Bräute 2013 |
|
1 .. 229 .. 456 457 458 459 460 .. 2109 .. 3757
|
14.08.12 07:53
LadyWolverine
|
Re: Bräute 2013
Gopf hier chunnt mer jo mit em läse gar nüm noche ^^
@Reebee Wenn sie dir numä Vorwürf macht, denn würd ich ihre sagä, dass du kai Nerv für ihres Theater hesch und mir e anderi Sueche..
'Laidr' isch bi mir und minere TZ sowit alles guet.. Bis zum Gespröch... Am Dunnschtig isches denn sowit. Ha gescht kurz mit mim Schwiegermami gschriebe (wär jo au ihrs schwiegermami, wenn sie denn sette hürote). Sie het gmeint ich sell aifach emol mit ihre schwätze und entweder sie gsehts i und zieht sich vo sälbsch zrück odr sie änderet ihri Istellig. Abr inzwüsche bin ich mir aigentlich sichr, dass ich sie nüm wett ha, wil ich wais, dass sie nie öppis würd mache wo ich Freud dra het so als Überraschig odr dass sie öppis vo sich us würd mache etc.
@LuLa Jo ich hätt eini wo ich würklich muss sagä: DAS isch sie :) Abr das hani ebe nit vo Afang a gwüsst, wils jo scho immr festgstande isch, dass sie mini TZ wird... -.- Aifach numä wil sie vo dr Familie abgseh de einzig Mensch isch wo mich am längschte kennt.
Wäge de Nackezerrig: Jo bi chli blöd umgheit, bzw. ha mi grad no so chönne abfange, dass es mir de Grind nach hinte gschlo het... Bi diä Wuche jetzt no z 50 % krank gschribe... Ha mitem Arzt müesse 'handle'. Er het welle dass ich nomol ganz dihai blib, aber wil ich wais, dass mini Chefs denn im Drüeck würde gumpe, hani wenigschtens die 50% becho unter dr Vorussetzig, dass ich Physiotherapie muess mache...
|
|
|
|
|
|
|
14.08.12 08:22
Daninici10nicht registriert
|
Viel spass mona Gnüss es
|
|
|
14.08.12 08:28
Reebee
|
oh ja, viel spass :) muesch unbedingt föteli mache (falls dörfsch ;) )
|
|
|
|
|
14.08.12 09:01
Reebee
|
jo sus luegsch eifach mal welles modell dass dir gfallt und merksch der das und denn luegsch öbs es amene andere ort eswo günschtiger git ;) freii marktwirtschaft *g*
|
|
|
|
|
1 .. 229 .. 456 457 458 459 460 .. 2109 .. 3757
|