| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 228 .. 453 454 455 456 457 .. 2107 .. 3757
13.08.12 14:43
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Verstah da nöd so mit de tz. also i wür mi freue wenn i das amt überchum und immer froge wies vora goht usw.

Vielicht ischs teils chli ifersucht. i chas mir sus nöd erkläre.

@Reebee: Bin au gspannt und hoff das sie 's igseht und di endlich unterstütze mag

13.08.12 14:43
LadyWolverine 

Re: Bräute 2013

@Mona
Naja, so goht.. Macht immr no weh ;)

E Tätschmeischter hend mir ebe scho... Jo ich wird uf jede Fall mit ihre schwätze! :)

@LucyLu
Nai uf ihrs Desinterässe hani sie nonig agsproche, abr das chunnt no.
Jo mit de Erwartige.. Einersits cha mer em Trauzüüg alles an de Grind werfe was mer erwartet odr s passt aifach so, dass mer das gar nit muess.. ;) Ich sägs emol so, ich ha dänkt mir kenne eus besser und würde uns besser vrstoh. Abr mis Mami het jetzt au gseit, numä wil mer sich scho lang kennt heisst es ebe nit, dass mer sich guet kennt. Mir hend eus über Johr hinweg numä einisch odr zwei mol im Johr gseh... isch halt nit eso vil...
Ich schwätz emol mit ihre...


@Daninici
Das mach ich, merci :)

@Reebee
Es Email würd ich au gern schribe, abr ich glaub das chunnt ebe scheisse (also bi minere), daher muess ich wohl odr übel durch das Gespröch duure...
Ich wird sie froge, ob sie das würklich wett mache und ob sie denn au bereit isch, mini Vorstellige gerecht z werde. Und wenn sie zögert, denn isches passiert...

Ich hätt halt gärn e Trauzüügin, wo sich vo sich us chli ibringt und wo mer nit muess Angscht ha, dass d Trauzüügin grad so vil macht, wie mer ihre seit, wenn überhaupt und denn no muess hinte noche renne... Ich bruuch öpper wo sich mit mir freut und mitfieberet und nit öpper wo s mir nit mag gönne... Ich gspür das irgendwie dass sie ifersüchtig isch...

Hmpf, das isch so e beschissene Situation... :(

Merci vilmol für euri Antworte!!!

13.08.12 14:50
MaLu 

Re: Bräute 2013

Ich hätt halt gärn e Trauzüügin, wo sich vo sich us chli ibringt und wo mer nit muess Angscht ha, dass d Trauzüügin grad so vil macht, wie mer ihre seit, wenn überhaupt und denn no muess hinte noche renne... Ich bruuch öpper wo sich mit mir freut und mitfieberet und nit öpper wo s mir nit mag gönne...



ja genau das hani gmeint lady wolverine

i ha bi mine tz immer no z gfüehl, dasses ihne z wiit wäg isch und hoffe, das chunnt de no chly meh

@ daninci, das hani eigentlich o z gfüehl, aber i bi eh eini, wo sech schnäu mit öpperem mitfreut und denn mal nachefragt, au wenn es baby unterwegs isch oder so.. aber mi schatz het mir gred chürzlech gseit, i chönni nid vo andere erwarte, dass anderi genauso gern anteil nähme wie ig säuber.. und das het villecht chly wahrheit dran..

Zuletzt bearbeitet am 13.08.12 14:51

13.08.12 14:58
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@LucyLu
ja genau die meini...ich find die ebe mega schön... han zwar aber au no kei Ahnig wo ane demit... aber schön findis... und so wie du meinsch mi einere oder 2 Farbe wers au no cool und ebe würd au edel usgseh...
ich mach mier mega gedanke weg de Kiledekoration... eigentlich würd ich die au gern selber bastle (bankdekoration) ... aber ich weiss nöd was...


Lg Valeria

13.08.12 15:05
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@LadyWolverine: Das han i ebe au denkt mit de ifersucht. Schad

Du weisch ja das i de 2. Hochzitsalauf nimm und i ha tz müesse wechsle. sie isch glichzitig mini coiffeuse und het 13 mönet zit gha zum mini haar blond mache. s ergebnis nach über eme jahr: 5 verschiedeni farbe und nöd strähne oder so, sondern ganz blöck. sie het sich irgendwie scho interessiert, aber meh so . . . was kosted das und so. und mir händ nöd di glich wellelängi gha. sie het alles anders gmacht.

nach de absag han i müesse ghöre vom trauzüge das sie sich mega drüber ufgregt het das is abgsait han und sie heg ja sooo viel gmacht. sie het nur mini haar kaputt gmacht und sus eigentlich nix

etz isch mini bescht fründin trauzügin. sie het zwar leider sehr wenig zit (studium) aber sie freut sich riesig für mi und isch do wenn sie bruch

13.08.12 15:51
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha sowieso vor gwüssi ufgabe z verteile. mini TZ wird mini schwö, aber die isch gar nöd so de organisator... ich defür umso meh. ich lah also denn lieber de polterabig vonere andere kollegin no organisiere wo mega gueti parties schmeisst und für die restliche chlinere sache hani na es paar gueti kolleginne woni ebe au gern wott mit ibezieh. mini schwö "muess" also nur unterschribe und mitcho s chleid cho ussueche und so... ich glaub das chunnt nöd schlecht so. denn cha au jedi das mache wo sie cha und gern macht und ich cha glich all chli beschäftige

13.08.12 15:52
MaLu 

Re: Bräute 2013

nid e schlächte plan, himbeer
muess i däm fall villecht o no chly lehre abgäh..

13.08.12 15:57
Reebee 

Re: Bräute 2013

ladies, wie erwartet isch kei antwort uf mini TZ frag retour cho, sondern nur wiiteri vorwürf. ich mag eifach langsam nüme. was hett sie devo, wenn sie mir mini eigeti hochziit madig macht? das isch doch eifach unfair und unwürdig.
ich chönnt chotze, aber ehrlich...

13.08.12 15:59
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja die wichtige sache machi scho selber, schliesslich isches ja mini hochzit und ich lah mer nöd gern driirede bi so sache. ich wott zb denn au kei oder nur sehr wenig spiili und so, da muessi denn de finger schochli druf ha...

aber ich ha mi ebe au bi de trauzügin chum chöne entscheide. ich ha gwüsst mini schwö würd sich freue, aber meh als unterschribe chani fast nöd verlange. denn hani 3 sehr gueti kolleginne, woni aber keini de andere ha welle vorzieh... und die eint woni mer für de polterabig vorgestellt ha känni ebe nonig soooo lang und das wär denn vilicht fast chli fies für langjährigeri kolleginne. ich hoff mit dere lösig fühled sich all wohl und niemer fühlt sich zrugggsetzt...

13.08.12 16:00
MaLu 

Re: Bräute 2013

ach reebee, denn lah doch die.. i ha würklech z gfüehl, di macht dir nur dini hochzyt z verleide!
plan b?
tröst...

 1 .. 228 .. 453 454 455 456 457 .. 2107 .. 3757
himbeer   natürlich   Problem   schnell   Hochzit   Kollegin   Zeremonie   Zuletzt   einfach   schaffe   eigentli   vorallem   richtig   irgendwie   eigentlich   gspannt   wirklich   bearbeitet   langsam   natürli