| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 223 .. 443 444 445 446 447 .. 2102 .. 3757
08.08.12 08:59
Mona83 

Re: Bräute 2013

dankä für eueri rückmäldigä :-)

also dä ruum wär glaub scho igrichtet für das. muäs demfall würkli dä dj mal fragä, will är hät genau au am glichä ort ghüratä, dä weiss das sicher. :-)

ou ja diä save the date chärtli, wo macht mer diä scho wieder?

08.08.12 10:25
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha jetz no d bürokollegin igweiht, die isch mega umegumped, haha. sie macht mer jetz e vorlag für save the date chärtli und die werded nach möglichkeit denn grad uf magnet druckt demits d gäst chönd an chüehlschrank oder türrahme hänke... hihi.

ha scho es briefing zämegstellt :-)

08.08.12 10:41
himbeer 

Re: Bräute 2013

hoi snet

wir wünschen uns auch nur geld... weiss aber noch nicht genau, wie wir das dann kommunizieren wollen. cih denke, geldwünsche sind heutzutage auch nicht mehr so selten. du kannst ja auch dazu schreiben, dass 10% der geldgeschenke für einen gemeinnützigen zweck eingesetzt werden oder so.

flitterwochen vor der hochzeit ist schon eher ungewöhnlich, denke ich... aber das sind ja eure freunde und familien, die sollten das sicher verstehen. ihr könnt ja an der hochzeit bilder aus den flittis zeigen :-)

08.08.12 10:51
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hallo ihr Liebe

Werd hüt wohl nöd so flissig mitschriebe. I lieg im bett, es goht mir gar nöd guet

Freu mi riesig für di himbeer. Du chunsch ja mega reaktione über

@ musig: üs beidne isch sie dasmol wichtig. Drum händ mir en saxophonist und en dj. Wart uf de vertrag und denn werded mir gli mal mit dene zämesitze

Wünsch eu en sunnige tag

Grüessli daninici

08.08.12 10:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou gueti besserig dir... und das bi dem schöne wetter.

ja d reaktione sind bis jetz würkli besser als erwartet. guet min schatz isch chli irritiert gsi will sini eltere nach de erste glückwünsch über d überschwemmige in manila agfange händ rede, aber ich denk die händ eifach nöd gwüsst was no säge :-)

08.08.12 13:38
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ musik.. mir mache das ganz ähnlich mona.. also nid mit de spieli aber mit dr musik. E kolleg chunnt cho ässe und spielt denn vor allem playlists abe und je nah stimmig villecht mau e wechsel, aber eher unkompliziert.

@wunschliste, mir wette de gärn mal e homepage mache und dert chame üs när geld a verschiedeni aktivitäte schenke.. ha das bi kollege gseh und isch sehr guet acho..

ohje daninci.. gueti besserig..

Zuletzt bearbeitet am 08.08.12 13:39

08.08.12 15:44
Nathi1985 

Re: Bräute 2013

Musig
Aso mir werded sicher en Dj/Musiker ha.. mir froged ez mol no en Kolleg vome Kolleg dä wör selber singe und Instrument spile, fänd halt das ebe au no lässig. Sbeste fänd ich jo so e Band, aber das cha me jo nöd zahle bi üs

Wunschliste
Mir wünsched üs au nur Geld, isch halt am aifachste find ich, wenn me jo ebe scho en Hushalt und alles het. I dä Iladig werded mir das nöd dri neh, das passt mir nöd. Aber üsi Trauzüüge werded sowiso no en Brief a alli mache mit Informatione und döt chunt den au diä Information dri.

@Danincini
Gueti Besserig wünsch i Dir!!

Mis Kleeeeid
Ladies es isch aifach dä HAAAAMMMEEEEERRRR!!!!!
I bin überwältigt, begeisteret und fast sprochlos
es isch perfekter und passender zu mir als ich mir das jemols het chöne vorstelle.. Mini Tante het das so super gmacht und ez isch es mega individuell und wird genau noch mine spezielle Wünsch apasst! I wöt ez hürote, i mag nüme warte
Leider, leider han is verhängt zum es Foti mache

08.08.12 15:52
Mona83 

Re: Bräute 2013

hey nathi freut mi dass dis chleid gfundä häsch. ich gah das weekend mit dä tz uf italiä inän brutladä will mini eltärä händ dunä grad no s feriähüsli, so verbindet mer das grad. :-)
hoffä ich bin dän au so erfolgriich wiä du. bin nöd so dä chleid typ.

wäg de musig, also ich han dä kolleg no nöd gfraget aber glaub ich machs. s bringt ja nüt wäni ä band han woni nöd wet.

wäg dä wunschlistä machet mirs au so dass mer das uf dä homepage kommuniziärät.
han scho eini agfangä, det chasch ebä agäh was wetsch und d lüt chönd där ateil schänkä. vorallem wän ä reis machsch chasch alles ufteilä, chasch z.b. au nur än drink imä pub oder äs znachtässä dri duä. somit isch au öpis für d aperogäst dinä. :-) han u freud a minärä homepage. :-)

08.08.12 15:57
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Danke ihr liebe. Goht mir zum glück besser. Schaffs etz zum ufstoh ohni das i gad zämebrich

Wow Nathi tönt ja super. Mag au nüme so lang warte


@wunschliste: mir händ keini und das au so uf de iladig. Mir hetted defür eifach gern wenn üsi gäst im hotel übernachted und am ostersunntig mit üs brunched.

08.08.12 18:58
LucyLu 
Re: Bräute 2013

MaLu:

@wunschliste, mir wette de gärn mal e homepage mache und dert chame üs när geld a verschiedeni aktivitäte schenke.. ha das bi kollege gseh und isch sehr guet acho..


@ Wunschliste: also mir machest genau glich wie du MaLu. Mir möchtet gern Geld a oisi Flitterwuche ane. Händ das so uf de Hompage gschriebe und so verschiedeni Aktivitäte ufglistet wo mer vhan en Teilbetrag dra ane Schenke, so chömer den au spezifischer Danke säge. Uf de Ihladige werdet mer nüd schriebe.

@ Musig: fürd Tauig und de Apero hämer es Trio arrangiert und für de Abig hämer en DJ. Find na schön wenn im Hintergrund Musig lauft und ich möcht scho gern ächli Party und das die d'Gsellschaft au tuet Tanze.

@ Daninici10: gueti Besserig!

@ Himbeer: das mit en Wort Schwigis bin ich gsi ;-))

Grüessli

 1 .. 223 .. 443 444 445 446 447 .. 2102 .. 3757
schnell   vorallem   richtig   bearbeitet   Kollegin   Zeremonie   Hochzit   eigentli   langsam   natürlich   einfach   irgendwie   Problem   eigentlich   Zuletzt   schaffe   gspannt   natürli   himbeer   wirklich