| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 224 .. 446 447 448 449 450 .. 2104 .. 3757
09.08.12 16:29
Reebee 

Re: Bräute 2013

jo also ich würs nid druf acho la...
mim fründ sini schwöschter und ihren ma hend au e freii trauuig ufem schloss im garte und chönd notfalls in wiicheller oder so uswiiche.
eifach ufs wetter hoffe wär mir ein z'heisse. uf jede fall ide schwiiz.

09.08.12 16:38
Palchen 

Re: Bräute 2013

@himbeer
Wir hatten letztes Jahr im Freien geheiratet und wir hatten keine wirkliche Regen-Alternative. Klar wenn es wochen lang geregnet hätte, hätten wir uns in eine Scheune zurück ziehen können. Dies wäre für uns aber nur im absoluten Notfall (strömender Regen, Matsch etc.) in Frage gekommen. Wir haben aber unmengen von Regenschirmen organisiert, welche wir unseren Gästen bei Regen zu Verfügung gestellt hätten.
Schlussendlich müsst ihr aber wissen, was ihr wollt. Wie wichtig es euch ist im freien zu Heiraten und was ihr dafür in kauf nehmen wollt. Uns war es extrem wichtig und da wir in unserer Freizeit bei jedem Wetter drausen anzutreffen sind, hätte alles andere auch nicht so richtig gepasst.

Lg Palchen

09.08.12 17:13
himbeer 

Re: Bräute 2013

@palchen: danke für deinen input! vielleicht können wir wirklich als absoluten notfall die trauung dann in unserer location machen, falls es katzen hagelt... du hast recht. ich werde bei der besichtigung in den nächsten tagen mal schauen...

@reebee: ja drufacho lah ohni e alternative wottis au nöd unbedingt, das stresst ja denn nur...

09.08.12 18:21
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@himbeer: ha vorher d braut kauft. Es isch bricht dine weg schlechtem wetter. Mit aganz coole bilder

09.08.12 18:58
LucyLu 
Re: Bräute 2013

himbeer:
@palchen: danke für deinen input! vielleicht können wir wirklich als absoluten notfall die trauung dann in unserer location machen, falls es katzen hagelt... du hast recht. ich werde bei der besichtigung in den nächsten tagen mal schauen...

@reebee: ja drufacho lah ohni e alternative wottis au nöd unbedingt, das stresst ja denn nur...


Hallo Himbeer

Mir werdet au Trauig veruse uf de Wiese am See durefüehre wenns Wetter passt. Mir händ aber au ä schlecht Wettervariante, will wenns wür quer Regne woti nöd duse sih, es söll ja au en Moment sih zum gnüsse und einmalig. Mir händ ja alles am gliche Ort d.h. Trauig würd im Saal stattfinde wo mer denn au s'Esse hettet aber de Rum gseht ja mit de Bestuehlig und Deko ganz anderst us als bim Esse den. Und de Rum gfallt euis so drum hämerr die Alternative gno.

Ich wür scho ä allternative näh, will ich bin scho amene Hz gsi da häts de ganz Tag im Ströme gregnt, alles nass und pflotschig, denn mümer au bedenke das d'Wiese den nöd so guet betrettbar wär... Aber schlussendlich musch eifach es guets gfühl fürd Sach ha.

Grüessli

09.08.12 19:03
Nemo 

Re: Bräute 2013

Salui zäme, meld mi au mal wieder...
chan mir öper mit günstige stuehlhusse wieter helfe?? wett aber kei stretch-husse.
alles wasi finde isch echt tür, oder chan nöd id dschiiz gliefered werde us de usa. de wär keis problem.
bin nöd bereit meh zahle als 4 euro pro stuck.
danke!!
nemo

09.08.12 20:57
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

wuaaah laaaadys!!!

ohni witz ich bin im zoro inne gstande... es chleid ahgha und gwüsst das isch es!!!! den bini no in liluca und wer glaubts... det hanis gfunde! mis chleid =)

schlicht und wuuuuuuuuuuuuuunderschön!!!

mim schadz hani natürlich schomal verate wies usgseht ;) une lila und den wie batik ufe in grüen und obe wiis... ;) wer wots gseh? nachricht per privatnachricht :D

surprise surprise =)

09.08.12 21:09
LucyLu 
Re: Bräute 2013

zibesa:
wuaaah laaaadys!!!

ohni witz ich bin im zoro inne gstande... es chleid ahgha und gwüsst das isch es!!!! den bini no in liluca und wer glaubts... det hanis gfunde! mis chleid =)

schlicht und wuuuuuuuuuuuuuunderschön!!!

mim schadz hani natürlich schomal verate wies usgseht ;) une lila und den wie batik ufe in grüen und obe wiis... ;) wer wots gseh? nachricht per privatnachricht :D

surprise surprise =)

Hei zibesa, häSch ä PN.

10.08.12 07:35
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete morge zäme

@zibesa: au schön, freu mi für di. isch e cools gfühl gäll?


Bi gester im e heflt uf das Big Love gstosse. Isch öper scho mal döt gsi? lohnt sichs zum go?

10.08.12 07:59
Elise 

Re: Bräute 2013

Guete Morge

@zibesa: Han grad dis Chleid aglueget, häsch absolut recht - schlicht aber schööön und darum doch speziell. Aber bi dem Hersteller wunderet mich das nöd.
Wievil zahlsch fürs Chleid wenni dörf frage?

 1 .. 224 .. 446 447 448 449 450 .. 2104 .. 3757
himbeer   natürlich   Hochzit   bearbeitet   richtig   gspannt   eigentlich   natürli   eigentli   Problem   irgendwie   wirklich   langsam   vorallem   Zeremonie   Kollegin   schaffe   schnell   Zuletzt   einfach