Bräute 2013 |
|
1 .. 227 .. 452 453 454 455 456 .. 2107 .. 3757
|
13.08.12 11:34
Daninici10nicht registriert
|
Re: Bräute 2013
sry isch e chli gross grate
da wür min chlin chihuahua sogar an altar träge. Sie liebt plüschis. V.a. die wo grösser sind als sie selber
|
|
|
|
13.08.12 11:47
zibesanicht registriert
|
mis ringchüssi het vier bei =)
ich nähe zäme mit mim mami es satin ringchüssi wo so zwei bänder het und den ebe no so chlini fürd ringe... den dueni nochi glitzer druf (ich han so en super glitzer lötstab haha) und das düemer eusere chline ume buuuch =) mis mami muss den mitere salami am altar stah und ihre rüefe hahaha =) natürlich luegi no nacheme wiise strumpfband, das cha sie den als halsschmuck alege =)
|
|
|
13.08.12 12:39
|
zibesa: jööööö süess bin scho gspannt druf
|
|
|
13.08.12 13:08
Sanisnicht registriert
|
Hallo Zämä
üsi RIngä wärdä vor Schmidin i näs schöns Metalltruckli ta. Rächt schlicht u glich mau öppis angers.
Treit wärdä si de vo mirä Nichtä (3 Jährig) und äm Neffä (2 Jährig) vom mim GG ... ds wird sicher sehr emotionau
|
|
|
13.08.12 13:14
LadyWolverine
|
Hoi liebi Brüütlis :)
Bi letschte Wuche mit enere Genickzerrig dihai gsi.. S isch nonig ganz weg, abr ich cha wieder chli länger ufrecht sitze ohni dass mir de Grind abe gheit ^^
Bi deshalb au nit oft online gsi.. Und ha natürlig Zyt gha zum nochdenke... Und ich bi jetzt zu dem Schluss cho, dass mini Trauzügin nit diä richtige is :( Sie interessiert sich 0 für die Hochzyt. Sie frogt nüt, sie isch desinteressiert, wenn ich ihr öppis zeig odr seit mir numä wie sie's emol wird mache, wenn sie hürotet. Sie isch neidisch (het sie mir au am Afo mol gstande) und das isch schlächt für eusi Bruut-Trauzügin Beziehig... S wär jo so aifach gsi, wil sie mini längschjährige Fründin isch und drzue no die Fründin vom Brueder vo mim Schatz, der au Trauzüüg isch.
Was selli jetzt mache? Ich ha ihre scho akündet, dass ich mit ihre muess schwätze, möglichst no diä Wuche. Ich hätt e anderi Fründin, wo sich mega freut und mega tolle Ideen het und grad Gänsehuut überchunnt, wenn sie die ganze Vorbereitige gseht. Ich würd gärn sie als Trauzüügin ha.
Was meint dir? Heit ihr au so e Situation gha?
Wie sell ich ihre das sage, dass sie nüm "guet gnue" für mich isch als Trauzügin? :(
Ah, News hani au no :) Mir hend am Samschtig eusi Trauring bestellt :) :) :) Am 10. Dezember chönne mir sie cho hole :)
Liebs Grüessli
Anette
P.S.: Das Ringchüssi isch meeeega härzig :)
Ah, au so öppis... Mini no Trauzüügin cha guet nähe... Und ich ha sie bete, dass sie eus doch euses Ringchüssi cha sälbsch mache. Jetzt hani ihre letschti Wuche emol euseri "Vorstellige" voneme Ringchüssi gzeigt. Ich ha dänkt s wär no chli schwierig diä Name odr so vo Hand uf z sticke, also hani ihre gseit, dass mer do chönnt luege, ob mer das nit loht besticke vonere Firma. Denn het sie gseit ich sell emol de einte Schneidere bi eus froge, ob der das nit cha mache. Hmmm.. ich ha aigentlich dänkt sie macht es.. das mit däm loh besticke isch numä e Idee gsi, abr wenn ich mich jetsch sell sälbsch drum kümmere (het so tönt, als wott sie nüt mit dem Ringchüssi z tue ha), denn bestell ich eis im Netz...
@Shopping Gits irgendwo i dr Schwiz odr im angrenzende Usland evtl. Bruut-Shopping-Möglichkeite? Ich mein im Internet findet mer so vil Züg, abr ich würd gärn emol in e Lade ine, wo mer so Züg wie Tortefigure oder so Hochzytschlinigkeite und Deko-Idee direkt chönnti kaufe. Öpper e Idee?
|
|
|
|
|
13.08.12 13:38
|
@LucyLu: Danke. I werds ende monet bstelle bi light in the box. i muess es uf mass neh wies rosa farbene uf em bild. klappt ganz super. bi ebe bi dem stoff au sicher das er guet usgseht. die andere wäred satin oder taft gsi. weisch halt nie wies live usgseht.
@LadyWolverine: i wür sie zerst direkt druf aspreche und denn luege wa sie dezue sait. Wünsch dir das es so chunt das für di passt.
|
|
|
|
|
|
1 .. 227 .. 452 453 454 455 456 .. 2107 .. 3757
|