| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 229 .. 455 456 457 458 459 .. 2108 .. 3757
13.08.12 16:24
MaLu 

Re: Bräute 2013

nüt da, himbeer.. bi nid iverstande! ha ersch gred 6 kg zuegnoh (5 hani zwar guet chönne bruuche, z 6. hätt chönne bliebe wos isch gsi )

13.08.12 16:26
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich ja au nöd... ich ha eigentlich jetz bis zur hochzit schön jede monet welle es kilo dune ha... ha leider recht zuegleit i de letzte paar jahr.

13.08.12 16:34
MaLu 

Re: Bräute 2013

himbeer, chasch dir ja im diät-froue-thread chly cho motivation hole

13.08.12 16:44
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja weiss nöd, es deprimiert mi det eher wenns wänd vo 55 udf 50 kilo abneh...

13.08.12 18:41
Lula 

Re: Bräute 2013

Hoi Mädels

@Zibesa: Hoffe Dir u am Baby geits umi guet?!

@Daninici: Cooli Kleider, ämu das in Beige, Pink, Rosa, etc si so gar nit miner Farbe...

@LadyWolverine: Wie isch de das mit dire Gnickzerrig gange? Unfall gha? Uf jede fall gueti Besserig!
Isch doch e Scheiss mit dene TZ. U de ne anderi? Oder isch gad niemert da, wo das Ämtli kennti übernäh? U ja, i gloub i weiss wie sechs afüehlt... Bi ou gäng so chli im Klinch wer, werum u wieso... Kommt Zeit, kommt Rat

@Reebee: I würdi ihre schribe, es segis gsi, du chönsch u wöusch hinger däm Theater nit drhingerstah u si segi per sofort us ihrem Amt entlah. U de nimmsch Plan B oder C, u fröisch Di mit dr richtige TZ wo sech für u mit dir fröit zPlane, zTröime u zBastle...

13.08.12 19:52
Sterndli04 

Re: Bräute 2013

Hallöchen zäme

Bi mir grad nüm sicher, wer gfraget het, weg eusere Fotografin. Mir hend d Kate Adams buechet. Sie isch mega sympatisch und no chli jünger u macht das ganze ebe zumene super Priis und het sehr schöni Fotis.

Duet mer leid für eu wege de TZ. Aber ich dänke au, dass mer denn lieber en Wächsel macht, wie dass mer die Entscheidig ewigs bereut..

Wünsche eu en schöne Abe.

Grüessli

13.08.12 20:20
Lula 

Re: Bräute 2013

Danke Sterndli, ig ha di gfragt...

13.08.12 20:29
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

ja ich denk mim würmli gahds guet, ha äml nüt meh.. usser das ich gspür wie mini mueterbänder wachset das tuet höllisch weh...

ich weiss nöd ganz, verstah das tz züg nöd e so.. mini tz isch afach debi am zivile und unterschribt döt, aber fürd hz bruchi keini... well es lauft sowiso mi götti mit mir ine da min papi verstorbe isch....

verstah die ufregig leider nöd äso =(

13.08.12 22:41
Reebee 

Re: Bräute 2013

@malu & lula
i han hüt obig no mit minere muetter gredt und sie hett mir au gseit, i söll mer öper andersch sueche. i denk i werd de schritt morn in agriff neh. irgendwenn muess es ja sii :(

hüt obig hend min schatz und ich mal intensiv über eusen tag gredt und no chli hi und her überleit, was es alles so brucht. irgendwie gsehni vor luuter bäum de wald nüme :(

14.08.12 07:51
MaLu 

Re: Bräute 2013

liebi reebee, i wünsche dir für s gspräch oder mail mit dire (ex)tz hüt viel glück..
i findes schön, dass dini mam o hinger dir steit, da si ja denn bim brutchleidluege o eher is horn vo dire fründin blase het, gäu?
und wegen den vielen bäumen, lass dich nicht verrückt machen. ich denke, das geht doch allen so..
als ich die ordnereinlagen von weddingstyle erhielt und unsere planung und all die dinge in den kalender eintrug, hatte ich auch einen kleinen schock. aber ich habe mir dann einfach gesagt, ich nehme nun einen schritt nach dem anderen was die grobplanung betrifft und dann mache ich mich erst an die details. eins nach dem anderen
kommt schon gut, reebee

 1 .. 229 .. 455 456 457 458 459 .. 2108 .. 3757
einfach   Kollegin   vorallem   Problem   natürlich   Zeremonie   wirklich   langsam   bearbeitet   gspannt   Hochzit   himbeer   eigentli   schaffe   eigentlich   richtig   irgendwie   natürli   schnell   Zuletzt