| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 226 .. 449 450 451 452 453 .. 2105 .. 3757
10.08.12 14:28
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

http://www.lightinthebox.com/de/Mantel--...3-_p172420.html

wie finded ihr das? find da mega putzig

10.08.12 17:03
Lula 

Re: Bräute 2013

Hoi Mädels

Sorry, mir hei Ferie, u de isch es nit so mit im Forum umegruke...

@Sterndli: Was hesch Du für ne Fotograf? (Chas si das i Di scho mau gfragt ha?)

@Wunschliste: I wetti ä Homepage mit Wunschlischte, ua mit Sache wo mir no wetti oder setti ha, wo me e Betrag cha dra schänke (das süsch chli tüür weri, es Bett, Tisch u Stüehlwo einheitlech si, etc) oder chlineri Sachi wo me gad eifach so cha koufe, da i ou nit gärn Gäud schänke...

@Daninici: Kurz, aber härzig...

10.08.12 17:05
Lula 

Re: Bräute 2013

@reebee: Das isch eh uuuu cooli Idee, ha so ne Karte denn zur Taufi übercho, isch aber bestimmt mau was anders!! Gseht aber super us!!!!

10.08.12 17:23
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Bei Daninici10, find beid Chleider sehr schön und würd aber eher es farbigs näh, Argument das es mal wieder chasch ahzieh findi ebä au.

Und übrigens, mis Chleid woni det bi Light in the Box bstellt ha isch bereits choooo... Chums aber leider erst am Mentig über will's mer denn is Gschäft glieferet wird. Sooo cool, hoffe es isch was worde drus.

10.08.12 17:34
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Gruesse von on the road nach strassbuuuuurg

10.08.12 18:01
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LucyLu: ha minchli i da mit em mäschli verliebt

10.08.12 21:18
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hoi zäme

ich bin grad e chli gschockt... mer hend en band ahgfrogt maxinPUNKTch ich mein sie sind guet das strit ich nöd ah. aber ihri priise sind scho zimli überisse

Angebote Band MAXIN komplett inkl. Technik
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zeremonie: 4 Lieder Kirche. Mit Ak. Gitarre und Gesang (2 Musiker)
CHF 800.--
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Apero: 2 Stunde Livemusik (ab ca. 18:00)
CHF 2700.--
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Partyband am Abend (ab ca. 21:00/22:00) 3 x 45 Min. + Zugaben bis 02:00
3500.--
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Apero + Partyband am Abend 4300.--
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bei der Apero + Partyband Variante beträgt die Spielzeit des Apero Set ca. 1.5 Stunden
und die Spielzeit am Abend bei der Partyband 3 x 45 Min. Spielzeit.
Wir haben keine weiteren Kosten die anfallen.

was meinet ier? ich finds überisse! was meined ier?



liebi grüess vu de zibesa usem schöne strassbourg =))

11.08.12 00:57
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Daninici10:
@LucyLu: ha minchli i da mit em mäschli verliebt

Has namal genauer ahglueget, isch ufem Handy schwierig gsi. Mir persönlich gfallt das mitem Mäscheli besser und den wür ich's in Rosa näh... Würd doch grad zu Euere Farbe passe oder ? Uuund??? Bstellsch es??

11.08.12 09:09
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

LucyLu: du bisch soo süess, danke. I ha no e anders gfunde us chiffon. Die chleider vo mine bj sind au vo döt und i ha für mi sglich bstellt wo mini cousine het, has so schö gfunde. Leider chan i kai bild ifüege mit em ipad
Etz han i ebe e ähnlichs gfunde wo i aber denn glich in elfebei nimm aber mit schwarze schueh kombinier. I find da goht wills nöd e brutchleid isch. I zeigs dir denn

Wünsch eu allne e wunderschöns w-end

11.08.12 09:25
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@zibesa: i finds etz au nöd gad billig. Guet mir händ en saxophonist und en dj für 6 stunde am abig und zahled 5200.-
Wenig isch da au nöd, aber üs ischs wichtig und mir händ was speziells wölle.

Mir händs bi bright-entertainment.ch gfunde. Döt hets sehr viel künstler und musiker.
Het au was für e chliners budget

 1 .. 226 .. 449 450 451 452 453 .. 2105 .. 3757
langsam   eigentlich   Zeremonie   natürlich   schnell   Problem   natürli   gspannt   Hochzit   himbeer   irgendwie   richtig   vorallem   Kollegin   wirklich   Zuletzt   bearbeitet   schaffe   eigentli   einfach