Bräute 2013 |
|
1 .. 229 .. 455 456 457 458 459 .. 2108 .. 3757
|
|
|
|
|
|
13.08.12 18:41
Lula
|
Re: Bräute 2013
Hoi Mädels
@Zibesa: Hoffe Dir u am Baby geits umi guet?!
@Daninici: Cooli Kleider, ämu das in Beige, Pink, Rosa, etc si so gar nit miner Farbe...
@LadyWolverine: Wie isch de das mit dire Gnickzerrig gange? Unfall gha? Uf jede fall gueti Besserig! Isch doch e Scheiss mit dene TZ. U de ne anderi? Oder isch gad niemert da, wo das Ämtli kennti übernäh? U ja, i gloub i weiss wie sechs afüehlt... Bi ou gäng so chli im Klinch wer, werum u wieso... Kommt Zeit, kommt Rat
@Reebee: I würdi ihre schribe, es segis gsi, du chönsch u wöusch hinger däm Theater nit drhingerstah u si segi per sofort us ihrem Amt entlah. U de nimmsch Plan B oder C, u fröisch Di mit dr richtige TZ wo sech für u mit dir fröit zPlane, zTröime u zBastle...
|
|
|
|
|
13.08.12 20:29
zibesanicht registriert
|
ja ich denk mim würmli gahds guet, ha äml nüt meh.. usser das ich gspür wie mini mueterbänder wachset das tuet höllisch weh...
ich weiss nöd ganz, verstah das tz züg nöd e so.. mini tz isch afach debi am zivile und unterschribt döt, aber fürd hz bruchi keini... well es lauft sowiso mi götti mit mir ine da min papi verstorbe isch....
verstah die ufregig leider nöd äso =(
|
|
|
13.08.12 22:41
Reebee
|
@malu & lula i han hüt obig no mit minere muetter gredt und sie hett mir au gseit, i söll mer öper andersch sueche. i denk i werd de schritt morn in agriff neh. irgendwenn muess es ja sii :(
hüt obig hend min schatz und ich mal intensiv über eusen tag gredt und no chli hi und her überleit, was es alles so brucht. irgendwie gsehni vor luuter bäum de wald nüme :(
|
|
|
|
|
1 .. 229 .. 455 456 457 458 459 .. 2108 .. 3757
|