| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 227 .. 452 453 454 455 456 .. 2107 .. 3757
13.08.12 11:34
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

sry isch e chli gross grate

da wür min chlin chihuahua sogar an altar träge. Sie liebt plüschis. V.a. die wo grösser sind als sie selber

13.08.12 11:47
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

mis ringchüssi het vier bei =)

ich nähe zäme mit mim mami es satin ringchüssi wo so zwei bänder het und den ebe no so chlini fürd ringe... den dueni nochi glitzer druf (ich han so en super glitzer lötstab haha) und das düemer eusere chline ume buuuch =) mis mami muss den mitere salami am altar stah und ihre rüefe hahaha =) natürlich luegi no nacheme wiise strumpfband, das cha sie den als halsschmuck alege =)

13.08.12 12:39
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

zibesa: jööööö süess
bin scho gspannt druf

13.08.12 13:08
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Hallo Zämä

üsi RIngä wärdä vor Schmidin i näs schöns Metalltruckli ta. Rächt schlicht u glich mau öppis angers.

Treit wärdä si de vo mirä Nichtä (3 Jährig) und äm Neffä (2 Jährig) vom mim GG ... ds wird sicher sehr emotionau

13.08.12 13:14
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

Hoi liebi Brüütlis :)

Bi letschte Wuche mit enere Genickzerrig dihai gsi.. S isch nonig ganz weg, abr ich cha wieder chli länger ufrecht sitze ohni dass mir de Grind abe gheit ^^

Bi deshalb au nit oft online gsi.. Und ha natürlig Zyt gha zum nochdenke...
Und ich bi jetzt zu dem Schluss cho, dass mini Trauzügin nit diä richtige is :(
Sie interessiert sich 0 für die Hochzyt. Sie frogt nüt, sie isch desinteressiert, wenn ich ihr öppis zeig odr seit mir numä wie sie's emol wird mache, wenn sie hürotet. Sie isch neidisch (het sie mir au am Afo mol gstande) und das isch schlächt für eusi Bruut-Trauzügin Beziehig...
S wär jo so aifach gsi, wil sie mini längschjährige Fründin isch und drzue no die Fründin vom Brueder vo mim Schatz, der au Trauzüüg isch.

Was selli jetzt mache? Ich ha ihre scho akündet, dass ich mit ihre muess schwätze, möglichst no diä Wuche. Ich hätt e anderi Fründin, wo sich mega freut und mega tolle Ideen het und grad Gänsehuut überchunnt, wenn sie die ganze Vorbereitige gseht. Ich würd gärn sie als Trauzüügin ha.

Was meint dir? Heit ihr au so e Situation gha?

Wie sell ich ihre das sage, dass sie nüm "guet gnue" für mich isch als Trauzügin? :(


Ah, News hani au no :)
Mir hend am Samschtig eusi Trauring bestellt :) :) :)
Am 10. Dezember chönne mir sie cho hole :)

Liebs Grüessli

Anette

P.S.: Das Ringchüssi isch meeeega härzig :)

Ah, au so öppis... Mini no Trauzüügin cha guet nähe... Und ich ha sie bete, dass sie eus doch euses Ringchüssi cha sälbsch mache. Jetzt hani ihre letschti Wuche emol euseri "Vorstellige" voneme Ringchüssi gzeigt. Ich ha dänkt s wär no chli schwierig diä Name odr so vo Hand uf z sticke, also hani ihre gseit, dass mer do chönnt luege, ob mer das nit loht besticke vonere Firma.
Denn het sie gseit ich sell emol de einte Schneidere bi eus froge, ob der das nit cha mache.
Hmmm.. ich ha aigentlich dänkt sie macht es.. das mit däm loh besticke isch numä e Idee gsi, abr wenn ich mich jetsch sell sälbsch drum kümmere (het so tönt, als wott sie nüt mit dem Ringchüssi z tue ha), denn bestell ich eis im Netz...



@Shopping
Gits irgendwo i dr Schwiz odr im angrenzende Usland evtl. Bruut-Shopping-Möglichkeite?
Ich mein im Internet findet mer so vil Züg, abr ich würd gärn emol in e Lade ine, wo mer so Züg wie Tortefigure oder so Hochzytschlinigkeite und Deko-Idee direkt chönnti kaufe. Öpper e Idee?

