| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 228 .. 454 455 456 457 458 .. 2108 .. 3757
13.08.12 16:01
himbeer 

Re: Bräute 2013

@reebee: häsch denn e alternative? ich würd mal abmache ufen kafi und ihre denn det halt säge dass du dich für öper ander entschiede häsch, will d organisation dich so meh stresst als dir s läbe erliechtered.

das isch echt e doofi situation...

13.08.12 16:01
MaLu 

Re: Bräute 2013

himbeer:
haha ja die wichtige sache machi scho selber, schliesslich isches ja mini hochzit und ich lah mer nöd gern driirede bi so sache. ich wott zb denn au kei oder nur sehr wenig spiili und so, da muessi denn de finger schochli druf ha...


geit mir äbä o so.. und es fägt ja o..
ja genau, also bi de spieli wotti de o chly druf si.. aber das hani itz sooo mängisch wiederholt, die wärdes wohl nid wage

13.08.12 16:04
himbeer 

Re: Bräute 2013

@malu: mini bridesmaids wo das denn hoffentlich werded überneh mit de koordination am tag selber (sie wüssed no nüt vo ihrem glück) sind super für so sache, aber die eint oder ander chönnt no e schwächi ha für so züg... also nöd so mega peinlichi sache, das sicher nöd. da sind mer sicher uf einere wellelängi

13.08.12 16:05
Reebee 

Re: Bräute 2013

du hesch recht malu, scho lang... aber irgendwie cha en teil vo mir nonig ganz igseh, dass die fründschaft vermuetli längscht geschichte isch.. naja. bin mal gspannt was uf mini gsalze antwort retour chunnt. etz isch denn gnueg heu dunne.... :(

plan B gits, sogar en plan C. es wär also rein logistisch gseh kein beibruch.

13.08.12 16:06
Reebee 

Re: Bräute 2013

@himbeer
i ha kei luscht mich mit ihre z'treffe nur zum mir alose, dass ich a de ganze misere schuld bin :( nene, entweder sie gseht mal irgendwas i, oder sie isch di längscht ziit mini TZ gsi. bin mittlerwiile eifach nur no gnervt... :(

13.08.12 16:08
himbeer 

Re: Bräute 2013

@reebee: ja denn denki isches ja eh scho klar... ich würd hüt no mim plan b alüte und die ufgab überträge. mit de andere chäre chasch au no wenn die neu TZ mit de planig agfange hät

13.08.12 16:14
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Also meine "beste" Freundin ist auch nicht mehr meine beste Freundin geschweige denn TZ... Die Probleme fingen aber schon vor einiger Zeit an. Sie lebt in D, ich hier. Klar ist es etwas schwerer eine Freundschaft aufrecht zu erhalten, aber dann müssen beide daran arbeiten. Sie vergass ständig anzurufen. Habe ihr gesagt, dass mich das verletzt. Eine Zeitlang hatten wir nur "Streit". Dann habe ich ihr einen langen Brief geschrieben, sie gelobte Besserung und unsere Freundschaft wurde besser. Bis ich ihr sagte, dass wir heiraten...

Sie hat sich im letzten Jahr sehr sehr verändert (wurde mir in der letzten Zeit immer mehr bewusst). Ob's an ihrem "neuen" Freund liegt, weiss ich nicht und kann ich nicht beurteilen. Vermute aber schon. Zuerst war sie meine Trauzeugin, das stand für uns schon immer fest das wir gegenseitig TZ sein werden und auch Patin falls eine mal Kinder bekommt.

