| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 223 .. 444 445 446 447 448 .. 2103 .. 3757
08.08.12 21:28
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hilfe ich suech doch no en fotograf =(

find afach kein guete =(

08.08.12 21:57
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

FOTOGRAF

Mir schaffä mit äm Beat Mumenthaler zämä... isch nid grad äs schnäppli si aber di beschtä biuder wo mä für gäud cha übercho...är söub isch sehr ä zrügghautendä coolä typ...

Kollegä vo üs hei mit äm Felix Peter zämägschaffet uns si o mega happy gsi.

09.08.12 07:01
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ lucylu.. ja das findi a däm äbä o giet. dass würklech o chlyni beträg chasch ine tue..

09.08.12 08:50
Reebee 

Re: Bräute 2013

@daninici
i hoff dir gads scho wieder besser?

@einladungen
i han geschter e (minere meinig na) hammer idee gha :) etz müämer nur endli d'gäschtelischte fertig mache, damit ich afange chan bastle :D

09.08.12 09:10
Elise 

Re: Bräute 2013

Guete Morge

Reebee, Gäschtelischte, da erinnerisch mich grad wieder dra. Mir händ mal wellä zämästellä mit wieviel Lüüt mir ungefähr bim Apéro rechne müend

Nathi: Verzell no chli meh zu dim Chleiderchauf, chasch so es paar Details vom Chleid sägä?

Daninici: Hoffe es goht besser?

09.08.12 09:26
himbeer 

Re: Bräute 2013

eusi gästeliste isch sowiit fertig, da cha mer ja au nochli dra bastle. ich mach uf jede fall es paar iladige zviel demit mer da churzfristig chönd reagiere

ich ha mer ja überleit eusi save the date charte uf magnet drucke zlah, das choscht jetz aber so 200 franke insgesamt... und es paar müested mer denn ja au no verschicke. isch scho chli viel für save the date, oder? es wär halt aber scho e lässigi idee findi eigentlich.

09.08.12 10:00
Mona83 

Re: Bräute 2013

@ himbeeri das wär scho ä uu cooli idee mit dä magnet aber irgendwiä au chli tüür.
und vorallem händ leider di wenigste so chüälschränk mit magnet. obwohl ich finds eigentli schad, isch no cool amel so idä ami film wänn alläs am chüälschrank hanget. :-)

09.08.12 10:13
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete morge ihr Liebe

Es goht mir wieder fast ganz guet. bi jedefalls scho wieder flissig am schaffe

@himbeer: i find d magnetli e cooli idee. aber stimm leider scho das vieli kein magnetische küehlschrank händ. i ha etz keine und i de neue wohnig au nöd.
was i au no herzig fänd für save the date s . . visitekärtli. wär sicher günstiger und irgendwie na originell

09.08.12 11:11
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

mier hend postkarte gmacht vu save the date und sie sind uuuh guet cho =) verschickt hani si nonig weli z fuul bin d adresse ufzschribe haha aber susch isch alles parat..

ich bin so nervös wege de zivile hochzig... wo ich im militär gsi bi hani afach andri sache im kopf gha und ha si chi vernachlässigt.. den isch sie ihgschnappt gsi =( und jezz muess sie sich das überlege ob sie das will mache =( oh man oh man =( und es isch scho am 20.12.2012!

hüt abig hemmer s gspräch mitem pfarrer =) juhuuu min schadz schissts zwar mega ah ... aber das isch normal :)

und nacher gahds go kleider probiere =)

09.08.12 11:12
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ahjaaaa... wer het da so herzigi ihladigsböxli gmacht? chasch mer de link schicke wo mer so böxli bechunt?

 1 .. 223 .. 444 445 446 447 448 .. 2103 .. 3757
gspannt   vorallem   Kollegin   himbeer   eigentli   wirklich   langsam   natürlich   Hochzit   einfach   schaffe   irgendwie   natürli   Zuletzt   schnell   bearbeitet   Problem   richtig   Zeremonie   eigentlich