13.08.12 13:23
Mona83 

Re: Bräute 2013

Hallo lady wolverine

hoffä s gaht dir besser. :-)

hmm isch sicher ä doofi situation wo du häsch. häsch dän das nöd vo afang ah vermuätät wäg de iversucht? also ich han zum bispiel eini extra nöd gnah wo scho uu lang wet hüratä und chind ha aber ihrä fründ will nöd. und irgendwiä hät sie amel eh chli agfangä ä konkuränzkampf zwüsched üs machä wär diä besser beziähig hät. ich het das ja gar nöd nötig und han mi au nöd welä druf ilah aber mängisch bini doch druf i und drum hani sie nöd gnah als trauzügin.

bin grad letscht weekend mit minärä trauzügin z italiä gsi und han äs wiiberweekend gmacht, sind inä brutgschäft, händ sound glosed wo für d hochziit in frag chunt etc. bin so froh hani sie gnah, sie isch super.
han scho vo vielnä ghört dass d trauzügä mega wichtig sind.

wiä wärs dän wän mit dinärä zerst mal redsch, sie frögsch öb sies überhaupt wet und mit härz däbi isch und ihrä seisch was erwartisch vonärä trauzüg. vilicht merkt sie sälber dass sie nöd di richtig isch.
und sust nimsch di ander kollegin als tätschmeisterin.

hoffä heg där chönä hälfä.

liäbs grüässli

13.08.12 13:27
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo zäme

@ Daninici10: dis Chleid gfallt mer uh guet, chas mer guet Vorstelle mit de Schwarze Schueh. Häsch es scho bstellt? Bi Light in the Box? Mis Chleid woni det bstellt ha isch hüt Cho, de erst Ihdruck isch Super, jetzt muss es nur na vo de Grössi passe.
Dis Ringchüsi isch den Süess. Mis wird mir mis Mami mache us Moos etc.

@ Valeria: gell du meinsch die Gläsli, mir persönlich sind z'Farbig aber evtl. nur mit eune Farbe Chan das sicher guet usgseh und nid nach Chindergeburi...

@ LadyWolverine: verzwickti Situation aber ich wür glaub au ä anderi TZ näh, musch es ihre halt erchläre, evtl verstaht sie dich und gits Amt au Freiwillig ab. Häsch ihre denn die Sache vo wege Deinteresse etc scho mal gseit? Oder dini Erwartige a ä TZ? Will das findi amigs scho au na wichtig...

Grüessli

Zuletzt bearbeitet am 13.08.12 13:30

13.08.12 13:38
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LucyLu: Danke. I werds ende monet bstelle bi light in the box. i muess es uf mass neh wies rosa farbene uf em bild. klappt ganz super. bi ebe bi dem stoff au sicher das er guet usgseht. die andere wäred satin oder taft gsi. weisch halt nie wies live usgseht.

@LadyWolverine: i wür sie zerst direkt druf aspreche und denn luege wa sie dezue sait.
Wünsch dir das es so chunt das für di passt.

13.08.12 14:31
Reebee 

Re: Bräute 2013

@lady wolverine
du glaubsch gar nid, wie sehr ich dich chan verstah. ich bin inere ähnliche situation und weiss drum, dases nid eifach isch. i denk am beste redsch würkli mal mit ihre oder schribsch ihre es email und schribsch der mal dini bedenke und so vode seel. wenns für dich nid stimmt, denn isch das nid guet, will DU und din schatz sind di wichtigschte persone i dere ganze aglägeheit. es muess für eu stimme und nid für wer andersch...

i han gad vorane minere TZ es email gschribe und ihre gseit, dass ich vo ihre etz en entscheidig bruche. langsam aber sicher chömed d'vorbereitige is stocke (mir hend scho lang mal welle es TZ treffe mache...) und i ha kei luscht wegs ihrere zimpereie irgendwelchi kompromiss izga. mal luege, was retour chunnt...

13.08.12 14:39
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ ladywolverine, i cha di sehr guet verstah und es isch e schwierigi situation..
i weiss, me sött när kommunikation sueche etc, aber me würd sich doch wünsche, dass e tz vo allei u ohni dass me zersch z gspräch muess sueche freud zeigt und motiviert isch..
nichtsdestotrotz, wenns denn halt nid so lauft, muesch halt villecht gliich mau öppis sägä..?
oder eifach sägä, wie du di derbi füehlsch?

@ reebee, oh da bini o gspannt!

 1 .. 227 .. 452 453 454 455 456 .. 2107 .. 3757
wirklich   irgendwie   gspannt   Zeremonie   himbeer   eigentli   vorallem   einfach   natürli   langsam   schnell   Hochzit   bearbeitet   Zuletzt   schaffe   natürlich   richtig   Kollegin   eigentlich   Problem