli und es schöns tägli,
nemo

08.08.12 08:22
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo alli!

weiss jetz gar nüm wer gfröged hät, aber d schwigis (hihi) händ guet reagiert. sie sind beid nöd mega emotionali mensche, sie händ sich aber gfreut. nachher bi de kollege isches scho chli herzlicher gsi, d kollegin hät sogar afa brüele will sie sich so gfreut hät! mini schwö hät scho gmerkt woher de wind weht und isch drum nöd so überrascht gsi, aber sie isch au voller vorfreud. jetz wüsseds mal die wichtigste, de gross rest wird endi monet überrascht. für das wotti no save the date charte mache. ha mer zwar au überleit magnet mache z lah wo mer denn an chüehlschrank cha tue, haha. muessi grad hüt d kollegin no iweihe wo d grafik macht.

@nemo: mir händ au dj bazillus mal provisorisch reserviert, aber da s datum jetz ja allne gaht chani nachher grad mal fix bueche und mal es datum abgmache für es treffe. sie macht aber würkli au scho per mail en mega nette und unkomplizierte idruck, das isch super!

08.08.12 08:49
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

at Mona83

Hoi Mona.... Da wir den Abend unkonventionell in einer Disco feiern ist die Musik natürlich sehr wichtig. Wir haben einen befreundeten professionellen DJ.

Wir waren aber auch schon auf Hochzeiten wo die Spiele im Mittelpunkt standen. Im einen Fall hatte sich das Paar eine Songliste zusammengestellt die den ganzen Abend einfach im Hintergrund durchgelaufen ist. Das war ganz angenehm in diesem Rahmen.

08.08.12 08:52
Nemo 

Re: Bräute 2013

@himbeer: ja sie isch echt cool, ganz e lässigi frau und offe für alles! sie stellt der sogar die ganzi music zäme für de hochziitstanz went öpis speziells wotsch usw... isch echt cool!!

08.08.12 08:58
himbeer 

Re: Bräute 2013

@nemo: ah super, ja mir händ sie meh oder weniger blind buecht aber ich ha ebe au scho recht viel guets ghört und eus isch musig wichtig, drum bruched mer en profi :-)

übrigens chum ich min verlobigsring no über und ich dörf ihn sogar selber ussueche und ha au eine gfunde wo mer guet gfallt... aber ich ha chli angst dass de ztüür isch. weiss öpper i wellem prisrahme sich die happiness-ring beweged?

 1 .. 222 .. 442 443 444 445 446 .. 2102 .. 3757
Hochzit   richtig   Kollegin   wirklich   natürlich   gspannt   eigentlich   himbeer   irgendwie   Zeremonie   schaffe   Zuletzt   Problem   bearbeitet   eigentli   schnell   einfach   vorallem   langsam   natürli