Aber dann sind einige Dinge vorgefallen... Z.B. solle ich doch im Juni Rücksicht darauf nehmen, da ihr Freund Ende Juni Geburtstag hat. Wäre ja dann doof wenn wir am gleichen Tag heiraten würden. Zu diesem Zeitpunkt kannte ich den noch nicht mal! Also weder Termin noch ihren Freund!! An dem Tag, als wir beschlossen zu heiraten, rief ich ihr ganz aufgeregt an und wir sprachen darüber auch nach Hamburg zu meiner Mom zu fliegen, da ich gerne mit ihnen 2 nach Kleidern geschaut hätte. Ein paar Wochen später wollte sie das nicht, wir sollten zu ihr (meine alte Heimat) kommen. Und sie wusste, dass ich nicht dorthin kommen kann. Passt nicht in meine Planung, ich habe so gut wie kein Wochenende frei. Aber nach Hamburg nee, dass will sie nicht. Dann haben wir über einen Junggesellinnen Abschied gesprochen (es war immer unklar, ob ich einen möchte!). O-Ton "Du möchtest doch einen? Oh je, was willst Du dann machen? Hoffentlich nichts peinliches!" Meine Antwort "Es ist eigentlich so, dass die Trauzeugin das organisiert." O-Ton "ICH ORGANISIER DA SICHER NICHTS IN DER SCHWEIZ!!!!" In einem Ton... Da fehlten mir die Worte! Ich hatte auch das Gefühl, dass sie sich nicht richtig freuen kann. Ach ja, als sie dann mal bei mir war, meinte sie noch "Willst Du das ich ne Rede halte?? Vergiss es, dass mach ich nicht!!" Ich hatte sie überhaupt nicht gefragt, ob sie das machen würde... Na ja, so sind halt einige Dinge vorgefallen und ich hab mich daraufhin entschieden das ich sie nicht als Trauzeugin möchte, da ich mich nicht auf sie verlassen kann. Es ist und war mir klar, dass es aufgrund der Distanz schwer wird mit div. Organisationen. Da hätte sie auch nicht viel machen müssen! Das macht eine andere Freundin aus der CH. ABER: Kleid aussuchen, Junggesellinnen Abschied und eine Rede halten - DAS kann ich doch von einer Trauzeugin erwarten oder?! Und meine jetzige Trauzeugin freut sich soooo sehr, ist schon am überlegen was sie alles machen kann, geht mit mir überall hin und ist einfach für mich da. Ich habe meine Entscheidung nie bereut! Die Freundschaft zu ihr in D ist nicht mehr das selbe und wird es auch nie mehr sein! ABER: wenn eine Frau sich so verhält, dann hat sie meine enge Freundschaft nicht verdient! Dann ist sie schlicht und ergreifend keine gute und richtige Freundin! Neid, Eifersucht, hin oder her, für eine Freundin, die man von Herzen liebt, ist man einfach da!

Sorry, ist etwas lang geworden. Musste es jetzt auch mal los werden. :)

13.08.12 16:18
MaLu 

Re: Bräute 2013

gsehs wie s himbeeri (weisch eigentlich dasi jedes mal meeega lust uf himbeeri mit vanilleglace ha, wenni di avatar gseh...? )

i verstah das reebee, gred so langi fründschafte, oder wo no vo früecher chöme, laht me nid gärn los, aber i gloube, da isch ja eh scho länger nüm di ganz töifi verbindig gsi und so wie das tönt macht si di würklech nur no schiissig und das muesch dir ja nid atue, oder?
es isch u schad, wenn fründschafte när so z end göh, aber e bitz gegesitige respäkt ghört halt o derzue und so lang si immer dir dr schwarz peter zueschibt, fählt de ganz offesichtlech..

du hesches o verdient, e tz z ha wo sich mit dir freut, di unterstützt!!

13.08.12 16:19
Sanis

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Liebe Bräute...
Ihr habt mein volles Mitgefühl...

Ig bi zum Glück nid i der TZ Zwickmühli... Mir orgainisiärä so guät wie aus säubr. Mi Brüätsch "muäss" ufäm Ziviler "nur" ungerschribä und a däm Tag chli d Zyt im Oug phautä... süsch het är keini Ufgabä.

und fürä Abä gits nid sooo viu z'machä. Mä muäss d Gäscht i Empfang nä und luägä dass dr DJ und d DEKO id DIsco chömä und das machä Tafelmajorä...

Aber mi Rat... kläret so früäch wie mügläch... Tüäts nid usä zögärä! MIr si grad im Juni am nä Hochzyt gsi wo d TZ 2 Wuchä voräm Termin abgsprungä isch... "Äs stimmi eifach nid für si!"...
Das wär de o schad. Git ä ganz besch... Nachgschmak!

13.08.12 16:20
himbeer 

Re: Bräute 2013

@malu: haha es tuet mer leid, am schluss sind all 2013-brüüt 10 kilo schwerer nur wäg miiiir

 1 .. 228 .. 454 455 456 457 458 .. 2108 .. 3757
natürli   langsam   Hochzit   bearbeitet   wirklich   Kollegin   Zeremonie   eigentli   eigentlich   richtig   vorallem   irgendwie   gspannt   Zuletzt   himbeer   Problem   schnell   schaffe   natürlich   einfach