| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 226 .. 450 451 452 453 454 .. 2106 .. 3757
11.08.12 11:08
LucyLu 
Re: Bräute 2013

zibesa:
hoi zäme

ich bin grad e chli gschockt... mer hend en band ahgfrogt maxinPUNKTch ich mein sie sind guet das strit ich nöd ah. aber ihri priise sind scho zimli überisse

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Apero: 2 Stunde Livemusik (ab ca. 18:00)
CHF 2700.--
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Partyband am Abend (ab ca. 21:00/22:00) 3 x 45 Min. + Zugaben bis 02:00
3500.--
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Apero + Partyband am Abend 4300.--
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bei der Apero + Partyband Variante beträgt die Spielzeit des Apero Set ca. 1.5 Stunden
und die Spielzeit am Abend bei der Partyband 3 x 45 Min. Spielzeit.
Wir haben keine weiteren Kosten die anfallen.

was meinet ier? ich finds überisse! was meined ier?



liebi grüess vu de zibesa usem schöne strassbourg =))


Hallo zibesa

Mir händ für d'Trauig und de Apero es Trio mit Akustikgitarre, Perussion & Handorgel, sie werden bi ois ca. 3h spiele / singe und das für Fr. 2'290.-. Es ist au viel Geld aber ois isch es Wert.

Das Trio wür für de Abig (7h) 2790.- choste. Ich find de Priis no fair (ca 930.- pro person für 7h), ich meine sie sind z'dritte und singet und machet Musig, bringed alles mit etc. Ä Band isch halt türer, nimm ah es sind au mehreri Lüt oder?

Am Abig hämer ä DJ gno, de chostet ois 7h um die 1200.- wasi voll nöd viel find. Wennt natürlich die zwei zahle ahluegsch isch halt de DJ scho viiiel billiger.

Ihr münd halt luege was es eui Wert isch und wie Wichtig das es eui ä Band z'ha also Live Musig. Ois isch es eifach a de Trauig und am Apero Wichtig, am Abig langet Ois de DJ...Was au na müsstisch bedenke: die Band / DJ / Sänger oder was au immer muss au Verpflegt werde (Esse, Trinke) und das chostet denn je nach grössi vo de Band au wieder ächli öpis.
Grüessli

11.08.12 11:09
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Daninici10:
LucyLu: du bisch soo süess, danke. I ha no e anders gfunde us chiffon. Die chleider vo mine bj sind au vo döt und i ha für mi sglich bstellt wo mini cousine het, has so schö gfunde. Leider chan i kai bild ifüege mit em ipad
Etz han i ebe e ähnlichs gfunde wo i aber denn glich in elfebei nimm aber mit schwarze schueh kombinier. I find da goht wills nöd e brutchleid isch. I zeigs dir denn

Wünsch eu allne e wunderschöns w-end

Ouuu jaaa, bin gspanne! Chasch ja das Elfebei Farige Chleid mit schwarze Accessoir nachli ufpepe

Wünsche au es schöns Weekend!

12.08.12 09:08
MaLu 

Re: Bräute 2013

ou lucylu.. das tönt ganz spannend mit dire band..
darfi frage wär die si..?

12.08.12 09:20
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo MaLu, ich Schick dir ä PN.

12.08.12 10:06
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja klar isches so...

ich han für min schadz e überraschig ich han en trummler und en piper organisiert... ide chile hemmer musik ab cd... und den dueni mis stuck zum ihmarsch no ahpasse und en gag ihbaue so wie es telifon wo verbunde wird wo ich mim schadz und de gäst säge dasi verspötet bi und ich hoffe dasi gli chume... gnau den seled den die irische spieler ahfah und ich lauf mit ihne und mim götti ih...

=)

aber am abig wärs scho schön nachem ässe d band zha das heisst verpflege dueni si nöd, sie chömed ja ersch nacher =)

12.08.12 10:47
MaLu 

Re: Bräute 2013

danke lucy :-)
hani scho übercho

12.08.12 11:42
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@zibesa: cooli idee mit em inelaufe

12.08.12 22:28
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

so ier liebe... ui das wucheend isch so schön gsi in strassburg leider han ich afach unbeschrieblichi schmerze gha weg minere schwangerschaft =( aber min schadz het sich rüeeerend um mich kümmeret.

mis mami het au frisch usm nähkästli plauderet und mini verwante freued sich au scho uf negsch jahr =)

mit de musig gsehts scho besser us =)

13.08.12 07:26
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@zibesa: ui zibesa, wie gohts dir denn etz? isch aber alles okay mit dim baby?

13.08.12 08:21
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Guete morge ihr Liebe

I hoff ihr händ e schös w-end gha!?

ALso i ha mi etz für e kurzes chiffon-chleid in elfebei mit schwarze pumps entschiede fürs standesamt.
I denk da chan i nacher au no träge wills kai brutchleid isch.



Vom Schueh han i kai bild. isch en spitze pumps schwarz mit schwarze steinli.


Das isch s chleid vo minere brutjungfere (i has für mi au bstellt wills mir so gfalle het/da bi etz i uf em bild)



Mir sind chli am umzug vorbereite, deswege s puff im hintergrund

Zuletzt bearbeitet am 13.08.12 08:22

Datei-Anhänge
IMG_0373.JPG IMG_0373.JPG

Mime-Type: image/jpeg, 199 kB

IMG_0374.JPG IMG_0374.JPG

Mime-Type: image/jpeg, 136 kB

 1 .. 226 .. 450 451 452 453 454 .. 2106 .. 3757
eigentlich   Kollegin   himbeer   Zuletzt   eigentli   schnell   vorallem   bearbeitet   gspannt   irgendwie   Hochzit   richtig   natürlich   schaffe   Problem   wirklich   einfach   langsam   Zeremonie   natürli